I love your blog!

 n-Det er en liten farsott som går nå rundt omkring, dette med å skryte litt og rose litt noen blogger man liker eller elsker. Jeg har gjort det to ganger, på min egen måte, i kaffeslabras-form… (se eldre innlegg hvis du lurer).. MEN, nå dukket det nettopp opp en ny sak, hvor jeg har blitt valgt som noens favoritt. Det er nesten litt likt et “kjede-brev”, fordi det følger noen forpliktelser med, og vanligvis er jeg ikke så glad i “kjedebrev”, men når det er slike som DETTE er det bare hyggelig 😀

Jenta som valgte meg som en av sine favoritter er flotteste Trille 🙂 Tusen takk,  Trille. Det var superkoselig at du valgte meg som en av dine favoritter:

 Jeg ble så glad når hun hadde meg på sin liste, og hun sa så mye flott at jeg rødmet fra tærne og opp til hårroten 🙂

i-love-your-blog-award1

 

“I love your blog”- award: Med utmerkelser følger forpliktelser.

Noen regler som du må følge når din blogg blir anbefalt:
– Takke og linke til bloggeren man har fått awarden fra.
– Gi utmerkelsen videre til fem blogger og gjøre dem oppmerksom på det. ( jeg nøyde meg med to da jeg har nettopp hatt et par egne blogganbefalninger nylig).
– Kopiere post-it-lappen og sette den på bloggen.

Anbefalingen skal sendes til kanskje en ny blogg eller en blogg som ikke har så mange følgere ennå.

Jeg velger å nevne disse bloggene på min I ♥ your blog-liste:

–   Nemi Rebella   http://nemi113.blogg.no/  Hun er en av de nyere bloggene JEG har begynt å følge med på. Hun lever det glade liv på Gran Canaria, med mann og barn (eller monstre som de også er kalt :-D). Hun har en herlig måte å skrive på, og selv om jeg ikke har lest bloggen hennes så lenge, så har jeg fått med meg at dette er en persom med varme og humor. Hun har gode tegneegenskaper og det er koselig på en blogg synes jeg. 

-nateh http://nateh.blogg.no/ er en liten pus, som skriver mye fint. Hun elsker fotball, hun er alternativ, hun skriver om livets dyperer sider, men også om bra tv-serier hun vil anbefale. Hun skriver koselige kommentarer og er et kjempekoselig bekjentskap her inne.

 

Dette er to av bloggene jeg liker godt å lese, og som jeg er inne hos og leser, hver gang de legger ut et innlegg 🙂 

6 kommentarer
    1. Awwww, så kos <3
      Håper jeg får tid til og tegne mer snart, he he... Men det er nok tvilsomt at det blir noe nå før jula 😀 Takker for gode ord snuppa, denne må jeg ta videre ^_^

    2. tanjaravn: Ja, det var litt av en uke (forrige uke) da jeg ble nevnt i blogganbefaling. Jeg ble samme dag nevnt hos Nateh også. Og forrige uke trengte jeg virkelig en sånn oppmuntring, så det var kos 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg