Tør du være med på en liten utfordring?

 

 

Jepp, da er jeg innom med masingen min igjen!! MÅ jo sjekke med dere om hvordan det går med “froggingen”? Er lårene slappe og ansiktet for seriøst? Eller planlegger du litt skikkelig “frogge-bilder” i dag? 

 

Man kan få med seg noen til å ta bilder, som jeg ofte har gjort….ELLER man kan ta selfie, med selvutløser.. Sette på selvutløser, løpe avgårde og sette seg i “frogge-posisjon”. Og det betyr IKKE at man må sitte SÅ på huk som det JEG gjør…Man finner sin “indre frogg”, lar det komme fram i ansiktet, og HVIS man har litt froske-lår i tillegg er det jo flott 😀 Men altså, det viktigste er å se litt “froskete” ut..

 

 

 

Jeg har “frogget” på jobb, i heiser, i butikker og diverse tidligere,  KUN for å gi deg noen tips om hvordan et “frogge”- bilde KAN være… 

 

 

“Frogging” i blomsterbutikk er en variant…

 

 

Eller på rullebåndet på Storo-senteret…

 

Og hva er det jeg babler om lurer du?? Hva er dette “frogge-greiene”? 

 

Hvis du ikke har fått med deg “frogge-utfordringen” før, så finner du forklaringen til hva jeg “holder på med” HER. 

 

Men kort fortalt: Du må sende meg et bilde hvor du “frogger”, så du kan bli med i frogge-toget mitt på torsdag! Her er invitasjonen, og du må gjerne dele den ut til noen andre også, som du tror liker sånne rare utfordringer:

 

 

Og HVORFOR skal du gjøre det??

For at vi skal ha det litt MORO vel!! Og se alle blogg-folk vi kjenner i en rar stilling- med et rart ansikt, samlet i et tog! Det ER gøy!! Jeg LOVER!!

Jeg har fått inn noen bilder, men vi trenger jo MAAANGE bilder skal vi slå noen rekorder!! Så nå gjelder det å vise at du har litt GUTS, at du ikke tar deg selv så seriøst 😀

 

Opp på froskelårene dine, og frogg i vei!! Ta et bilde og send til meg. Så blir jeg SÅÅÅÅ glad!! 🙂 

 

 

(PS! Hvis du er redd du blir den eneste som kommer til å se “rar” ut, så ta en titt på forrige “frogge-tog”, så får du se noen medbloggere frogge i vei. Flere av disse blir nok med på ÅRETS FROGGE-TOG også :- ) )

 

 

#frogging #utfordring

 

 

4 kommentarer
      1. Ja, jeg venter spent. For her er folk ikke så enkle å få i gang som “før i tida”… MANGLER mange for å si det sånn 😀 he-he

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg