Spor av levd liv..

 

Skulle jeg ikke være stolt av det?
Skulle jeg skjemmes over at man kan se at jeg har levet? Skulle jeg på noen som helst måte forsøke å “hviske det bort”?

Linjene i ansiktet viser spor av levd liv. 
Linjene i ansiktet viser at jeg har ledd mye, og kanskje vært litt lei meg i ny og ne.. 
Linjene i ansiktet viser at jeg mammas datter. Det er jeg stolt av. Hun var en fantastisk flott dame. og det ønsker jeg også å bli..
Linjene i ansiktet gir meg særpreg. 
Linjene i ansiktet skjuler ikke glimtet i øyet.

Linjene i ansiktet viser veien jeg har gått, og jeg har ingen planer om å hviske bort så mye som en blyantstrek av den…

Det er jo spor av levd liv <3

 

 

 

Jeg gjør ikke OFTE som Solliv, og tenker MYE, lenge av gangen… Men når jeg blogger, enten hjemme eller på kafe, så kan det komme opp en del tanker..

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg