Wotka til oss alle.. ;-)

For ca en uke siden hadde jeg en bitteliten blogganbefaling av Wotka, men her kommer en litt større en.. Her er en herlig, positv og hyggelig dame som kom inn på bloggen min er dag i slutten av januar tror jeg det var. Det har vært et veldig koselig bekjentskap. Hun liker å ta bilder, har hvertfall tatt noen fine bilder jeg har fått se og var med i fotokonkurransen min. Hun er glad i å reise til Øst eller Mellom-europa. Hun liker godt å se filmer i sjangeren drama og kjærlighet, hun leser mye og er glad i friluftsaktiviteter. Favorittfargen er rød. Hun har temperament og skriver gnistrende innlegg når hun er sint på noe, og hun har som jeg nok tidligere har nevnt syklet så svetten sprutet, mens Petter Northug gikk og gikk langrenn, en 10 km tidligere i år. Wotka vant, det gjorde ikke Petter 😀 Les om det  HER Hun skriver også fantastisk morsomme innlegg, som sin ville drøm om dansen med Willoch. Hvis du går inn på bloggen hennes finner du mye rart 😀

Så, ALTSÅ, det er ikke bare en blogganbefaling sånn helt tatt ut av luften altså: HUN HAR BURSDAG I DAG 🙂 


GRATULERER MED DAGEN HANNE!! 🙂 Ta deg en bit cyber-marsipan-kake og litt kaffe 😉

Under kan dere se noen av de fine bildene hun sendte til fotokonkurransen min, det var ikke lett å plukke ut ET den gangen. Så, til deg som ikke kjenner Wotka, ta deg en tur inn å hilse på henne. Bare trykk på Hanne så kommer dere rett inn 🙂 Ha en nydelig bursdag , uansett hvordan du skal tilbringe den 🙂 Håper du er i bedre form også 🙂

 


Dette var med i fotokonkurransen 🙂 Nydelig 😉

24 kommentarer
    1. cassandraen: De har sånne sykler på treningsenteret,men jeg synes det er så VELDIG slitsomt også,mye verre enn å løpe på tredemølla 😀 I det hele tatt har de to siste ukene på treningsfronten vært elendige… noe annet blir prioritert foran noen dager, når det blir litt stressende..

    2. Jeg har lyst på en slik sykkel. Og satser på å kjøpe meg en etterhvert. Gøy å sykle 😀 Jeg og min samboer var så flinke til dette i forfjor… I fjor ble det bare med praten, men håper at vi blir flinkere i år igjen;))

    3. cassandraen: Ja, håper hun blir frisk snart. Hun arrangerer Vm på “inne-sykkel” etc, sammen med Northug etc 😀 med premier og greier.. jeg har ingen sånn sykkel, men vet noen har meldt seg på til henne 🙂

    4. cassandraen: Ja, Hanne har jeg bare kjent en måneds tid, og hun virker veldig artig og positiv og flott 🙂 Jeg strevde så fælt med de som ga meg flere bilder.. visste ikke hvilke jeg skulle velge. Men hennes natt-blomster var så nydelige synes jeg 🙂

    5. Gratulerer med dagen til Hanne:)) Henne har jeg ikke besøkt før, men skal gjøre det etterpå! Utrolig fine bilder hun hadde gitt deg, så forstår at det var vanskelig å velge;))

    6. Det var Wotka til alle det sto – ikke vodka. Uansett har jeg besøkt bloggen som var veldig pen og med fine bilder. Gratulerte henne med Dagen også. Flink dame som har tatt skjønne bilder – du verden så fine de er. Moro med slike innlegg rett-fra-levra liksom, ærlig og rett frem.

    7. passion4lifeandtravel: Kos deg med kake 🙂 Rosa marsipan ja 😉 Ja, moro med litt sånne innlegg. Jeg hadde et innlegg, eller faktisk to, hvor jeg spurte om litt forskjellig, men lite visste DE om hva jeg skulle bruke det til ;-D

    8. Så koselig blogg innlegg…ingenting er gir mer glede enn å gjøre stas på andre, og jeg er enig…hun har en fin blogg 🙂
      Gratulerer med dagen til henne, og en klem til fine som steller i stand bursdagsfest <3

    9. Hanne: Bare koselig fine deg 🙂 Det var en glede å bake, og nå skjønner du hvorfor jeg trengte tillatelse til bildene dine 😀 Ha en flott dag Hanne 🙂

    10. Hanne: Fint hvis det kan friskne deg litt 😀 Du ser det er marsipankake 😀 Min mor lager sånne med bilder i, og nå har jeg tatt opp tråden 😉 Men kun på blogg, ellers er jeg elendig på bake, lage mat etc.. men flink på blogg- der kan jeg servere mye godt 🙂

    11. Hei du søte, snille frodith.. Jeg blir nesten frisk av dette, tross i feber, hoste og magesmerter. Tusen takk for kaka, den smakte vidunderlig, håper flere får en smak. Stor klem fra meg 🙂

    12. eljos: Ja, jeg så der inne at du hadde meldt deg på 🙂 så bra!! Jeg har ikke sykkel, men følger med på dere som melder dere på 😀 Kommer vel noen bilder etterhvert kanskje 😉 Håper damen er i form på bursdagen sin, og leser blogg på dagen sin.. Jeg har lusket ut fødselsdatoer på et tidligere innlegg 😀 og laget noen bursdagsinnlegg. Håper hun er på nett i dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg