Påske-kake på “Det Glade Hjørnet”!

 

 

 

 

Hei hei! Og god påske! 🙂 
Det er bare å komme inn, og slå seg ned. 

 

Som du ser er det mye gul kake igjen etter i går. Dere er småspiste i påsken skjønner jeg. Eller dere har stappet innpå mye annet påskegodt kanskje? Det er i alle fall bare å ta for seg her hos meg. Gul kake, suksess-terte, påskekake er supergodt, i TILLEGG til annen påskegodt. Dessuten er denne ganske kalorifattig må jeg si…

 

Vel, hvordan har din skjærtorsdag vært? Har du hatt en solfylt dag, en dag med snø, en dag med sjokolade eller grønnsaker? Har du hatt en BRA dag? Eller for å si det på en annen måte:

Hva bra har du opplevd denne dagen?

 

Jeg har hatt en fin dag, med nok koselig å ta tak i.

Her er mine fine opplevelser i dag: 

  • -Jeg begynner å nærme meg over halvveis på “kylling-tunikaen” min 😀 Hekler skikkelig gul topp. Tror det blir en tunika/kjole. Knall gul, og klar for påskeluft.
  • -Jeg har møtt Anna-Lena, bestisen. Vi koste oss i solen ved gamle Munchmuseet. Skikkelig deilig i solveggen. 
  • -Jeg kjenner på at kondisen begynner å bli LITT bedre etter all gåingen. Det betyr altså at den var HELT elendig fra før. Ca NULL. Nå er den på 2 kanskje. Gjelder å se på det positive, ikke sant? 😀

 

Så da var det din tur: Hva positivt har du opplevd i dag?

 

 

Vil du se Dårlig oppførsel, trykk på linken 🙂

 

 

#cafe #glede

12 kommentarer
    1. Den kaka er nok helt kalori-fri – jeg tar likegodt et digert stykke….. <3 gleder meg til å se den nye toppen din! Jeg har vært ute i sola fra klokka ni til klokka nitten….. gått en tur – vært i skauen en tur – sitti ute og lest i sola! Det har vært helt nydelig! Gode klemmer <3

      1. Det hørtes kjempedeilig ut 🙂 Jeg har vært ute i 2-3 timer. Vil ikke være SÅ mye ute midt i byen her. Vinduet åpent hjemme 🙂 He-he Klemmer <3

    2. i dag har jeg også gul påskekjole på :=) vi har besøkt yngsta vår og hilst på vårt nyeste barnebarn og storebroren ;lykke og så ble vi invitert på kaffe og påskekake i rorbua til svigerinne,vi satt med god avstand mellom oss :=) en superfin dag

      1. Balkongpåske er topp 🙂 Jeg koste meg skikkelig ved Munchmuseet. Det var noen som koste seg LITT for mye.. Håper politiet så dem. 😀

    3. Så deilig 🙂 Den gule kjolen din gleeeder jeg meg til å se 😀 Har sittet i studio for det meste og lagd kjøttiser til middag og handla inn (bestilling) på gul kake, suksessterte siden englebassen ønsket seg det 😀 Nå skal jeg synge litt til Ha en nydelig kveld søs <3 Ps: så videoen med rotter med dårlig oppførsel. Eller dårlig og dårlig de lå jo bare litt på magen og kosa seg 😉 <3 klemme 🙂

      1. Ha-ha, de STUPTE…Og nektet å stå opp igjen 😀 Kos dere med gul kake. Her blir det MYE sjokolade om dagen, og ellers gul kake på pc 😀 Gått tur i dag da 🙂

    4. Fint du har kosa deg.. Vi har bada og hatt med kaffe ut ved sjøen det er jo hyggelig.. Nå blir det snart litt mat og te 🙂 Ha en fin kveld..og takk for kaka..den var skikkelig god <3

      1. Mat og tur og bad, skikkelig deilig 🙂 Eller, badet tviler jeg på… men resten 😀 Helt herlig. Kjenner at man lever da, ved sånne bad 😀 Her er det snop….mmmmmm 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg