Jeg gleder meg til…..

-mulig besøk hos venninne neste fredag, med restaurantmiddag,overnatting og hjem dagen etter

–  “My fair lady”- musicalen med søsteren min og mamma

– Koht-show med venninne på hennes bursdag, stor jentegjeng

– Konsert med en veldig flink Lady August og bandet- i løpet av våren.. 🙂

– Gå Galdhøpiggen 14. juni

-Trysil-rypa til høsten

Ellers er det mye annet spennende som skjer i sommerferien, men det er ikke fastsatt, så det blir JUKS å ta med nå 😉

 

Hva gleder du deg til? 🙂 

20 kommentarer
    1. Siv: Ja, søsteren min har bursdag den dagen, og vi skal gå Galdhøpiggen den dagen hun har bursdag 🙂 Blir skikkelig stas 🙂 Jeg har jo gått Beseggen før, og det er visst ikke noe verre på Galdhøpiggen, dvs kortere tid ute å gå. Beseggen går vi på 7, 5 time, jeg og søs hvertfall. Og dette skal visst være kortere. Men må gå i gang-lag,over en lite bre-område 🙂

    2. ladyaugust: Synes jeg ser det samler seg sammen for å angripe deg 😀 Ja, bare pass deg, best å sette i gang støvsugeren, før det er forsent 😉

    3. nå skjønner jeg hvorfor mamma og pappa alltid kalte det fredagsvask selv om det var på en torsdag. Jeg synes fredagen sitter litt fast med lørdagen så man kan om mulig småsmake på lørdags-snopet, men det er klart at om man ikke vedlikeholder kåken hele fredag, så blir det jo vaskings på lørdager, tror jeg må omdirigere meg litt for det har blitt mye lørdagsvasking og DET skal vi jo ikke ha noe av. Lørdager er kos og enda mer kos. Kanskje mamma og pappa mente også at fredagen hørte til helga og da var det best og gjøre seg ferdig på torsdagskvelden, hvem vet..men da må jeg jo vaske litt i dag enten jeg vil eller ikke for nå begynner rotet å rotte seg sammen mot meg haha

    4. Helge: Åååå, det skjønner jeg at du gleder deg til da. Ikke morsomt ¨drive på i brakker ute som du sier, selv om det er en opplevelse 😀

    5. Gleder meg til at de blir ferdig med badet mittt. Det er 4 uker igjen så i mellomtiden må jeg dusje og bruke wc i brakker ute. Det er tungvint men tross alt en opplevelse.

    6. ewymarie: Høres koselig ut alt sammen 🙂 3 timer med bil til Paris, ja det hadde vært noe :-d HAr vært der før, når jeg var yngre, men lenge siden..

    7. Vi får besøk av noen gode venner i Påsken og til sommeren blir det Dyreparken og litt annet. Men det er ikke bestemt. Paris er fristende. Barer 3 timer med bil ; )

    8. ewymarie: Skal du gjøre noe gøy i påske og til sommerne da, noen reiser til London, Paris eller Thailand eller liknede? 🙂 Jeg vil til Skottland, men der har vi ikke bestilt ennå, jeg og samboerne, så får føre den opp senere 😀

    9. Nei, og det er jo ulempen med alle mine fridager. Om en kan kalle en fridag for en ulempe da. Det hørtes jo helt feil! Hehe,men jeg skulle jo gjerne hatt mannen med også. Har i det minste en uke mer ferie enn med, selv om vi ikke kommer så langt med bare denne ene uka ..

    10. Nemi Rebella: Ja, det blir spennende, når det blir med Lady A. Og jeg skjønner GoDT at du gleder deg til å komme hjem, dette var jo et lett svar for deg 🙂 hva du gledet deg til 🙂 Ca alt som ikke er sykehuset liksom 😀

    11. Åhh, jeg gleder meg til og komme meg hjem! Gjett om jeg gjør xD Da skal det kosemoseoverdoses med både voffs, monstre og gubben, og gode venner… awwww <3
      Jeg vil åsså på konsert med LadyAugust ^_^ Jeg må nok vente til verdensturneen deres, og at de kommer hit 😀

    12. Marit: Å ja, det høres kjempedeilig ut 🙂 Kan godt svette fletta av seg noen perioder, hvis det betyr at man får deilig LANG-fri i andre perioder 🙂 og med ditt øye for gode reisemål, kan dere jo farte masse om du vil. Har mannen like lett for å få dratt fra? 🙂

    13. Jeg gleder meg til å begynne og jobbe i den nye turnusen! Den resulterer nemlig i langfri hver sjette uke. Fri helt fra tirsdag ettermiddag til mandag morra. Og midt mellom disse langfriperiodene er det langhelg fra tordag ettermiddag til mandag morra også hver sjette uke. Det blir selvsagt litt flere kveldstimer de ukene jeg jobber skift, men pyttsann, dette her lover godt!! Jippi! Hvem vet hva slike friperioder kan føre til av nye, spennende reisemål, opplevelser og gøyale ting. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg