Grønt er skjønt både her og der…;-)


 

Vel, så skjønn kan jeg kanskje ikke beskyldes for å være på DETTE bildet…men i dag har vi vært grønne …de fleste av oss…Noen har valgt en annen farge også.. Altså…nå snakker jeg selvfølgelig om de som har vært med på kles-utfordringen min…

Jeg er forhåpentlig NOE skjønnere på dagens GRØNT-innlegg…Det finner du HER og der finner du også noe info om hvordan du kan være med på denne utfordringen.  
Du finner også en del om Klesutfordringen min. om du klikker på denne linken.


Ellers finner du de andre sine bidrag om du går inn på linkene under her og leter litt. og DE er bare skjønne <3

Annebe.blogg.no

Etdiktomdagen.blogg.no

Fruensvilje.blogg.no

Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

Minmatgaleverden.no

Utifriluft.blogg.no

Margarites.blogg.no

khjertaas.blogg.no

zoeticworld.blogg.no

stavangerinmyheart.blogg.no

fruvinningland.blogg.no

spisogspar.blogg.no

www.sognafaret.no

wenchepia.blogg.no

 

Bare meld deg på 🙂 Veldig moro skal jeg love deg 🙂 Du kan jo ta flere dager i ETT for å ta igjen oss andre f eks..

#utfordring #challenge #klær #farger #lek #outfit #catwalk 

22 kommentarer

Siste innlegg