Dårlig oppførsel (filmsnutt)

 

 

 

Du TROR kanskje at disse tøydyrene ikke er levende?! At det er noe jeg “innbiller meg”, fordi jeg ikke har barn selv…? En gal dames påfunn, å anskaffe seg to tøydyr som “substitutt” for de ekte barna hun ikke fikk?

Heh! Jeg skal love deg at de har PULS under den rottepelsen! DU kan tro hva du vil både om MEG og om rotten-tottene… 😉

De er nemlig ikke alltid så lett å ha med å gjøre, disse spinnville rottene. I går måtte jeg bruke mange triks for å få det som jeg ville. De bare “la seg ned” hele tida!! Her er bare ET lite glimt av dårlig oppførsel… 😀 

 

 

 

 

 

 

 

 

I dag har jeg truet med å la dem være igjen hjemme når jeg skal på tur… Men vi får se..Hvis de gjøre litt “tjenester” før vi drar, og “smisker” litt skikkelig med meg, så er det mulig de får bli med i sekken… 😀

Du vil få se den ferdige filmen når den er ferdig. Jeg fikk det som jeg ville til slutt!

 

Trykk på linken hvis du vil se noen “behind the scenes”-bilder fra “Filmoppdrag hos kongen”

 

 

 

#tøyrotter #film #oppførsel 

17 kommentarer

Siste innlegg