Favoritt-biter..

I går hadde jeg en liten oppsummering av noen favoritter. Jeg fortsetter det hele i dag 🙂 Noen flere favoritter:

  •  Favoritt-musical:  Les Miserables
  • Favoritt-kake. Oero-kake…. Den er helt usannsylig god, klissete og deilig 😉

 

  • Favoritt-dings: Nett-brettet mitt
  • Favoritt-kunstner(norsk): Lillian Vedvik,  Åshild Karevold, Christine Hald


Lillian Vedvik lager nydelige sommerfugldamer 🙂

  • Favoritt-tegneserie: Tommy og Tigern,  Arne And (ikke Anders And..)
  • Favoritt-drikke: Kaffe Latte og ” Blå” Is-te-guava
  • Favoritt-dag: Fredag (helt fra morgenen av…)
  • Favoritt-spill: Hjernetrim-spill, med ord eller tall

Hva er dine svar i disse kategoriene? 🙂

8 kommentarer
    1. inneuteferdig: Herlige favoritter 🙂 Georg Jensen må jeg sjekke ut mer 🙂 Ha en strålende dag du også ja 🙂 Ut i kulda med niesa jeg 🙂 Har dunkåpe nå 😉

    2. Ipaden min og mac er favoritt.
      Fredag er jeg enig i
      Kunst vet jeg ikke rett og slett, men utolig glad i Georg Jensen
      Kaffe mocca
      Donald Duck, om det er tegenserier, men jeg er bok orm
      Verdens beste heter kaken
      rytme….
      Hjernetrim helt enig, noe som virkelig setter fart i sakene.
      Ha en strålende dag:)

    3. Kanskje vi må finne et sted som har god oreo kake og så gå på kino og se Les Miserables etterpå?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg