Premien som venter små-froskene ;-)

Her er premien på konkurransen jeg har laget. Frogge-konkurransen.  Den er som du  ser hjemmelaget, og akkurat ferdig i dag. Strikket og lett tovet, med masse kjærlighet til de som vil være med i konkurransen. Som dere ser premien er: ingen bil, ikke 5000 kr, tur til syden eller annet sikkert mye mer fristende. Men den er mer symbolsk, en liten veske, hjemmelaget, bare for å sette i gang noe som jeg håper kan bli morsomt å se på senere, for flere. Som kan gi en god latter eller et smil i  munnviken..Alle froske-bildene altså. Fristen for konkurransen har jeg satt til mandag 15. oktober.og bildene sendes til [email protected]. Konkurranseoppgaven kan du lese under: “frogge-konkurranse”


Bli med da vel!! 🙂

 

12 kommentarer
    1. Siv: Ja, delta uansett da! Hadde vært moro om det kom noen bilder 🙂 Du kan jo gi den til noen eventuelt, hvis du vinner 🙂 Men uansett så er det jo det å gjøre disse bildene som er hovedpoenget. Jeg har kanskje en annen liten ting, hvis det blir du som vinner 😉

    2. Så fLINK du er!! SElv bruker jeg ikke vesker, så da hadde jeg fått dårlig samvittighet om jeg fikk den ettersom jeg aldri ville brukt den 🙁 Da er det bedre noen andre får den. Men jeg har plan om å delta uansett, da! Om jeg bare husker det mellom alle leksene jeg skal gjøre (reminds me: nå er pausen min over!)

    3. Trille: Kanskje du PLUTSELIG får til å få gjort det 😉 he, he.. Ja, her strikkes det MASSEVIS om dagen. Men kan ikke avsløre så mye, for noen av de som skal få julegaver av meg leser bloggen, så jeg må være veldig stille om detaljer 😀

    4. regnbueblomst: Så fint at du har blitt inspriert til det da 🙂 Jeg malte også en del før. Oljemaling. Men lenge siden nå. Blir mer strikking nå, og litt foto 🙂

    5. regnbueblomst: Jeg er kjempeglad for at du skal være med 🙂 Kult at noen jeg ikke kjenner annet enn herfra vil være med også. Regner med bildene kommer til meg fra de fleste i helgen 😉 Ikke lett å få frogget så mye i hverdagen 😀

    6. Mima: Foreløpig har jeg ikke fått noen bilder, men flere som har sagt de skal være med. Så de kommer vel etterhvert 🙂 Hadde vært moro hvertfall.

    7. Det er sikkert noen som har meldt seg på allerede..?
      Jeg lover å være med å stemme på de som deltar : )
      Ja, det er morsomt å ha konkurranser, og give aways. På den forrige bloggen jeg hadde her, i fjor, hadde jeg noen give aways – og det var morsomt. Konkurranse det også. Det er moro å sende ting avgårde til folk : )

    8. Mima: Tror hvertfall det blir noen. Hvis det blir, så kommer jo bildene ut her så dere kan være med å si hvem dere synes skal vinne 🙂 Dette blir min første konkurranse, så nå får vi se hvordan det går 🙂 Er jjo mest for moro.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg