Frodith avslører hemmeligheter!! ;-)

Hvis du har vært innom meg de siste dagene (forrige uke) har du fått med deg at jeg hadde noen  hemmeligheter og skumle planer på gang… Men SÅ skumle er de egentlig IKKE..Men de var litt hemmelige en stund, og man hadde mulighet til å gjette litt på hva som skulle skje.. Utifra tegningen under her..


Noen har gjettet på at det var: Moteshow, mannekengoppvisning, catwalk, fotokonkurranse osv…Og det var slett ikke dumt gjettet!!
MEN…Dette er ikke noe hvilket som helst vanlig moteshow eller outfit-utfordring selvfølgelig…. Her er planen: 

-Man legger ut bilde av seg selv, iført klær etter fargene på listen: Dag 1 er det blå/turkis, Dag 2 rød osv..
-Man trenger overhode ikke se LEKKER ut!!  Poenget er fargene, at man har klær i den rette fargen, og MYE av den fargen, og gjerne gjøre bilde/bildene litt kreative  og morsomme.
-Man legger ut bildet på egen blogg. 
-Man kan bruke bilder fra arkivet eller ta nye. OG om du velger å ta dag 4 først, fordi du har noe i den fargen først, så bare skriv dag 4 og fargens navn, og jobb deg bakover eller forover…

Si fra til meg om du er med. Jeg snoker rundt og stjæler bilder, de dagene utfordringen er i gang,  og til sist blir det “Catwalk” i Galleri Frodith. Kanskje med noe premier for kreative sprell… Men det får vi se…;-)(For nyankomne: Galleri Frodith er mitt virtuelle kunstgalleri her på bloggen,  hvor mange rare ting skjer. Se i kategorien: Galleri Frodith, hvis du lurer..)

 

Kanskje må du låne klær av noen for å få gjennomført? Javel…så gjør det da 😀 Alt er lov!

Her er et eksempel på min første dag:
 

Turkis/blå 

Et utebilde i en trapp …                                 (fargen kalles petroleumsblå)

 

…og et innebilde med et speil…


Så da er spørsmålet: ER du med? Tør du og vil du være med på  utfordringen? 🙂 

Det er hvertfall jeg..

(Jeg har ingen gule og røde klær, så her må fantasien i sving, noe lånes eller noe shoppes ;-D )

 

#klær #outfit #farger #fantasi #catwalk #lek 

45 kommentarer
    1. Margrethe: Ha-ha, ikke jeg heller…Men har klart å ta bilder med både rød og grønn i dag likevel..Og har rotet fram noe gul-aktig også 🙂 HI-hi…Det morsomme er hvordan jeg tar bildene nå 🙂 Har moret meg skikkelig i dag .-) Gleder meg til å se dine 🙂

    2. maiken: Jeg elsket gult som liten, men har egentlig lite nå i den fargen..Men fant NOE i en sitron-gul , eller litt gul-grønn…Den får duge 😀 Moro dette, tatt masse bilder i dag, til rød og grønn 🙂

    3. Tror aldri jeg har eid et gult plagg….
      Du var forresten veldig fin i den blåfargen, blått er også min beste farge.
      Jeg blir ikke med, men skal følge med deg og dere….
      Kjempefint “tiltak forresten

    4. Hanne Beate: Litt dumt du ikke har blogg nå, og har ikke plass til to, skal være med selv også 🙂 Men en annen konkurranse senere kan du være med igjen 🙂 Takk 🙂 Klem <3

    5. Åh, gleder meg til å se antrekk i forskjellige farger. Jeg har lett for å gå i de samme fargene (blått, rødt og lilla) så det skal bli gøy å se andre farger også. Du kler godt blåfarger altså, og så passer det så fint til det røde håret ditt. :o)

    6. Kristin: Ja, jeg regnet ikke med deg akkurat 😀 Men man vet jo aldri, plutselig overrasker folk… Man gir dem en utfordring, og vips, så har det gjort en dag eller to 😀 Men vi trenger folk til å gå på galleriet og til å lage fine headere 😀 så jeg er glad vi er forskjellige jeg <3<3 God klem <3

    7. margarites: Ja, du må nok låne 🙂 Jeg har så langt brukt litt rare valg jeg også, til f eks i morgen 😀 Men det er riktig farge 😀 Håper du blir med, for det er jo litt moro 🙂

    8. O’boy! Dette blir litt av en utfordring! Her må jeg tenke kreativt om jeg skal være med, for jeg har kun blått/turkis i mitt klesskap….i tillegg til hvitt,svart og grått.. Skjønner at jeg er kjedelig i klesveien. Du kler denne blåturkise fargen godt, så bildene ble fine. Jeg skal tenke litt på denne, for det er jo gøy å finne på litt sprell 🙂 Klemmer <3

    9. Ja dette må jeg prøve å få vært med på! Men mannen min er bortreist på jobb, og da har jeg ingen til å ta bilde av meg. Må prøve å få tatt noen selv, så jeg får se.
      Liker utfordringen i allefall.
      <3 Håper dagen er fin!? Klemmer

    10. Jeg er jo ikke så god på sånne utfordringer for jeg blir litt stresset ,en jeg liker å se hvordan andre løser utfordringene og alle show må jo ha tilskuere 🙂 Elsker å se kreativiteten 🙂

    11. annebe: Så bra du blir med 🙂 tror nok ikke det blir horder med folk med, folk blir litt sjenerte på sånt. Men det er noen som har meldt seg 🙂 Moro!! 😉

    12. Artig :)) Blir med jeg, har jo en del bilder liggende.. men et par av fargene mangler jeg nok..så får prøve å få til noe der også :)) Du kler jo turkis så utrolig godt…supre bilder :)) Klem <3

    13. dvergpinschere i mitt hjerte: Så bra 🙂 Jeg har gjort blå, og planlegger grønn i dag. Og rosa har jeg klar , men ellers må jeg lete mye rundt 😀 Så kjempegøy at du bli med også 🙂 Ha en fin dag <3

    14. Etdiktomdagen: Så bra du blir med 🙂 Jeg må lete godt etter noen av fargene 😀 Men det er jo litt av moroa, og kanskje få kjøpt seg noe nytt til og med 🙂 Ha en super dag <3

    15. Så artig! og annerledes! ja jeg skal da være med…selv om jeg nok får problemer med noen farger! hihihi..men skal prøve…Så artig Frodith! du finner på mye sprelll…hihihih.. ha en god ny dag!

    16. Hehe her har jeg kun èn av fargene du ramser opp, så dette får jeg nok ikke til å være med på. MEN med dette innser jeg at jeg er lite kreativ når det gjelder farger i garderoben, og DET skal jeg iallefall forsøke å gjøre noe med i tiden fremover.
      Ha en fin dag 🙂

    17. Min matgale verden: Så bra du blir med 🙂 Da er vi hvertfall 2 😀 Jeg har ikke noe rødt, må jakte litt på jobb eller kjøpe 17. Mai klær 😉 God klem.

    18. Der var du i gang ja, så gøy. Jeg er med. Og du kler virkelig petroliums-blått 🙂 Dette blir spennende. og dag en var ikke så lett for meg, for jeg har lite turkis, men kanskje jeg fnner noe blått. Ellers kan jeg jo ta bilde med de turkise….eller, det skal jeg ikke røpe her 🙂 God jobbdag, fint med korte uker i mai. klemmer<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg