På filmoppdrag hos kongen..

 

Som jeg fortalte tidligere i dag var jeg ute på “regissør-oppdrag” i dag 😉 Location var egentlig bestemt på forhånd. Jeg har 2 forskjellige filmer jeg tenker å lage, og til den ene trenger jeg slottet. Jeg ville finne ut litt hvordan jeg kunne gjøre det, så i dag var en test-dag til akkurat “slotts-episoden”. 

Men siden vi hadde en stor fin “hage” der oppe kunne jeg like greit gjøre noen klipp til “påske-episoden”.

Det som er morsomt er å se hvor forskjellig bildene blir, ut i fra om man er “skuespiller” eller fotograf. Jeg hadde nemlig med meg en annen fotograf, som tok bilder av MEG når jeg holdt på med filmingen: Karidansen.  Så her blir det ulike synsvinkler..

 

 

Jeg er liksom i min egen verden, og glemmer tid og sted…

 

 

 

Men det kan vel unektelig se litt merkelig ut, med en voksen dame i kyllingfarger, som leker med to “mus” i slottsparken…

 

 

 

 

 

Her blir det perfekt å filme slotts-scenen 🙂 

 

 

 

 

Så jeg får bare gi blaffen i alle som går forbi… Bare gå inn i min egen boble, snakke tegnspråk og glemme de rundt meg…

 

 

Fantastisk moro å lage film! Til jobb eller fritid, I don`t care. Det er bare GØY, uansett formål!!

 

 

Vil du ta en tur i cafèen, så er den åpen.
Du finner dagens kake og gjeng, på Cafè “Det Glade Hjørnet” ved å trykke på linken.

 

 

#slottet #film #synsvinkler

 

14 kommentarer

Siste innlegg