Sånn skal en søndags morgen være

Treneren på gruppetimen er beinhard: Kjører timen med “pisk” og jeg svetter i bøtter i timesvis etterpå. Men hun har rett i en ting:

“Er det ikke deilig å ha trent og vært flink, og så er klokken bare 10:30?” 

Hun har selvfølgelig verken skiftet ansiktsfarge eller svettet så mye som en kopp en gang, men det har alle vi andre. Og hun har rett i det med flinkheten og tidspunktet på døgnet: 

“Føltes deilig det”, tenker jeg inni meg, mens jeg svetter en liter til…

 

Flinkisene gikk rett fra svette og “pisk” til kaker og kos, som jo var “gulroten” for treningen…

 

 

Godt de har Kaffebrenneriet i underetasjen. Kort vei for skjelvne bein… 😀

 

 

Suksess-terte er ikke dumt på en søndags morgen. Og med god samvittighet til og med..

 

7 kommentarer
    1. Bøyer meg i hatten ! På det tidspunktet var jeg fremdeles i drømmeland og under en god, varm dyne 😂. Kos deg med flinking-følelse !

      1. Ja, vi er skikkelig flinke, kommer ikke til å slutte å se på meg selv som flink 😮 Det blir liksom ingen selvfølgelighet dette 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg