Blogg-addict?

Hmmm.. Da jeg startet bloggen visste jeg ikke helt hva jeg gikk til, og jeg beskrev min første bloggpost som min første skoledag.. Vel , jeg føler meg litt forbi det stadiet nå. Jeg har kommet til det stadie hvor jeg bruker en del tid på bloggingen, det er ikke bare-bare å ha en blogg liksom!! Er det sånn at jeg er blitt en blog-addict? Dere har vel kanskje kun hørt om drug-addict? Neida, de finnes, blogg-addictene også!! Det vet jeg.. Neida,blogg-addict, ikke JEG selvfølgelig 😉 

Man er vel ikke blogg-addict selv om man blir litt små-gneldrete når nettet plutselig er nede, og man småkjefter litt på samboeren om å få det ORDNET!! Det er ikke addiction.. Det er bare noe alle ville gjort..

Når jeg oppholdt meg et døgn i datafri sone hos mamma her om dagen, så tok jeg det HELT med ro.. med beina på borde t  , og det var ingen masing om at mamma bør skaffe datamaskin og internett, neida. Og man er vel ikke blogg-addict, selv om man sitter og snikleser bittesmå blogger på en bitteliten skjerm, på en dritt-telefon, for å få med seg LITT av hva som skjer. Det har vel ikke noe med avhengighet å gjøre Det er bare naturlig innteresse for andre folk. .Det er vel ikke blogg-addiction å i et ubevoktet øyeblikk klappe i hendene nærmest, fordi man har funnet ut hvordan man klarer å skrive et bitttelite innlegg på drittmobilen (ikke smartphone nei., når datan fremdeles mangler. Og heller kan det vel knapt kalles avhengig når man i det man skal POSTE det  innlegget på mobilen, nærmest får gnagsår på fingertuppen og svette nedover halsen, fordi det IKKE LAR SEG POSTE!! Det er ikke en blogg-addict. Det er MEG.. Og jeg er jo ikke en blogg-addict.  Jeg bare synes det er veldig moro å blogge jeg. Det er godt for meg, fordi jeg blir kreativ, og får tanker jeg ikke har hatt på lenge. Det er slett ingen blogg-addict. Det er det alle de andre som er 😉

Er du en av blogg-addictene? Eller er du facebook-addict kanskje?

 

14 kommentarer
    1. Siv: Neida, er ikke det 😀 Bare litt… Men er jo fremdeles litt ny i dette, kanskje den verste avhengigheten gir seg etterhvert (hi,hi) Men tviler, for det er jo så moro å skrive, og jeg har fått meg nettbrett 🙂

    2. Du høres litt blog-addict ut 😉 Jeg var mye verre før. Men jeg liker enda å blogge – mest for min egen del nå da – det ER jo veldig gøy!

    3. Kristin: Å neida, jeg er jo stort sett like avhengig av sms også jeg 😀 Er bare litt mye som skjer i hue for tida, så er vel kanskje ikke LIKE ivrig der om dagen.. Jeg er også avhengig av daglig kontakt via sms. SKal ikke opphøre 🙂 Ha en fin dag snuppa 🙂

    4. Jeg er innom fb hver dag. Oppdaterer litt eller leser litt. Fin tidtrøyte. En blogg er nok noe som krever for mye tid for meg – men synes det er fint at man kan ha sine ulike forum til ulike behov 🙂 Samme hva VI to gjør, bare den sms kontakten ikke opphører, for DEN er jeg avhengig av 😀 Fin dag til deg. Klem

    5. Hvorfor datt ordet rehabilitering ned i hodet mitt..???…hihihiii:)) Pøøøhhh…avhengig?? Nei vet du hva! Det er alle de andre som driver på med slike ting! Bare fordi vi elsker å skrive, ha kontakt med naboene i blokka, male noen vegger nå og da…eller vise frem det vi har kjøpt….skal det lizzm bety av man er avhengig…neiiiiida:)) Ikke noe å bekymre seg for…*hva skal jeg skrive om i neste innlegg mon tro*….Ha en super dag videre Frodith:))

    6. Tanja: Jeg ska skaffe meg nettbrett i dag, kan ha sim-kort i å bruke i data-fri land. Og det finnes visst nemlig det også 😉 Ha en nydelig dag selv 🙂

    7. Lady August: Her pisker regnet også, og jeg har ingen kattedo, men masse annet slitsomt på jobb i dag (gr..) Ha en flott dag med katten(e)?, blogglesing og tegning kanskje 🙂

    8. Ha ha ha ha.. Velkommen i klubben.. Sånn har jeg det også.. Oj oj, men jeg har iPhone og holder meg oppdatert og kan lage innlegg herfra.. Puh!! Ellers hadde jeg blitt sprø.. God dag til deg fra meg

    9. Fnis, det er jo litt morsomt med blogg og kjempemorsomt å bli litt kjent med nye mennesker og man får jo fort favorittblogger som man bare måå inn å lese, mange kreative sjeler ute i bloggverdenen. Ha en fiin dag du, her blåser det som bare det i dag og kattedoen må tømmes damdida 🙂

    10. Kjenner meg igjen her gitt. Uansett, det er jo gøy; ellers hadde man ikke drevet med det. Men så var det den “gyldne middelvei” da; ikke lett det der…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg