trekning av kalendergave bak luke nr 3

Idag har jeg fått besøk her. En liten skygge smatt inn døra, da den smalt igjen etter meg etter å ha kommet fra jobb. Samboeren er ute en tur, og kan ikke ta seg av trekkinga. Så jeg har fått fin-fint besøk da, som sa seg villig til å gjøre sånn at trekkinga gikk riktig for seg. Så uten mer tull og fjas, sender jeg nå den lille alven her (ja, for det er det han er) ned i hatten til dere, og lar han ta seg av sakene

. Og vinneren av 3. desember-kalender-gave er : Kristine!!!!  Og hun vet jeg blir veldig glad, for hun har ønsket seg så veldig å vinne 🙂

Gratulerer så masse!!! Koselig at du vant 🙂 Og du, kan du sende postadressen din i en mail til meg: [email protected] så får jeg sendt deg pakken 😉 eller vi ordner det på annen måte 😀

 

 

18 kommentarer
    1. Hurraaaaaaaaaa for vinneren 😀 Du er heldig som har sånne alver somhjelpere – kanskje jeg skal låne han neste gang jeg har konkurranse, for jeg pleier bare å bruke en sånn trekkeside på internett 🙂

    2. Holder meg til strikking, jeg. Du har smittet meg der! 🙂 Men jeg tror ikke det blir blogging. (Trodde ikke jeg skulle strikke så mye, heller, ….)
      Gleder meg til å se hva det er jeg har vunnet 🙂

    3. Kristine: Ja, absolutt deg i dag 🙂 Alven og samboeren i fellsskap, trakk deg opp av hatten etter beina, mens de andre skrek og bar seg nedi der 😉 Grattis snuppa, og snart har du nok blogg du også, for detta er gøy 😀

    4. HVA???? Kristine?? MEG?? HURRA!!!! 🙂 🙂 🙂 Vi ordner på annen måte? Eller du kan sende til meg. Jeg sender postadressen min – du kan velge hvordan 🙂 🙂 Guri malla – så spennende 🙂

    5. Liljema: Nei, jeg skjønte den 🙂 Det er nok til alle her for å si det sånn også 🙂 så tror de som har lyst til å vinne, kan få det til en av dagene 🙂 håper det hvertfall 🙂 Moro å gi bort .-)

    6. Mima: Ja, det er sant, og kanskje dere får se gaven hennes, hvis vi er riktig heldige også 😀 så får jeg lov å vise den fram. Alven og samboeren som kom inn døra i siste øyeblikk trakk i fellsskap,og de var flinke. Jeg bare står og ser på, hver dag. Og i dag har jeg sendt til Kjersti, håper hun også blir glad 🙂

    7. whatwouldnemido: he-he 😀 Ja, det blir noen konkurrenter borte 😀 og etterhvert kan kanskje folk komme igjen for runde 2, når alle har fått, hvis det er noe igjen da… 😀

    8. Ju hu! Gratulerer til Kristine! (Hmpf, hun derre Kristine hadde sikkert kjøpt og betalt den derre alven… Er bare SÅ typisk… og URETTFERDIG. Jaja, en konkurrent til borte vekk… Heia 10, heia 10, heia 10!!)
      😛

    9. Jeg kommer innom og prøver igjen… jeg er en verdig taper som unner vinneren å vinne…hmm…hørtes dette litt rart ut mon tro….men jeg mente det da…:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg