Stor og liten – la press på meg…

I dag sto unnskyldningene i kø, for å slippe trening. 

  • Jeg skal til frisøren.
    (Jeg visste innerst inne at jeg ikke skulle dit før kl 12, så hadde timevis å trene på. Våknet 6)
  • Jeg kan jo trene på søndag i stedet for (hvorfor ikke trene begge dager?)
  • Har jeg ikke litt vondt i ryggen…og beinet…? (bare tull)
  • Dumt å bli så svett før jeg skal til frisøren (Det er noe som heter dusj..)
  • bla-bla-bla

Var ikke måte på liksom..

MEN… jeg hadde noe som gjorde at jeg ble sparket av gårde likevel! Jeg hadde en plan for å ta et bilde av STOR og LITEN, som var stikkordet i Margrethe sin utfordring. Det var liksom ikke NOK med den på mårran

Det var disse to som presset meg av gårde: 

 

 

En STOR og en LITEN.
Jeg så for meg at det kunne bli et fint lite bilde.
Må innrømme jeg strevde litt med den store… For å få den ned av “hyllen” sin. Men aller mest for å få den OPP igjen. Fikk det til, ved hjelp av begge hender. 
Den lille gikk fint… 😉

 

 

Selv løfter jeg 7 kg på hver arm. Ikke 18 nei… 😛

Men altså: Disse har “skylda for” at jeg kom på trening i dag likevel… Og i morgen må jeg komme meg dit, uten STOR og LITEN… 😀

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg