Så nærme hverandre er det lenge siden vi har vært..

 

Jeg og søsters er jo masse sammen til vanlig. Vi har et veldig spesielt søsterforhold. Er nærmest for venninner å regne, i tillegg til å ha vokst opp i samme familier liksom Jeg er veldig glad i henne, og vi koser oss alltid masse sammen. Ler og tuller, og har de lange gode samtalene. Likner hverandre i mye men er samtidig litt forskjellige. 

Men Coronaen kom masse hindringer for oss til å treffes. Man skal jo holde seg mest hjemme, og vi rekker jo ikke stort annet heller. 

Når vi har hatt tid, i helgene, så ble det likevel litt vanskelig å få til noen treff. Jeg vil ikke kjøre kollektiv transport nå, tar ikke sjansen. Så jeg GÅR overalt. Søsters bor i Kolbotn, og jeg kan ikke GÅ dit..  Hun er ikke glad i å kjøre i byen. Så da låste det seg litt for oss en periode. 

 

 

Men i dag skulle vi få det til. For Ekebergparken er et av stedene med lett tilgang for henne med bil, og er jo bare 4 km for meg å gå. NO PROBLEM 🙂  Så i finværet var jeg på vei for å treffe søsters. 

 

 

En liten topptur på en måte. GANSKE andpusten når jeg kom opp i alle fall 😀

 

 

Huldra heiet på meg på vei opp..

 

 

Salt og Pepper nøt utsikten….

 

 

Og måtte på død og liv ligge HEEEELT ute på kanten å se… 

 

 

Glad for godt ferievær og å være frisk og fin.. 

 

 

Vi startet med å spise, siden jeg var ganske sliten allerede 😀 

 

 

Ruslet litt og var innom  Ekeberg Husdyrpark også. Mange familer, mange dyr og mange kiosker. Fikk meg en is til og med… 

 

 

…..før vi ruslet nedover mot Ekeberg-restauranten, som så klart ikke er åpen. Søsters fulgte meg et stykke nedover, før jeg gikk hjemover. 

SÅ deilig å se søsters igjen!! <3

 

 

Hvis du vil lese om meg som Corona-politi og skurk, les HER

Hvis du vil se litt mer film med Salt og Pepper, se HER

 

 

#søster #familie #kjærlighet

4 kommentarer
    1. Så fin dere fikset det! Til og med Salt og Pepper fikk jo være med. Ja, jeg savner mine og det normale. Man vet ikke riktig hvordan man skal forholde seg alle dager. Men vi gjør så godt vi kan. Flinke søstre! Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg