Trump og Putin- en baby og en hund?

 

 

Etter den flotte dagen vi hadde hatt i går, på Gammelhaugen, gikk vi en tur i byen i duskregnet. Kari og jeg. 
Gikk forbi noen nye bilder i street-art-sjangeren. 

 

 

 

Vi ble stående å diskutere denne med hunden og babyen. Hvilken sammenheng det hadde liksom. En hund og en baby, og Putin og Trump. 

 

 

Jeg kom fram til at jeg tror det er ment at Putin er som en litt småsint hund. Mens Trump er mer i baby-nivået. Sutrer mye, skylder på andre og har en noe infantil oppførsel innimellom. Men hva vet vel jeg… ? Synes bare de liknet litt i uttrykket så…

 

 

 

Vi endte opp på en veldig koselig pub, det var jo fredagskveld. Og jammen meg fikk vi ikke “skikkelig” kaffe der også 😀

 

Nå er vi klare for Bergen by! 

 

#kafe #streetart

 

8 kommentarer
    1. Det fine med kunst er at det er åpent for tolking, og sånn street art er gøy! 👍 Gamlehaugen var moro å oppleve, på deres måte, hihi.

    2. Ikke lett å tolke kunstverk, men det er jo litt av meningen også. Det skal vel oppleves individuelt. 🙂 Kos dere videre i Bergen… skal klikke meg innom linkene dine 🙂 Får ikke sjekket posten før på tirsdag 🙂

    3. Ja, det bildet der ga assosiasjoner til den tolkningen for meg også.
      Fint på tur for dere to flotte damene. Og Bergen er nydelig. Jeg var der selv for noen uker siden ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg