Rykende varm pizza på Cafè “Det Glade Hjørnet”!

 

Kjenner du lukten helt inn i stuen din?

Kjenner du lukten av smeltet ost, pepperoni og kjpttboller komme snikende opp vibrerende nesebor. 
Kjenner du varmen fra pizzaovnen lokke deg inn dørene på Cafè “Det Glade Hjørnet”? 

 

Vel…det er bra! For her har jeg stått og bakt i hele dag. Pizza etter pizza…for at du skal ha noe å stappe i gapet mens du sitter her på kvelden og sludrer med meg og de andre. Siden det ikke kom noen mat-ønsker for dagen, tok jeg meg den frihet å lage pizza til dere. Må ha noe middags-aktig av og til også. Ikke BARE søtsaker. 🙂 

 

Så hva har denne dagen brakt med seg av fine ting da? 

Det er jo derfor vi har samlet oss her nede på “Det Glade Hjørnet”. For å oppdatere hverandre om gode ting i livene våre. Sette litt lys på det som er bra. 

 

Her er det jeg har satt pris på i dag: 

-Møtte en hyggelig dame på apoteket. Bak disken. Det slippes inn bare folk til lukene. Altså to i lukene vil si to kunder inn døra. Da er det veldig koselig at de bak lukene er hyggelige 🙂 

 

-Jeg har hatt en liten foto-shoot innadørs til oransje-russ-innlegget mitt. Siden jeg ikke var SÅ fornøyd med bildene fra i går… 😀 Moro å leke seg inne med kameraet også. 

 

-Jeg har laget middag, som jeg var ganske fornøyd med. Jeg er jo ikke kjent for å lage mat akkurat. Men med mye innetid, blir selv Miss Ferdigmat flinkere enn til vanlig…

 

-Jeg har sett “Game of Thrones” sesong 1 igjen. Litt repriser er fint, med en verden som ikke likner vår akkurat nå 🙂 

 

Hva har du hatt å glede deg over i dag?  


Fortell oss ved bordet her, mens du lar den smeltede osten kjøle seg litt så du ikke brenner deg i ganen …

 

 

 

 

#cafe #glede #fokus #positivt

11 kommentarer
    1. Pizza er godt men jeg venter til seinere. Vært en fin mandag jobbstart kl 06 så det var greit. Korte uker blir det takket være virus som mange tar hensyn til nå. Denne uka passer det meget bra med kort uke skal rydde leiligheten og litt ymse.
      Ha en fin kveld.

    2. Oisan gikk visst glipp av pizzaen din jeg. 🙂 Ettersom jeg sliter med å kommentere inne på bloggen din via mobil får jeg ikke vært med på alt. Orker ikke sitte med pc.n hele tida. 😉
      Stikker nok innom denne koselige caféen flere ganger. Ha en fin dag! 😀

    3. Forspiste meg på pizza i natt, så tror ikke jeg orker et stykke engang, men takk dom byr… jeg har gått på tur og inspisert våren, det kjentes lenge siden sist…

    4. ÅÅÅÅ nå fikk jeg lyst på pizza, hjemmelagd 😀 I dag har jeg gjort nix nesten og det er ikke særlig mye om sant skal side og det skal det jo. Stooor god klæm <3 <3

    5. Høres snadder ut med pizza, og så kjekt å høre at du kokkelerer litt selv 🙂
      Her har jeg hatt besøk av min datter og hennes pappa. De hjelper meg med et prosjekt i kjelleren. Vi holder god avstand, alle sammen.
      Og så kom kjæresten innom også, samtidig med de andre, så det er imponerende å se hvor fremmede vi faktisk begynner å virke til hverandre.
      Da datter og pappaen var gått, satt jeg og kjæresten oss i stua, og drakk kaffedrikker, spiste mine hjemmebakte cookies, og spilte kina-sjakk. Dagsaktuelt nå for tiden…hehehe 😀 Galgenhumor altså. Vi har spilt kina-sjakk helt siden i sommer. Blir aldri lei 🙂
      Og nå i kveldinga har jeg sortert oppskrifter og satt i perm. Veldig koselig pusleri 🙂
      Koselig å stikke innom her….men nå må jeg ta meg en pause…blir sliten av veldig mye sosial kontakt. Kos dere videre her inne ♥♥♥ Klem

    6. Å ja takk – lukter godt pizza helt hit! Her har det pissregna i hele dag, men har gått en laaang tur og sett noe skikkelig stilig (som kommer på bloggen i morra)…. så det har vært en flott dag! Klem <3

    7. Mmm, gleder meg til pizza. Elsker smeltet ost! Jeg har hatt en super søndag. Begge døtrene har vært innom etter skiturer, og det var så koselig å se dem! Og så har jeg blogget om spøkerier. Følte meg litt kreativ og barnslig, hihi 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg