10 ting du ikke visste..

om MEG 😉

– Jeg har bodd tre år i midnattssola og nordlysets rike, Finnmark.

– Jeg er veldig redd for hester

– Jeg er 178 cm høy og har str 40 i sko

– Jeg løper veldig sakte, men kan løpe langt og er ganske flink til å svømme

– Jeg elsker pusleoppgaver a la SOKOBAN på data, SUDOKU i papirform og scrabble og sjakkliknende spill

– Jeg er veldig visuell, har nesten fotografisk hukommelse når det gjelder lesing til prøver. Kunne  “se” boksidene for meg, når jeg satt på eksamen under studietiden. Men er håpløs auditivt. Glemmer historier, fakta om folk eller vitser, så fort de er fortalt, hvis det ikke kommer noe skriftlig og visuelt i tillegg

– Jeg har ridd på elefanter og raftet på bambusflåter stående, i Thailand

– Jeg hater majones, remulade, dressing, rømme og alt som er klissete og litt surt..

– Jeg er hetl elendig med prakitske ting, finnes ikke handy eller flink med TING, men er rimelig god med mennesker 🙂

– Jeg klør av alle slags ting, litt “prinsessen på erten”-syken kanskje likevel (nektet for dette i et tidligere innlegg). Blir rød, klør kraftig til jeg blø (nesten)r, av merkelapper i klær, av ull-klær, av klær med mønster til og med. Bomull, med striper i mønsteret kan forårsake mye kløe

 Hva er det jeg ikke vet om DEG?  🙂

 

2 kommentarer
    1. Siv: Jeg får se i løpet av dagen, har jo laget frist til i kveld, om det kommer noe. Hvis ikke blir det min ene gravide frosk som får premien, uten konkurranse.. ja, ja.. 😉

    2. Jeg visste iallfall ikke alt dette 😉
      Men… vet du hva jeg kom på da jeg kom på skolen, slo på datan og så klistrelappen på skrivebordet på datamaskinen? “Frogge-konkurranse” sto det der. Sorrysorrysorry!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg