Satser på å bli kjendis!

 

 

 

Ja, nå skal jeg inn i et konsept som MÅ gjøre at jeg blir kjendis tror jeg….
Vi har jo folk som har blitt C, D eller Å-kjendiser på dette konseptet, så hvorfor ikke jeg?

 

Vi har “charter-Svein” og “charter-Hilde” og “Grete”, “Kjell” eller “hva-hun-nå-het” som fikk sine 15 minutters “walk-of-fame” på grunn av ferie-valget sitt:  Camping!

 

Med en ny sommer med pandemi-etterslep er jeg i ferd med å bli “camping- Frodith” i løpet av sommeren. Har skaffet meg TO camping-ferier i løpet av juli. Her må man nemlig være rask for å få tak i noe som helst. I fjor var det så vidt vi fikk “tusket til oss” noen dager på Larkollen Camping, og rakk overhode ikke skape noen kjendis-status på den korte turen..

 

Denne sommeren blir det camping-liv både i Hurum og i Fagernes. 
Så…da gjelder det bare å finne et Tv-team som er interessert i å følge meg døgnet rundt disse to turene, så er kjendisstatusen i boks 😉 

 

 

 

#reise #camping #kjendis

 

 

 

21 kommentarer

Siste innlegg