Første skoledag?

Overskriften skulle vel tilsi at jeg er en 6 år gammel jentunge,eller mor til et barn som snart tar fatt på sin første skoledag. Men neida, her sitter en langt eldre “jentunge”, med masse sommerfugler i magen.. Og årsaken er opprettelsen av denne bloggen. Litt skummelt er det å begi seg inn på noe slikt. Mest på grunn av de tekniske tingene, som jeg ikke skjønner filla av ennå, men også fordi jeg ikke vet hva det vil si å HA en blogg. Men siden jeg har lest blogger en stund, har fått behov for å lage lengre og lengre kommentarer i andres blogger, så har jeg innsett at jeg kanskje har et behov for å komme med noe mer på egenhånd. Så nå har jeg altså tatt mine første skritt inn skoleporten i dag: Med gul ransel, som foreløpig inneholder litt for tunge og vanskelige bøker og med LITT bankende hjerte  gleder jeg meg til å treffe de andre i “klassen”.

 

10 kommentarer
    1. Jeg er imponert! Dette ser både proft og spennende ut,- men så er du jo veldig kreativ da:-) Må følge med på hva som skjer videre!

    2. Trille: Hei, hei. Ja, her er jeg 🙂 På vaklende bein. Men synes dette er veldig morsomt 🙂 Bildet er tatt på Beseggen for en uke siden. Kommer nytt innlegg snart, med noe mer derfra. Jeg kommer sikkert til å spørre folk om litt forskjellig ja, men har hvertfall funnet ut hvordan lage innlegg, og hvordan godkjenne kommentarer etc. Så jeg er egentlig strålende fornøyd så langt 😀

    3. Hurra! Gratulerer med ny blogg. Liker sammenlikningen med første skoledag, med ransel, pensum og klasser. 🙂
      Gleder meg til å se fortsettelsen, artig å sette et ansikt på deg! 🙂
      Nydelig header! Hvor er bildet tatt? 🙂
      Og, om det er noe du lurer på, så er det bare å spørre! 🙂

    4. Thea: Jeg er kjempespent på dette med bloggen, har løpt fram og tilbake mellom klippetimer og garnkjøping i dag, og sjekket bloggen, og plutselig har det kommet noen små kommentarer 🙂 MORRRO!! 🙂

    5. Så gøy Solfrid! Jeg skal også følge fast 🙂
      Veldig spent på hva du kommer med etterhvert. Du er en av de mest gøyale menneskene jeg kjenner! Hurra for blogg!

    6. Martine: Tror dette kan bli veldig gøy å pusle med utover høsten 🙂 Er allerede i gang med et nytt innlegg. Men bruker litt tid på å finne ut av ting foreløpig.. Fint med en fast leser da 😀

    7. Så gøy! Synes det ser veldig bra ut så langt jeg! Spent på å se hva du kommer med fremover, så da har du i hvertfall en fast leser allerede 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg