Salt og Pepper- hjemmeskole (filmsnutt)

 

 

 

Jeg viste deg for et par dager siden den 3. episoden i Salt og Pepper -serien. “Salt og Pepper på eventyr”

Men jeg har laget flere. Måtte jo presentere rottene i en episode, og en gang måtte de ha hjemmeskole. Tenkt å vise deg denne med hjemmeskolen også. (2. episode) Jeg kutter siste del av disse videoene. Så jeg har bare deler her. Det er lagt til spørsmål på det ferdige produktet som brukes i undervisningen.
I episode 2, under her: Salt og Pepper -hjemmeskole, forteller jeg litt om hva Salt og Pepper må gjøre og lære når de må være på hjemmeskole.

Håper du liker den 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I påsken skal jeg filme litt mer med Salt og Pepper, rett og slett fordi det er moro 🙂 

 

 

 

#saltogpepper #film #video #hjemmeskole

5 kommentarer
    1. Så søtecsmå strikketøy. Men jeg forstår ikke så mye. Forstod hei. Kan du skrive hva det handlet om? Når du peker ned med pekefingen, er det nå eller på eller noe?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg