Hvem der?

Hørte en skummel dyp stemme på hotelrommet i natt. Helt klart ikke hverken nevøen min eller søsteren… Det var rett før jeg sa: “HVem der” ut i det mørke rommet.. Men oppdaget i tide, at det var min egen stemme.. Dyp og mørk… Pga jeg er FORFERDELIG forkjøla.. Var like grei å stå opp.. Og kjedelig være våken kl 6, uten strot å gjøre, så da ble det litt blogging likevel. Vi har bedrevet mye moro, og et tema for turen har vært Frogging! Dette får dere vite mer om når jeg er hjemme igjen 🙂 Skal på Viten-senteret i dag. Spennende. Minner visstnok litt om Teknisk museum. Jeg har kjøpe med strålende, ny og rød regnfrakk, IGJEN, men denne gangen av mer Olje-hyre typen, tåler regn i massevis, og ikke bare duskregn, som det stort sett ALDRI er, ikke hjemme heller. HA en flott dag alle sammen!

6 kommentarer
    1. Siv: JA, frogging er helt nytt, oppfunnet av min lille gjeng (søster,nevø og meg :-D) Kommer nok noe om det i morgen(hi, hi) Endelig hjemme her nå. Uten stemme..

    2. HEHHEHE – det skal ikke være enkelt når man ikke kjenner igjen sin egen stemme!! Frogging gleder jeg meg til å høre om – har aldri hørt om det før! OG rød regnfrakk høres FRESHT ut!!

    3. Mima: Koselig at du stakk innom 🙂 Joda, stemmen har gått fra mann, til INGEN stemme nå… Så her er det null bedring å spore.. Hjem til senga i kveld. Ferdig med regnfulle Bergen snart 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg