“Olè olè, sambaen er løs- her på blokka er det karneval!!!!”

Oi!! …. er det brev til deg?? Skynde deg å åpne 😉

 

Se der ja… Noe oppi konvolutten.. 

Jeg har jo vært innom og luftet litt tidligere… hvor glad folk er i å kle seg ut og sånn.. Og jeg vet noen som har ferdige tiger-drakter, apedrakter etc. Noen som har flotte hatter, eller fantastisk sminke-ferdigheter eller en herlig grisenese og en parykk. Det er faktisk ikke så viktig om man er noe ordentlig i det hele tatt, det morsomme er om man kan gjøre seg ganske ugjenkjennelig, både for seg selv, vi andre har jo kanskje ikke sett deg EKTE en gang.. 😉 Så her er det lov å kamuflere seg HELT om man vil det 😀 Hadde vært gøy om det ble med noen på dette, og hvem vet kanskje vi får en premie her også for mest kreative kostyme.. Men dette må skje fort, karnevalsmåneden er snart ferdig, så bildene må komme til meg innen: onsdag 27. februar til kl 20. Så har jeg litt tid på meg, hvis jeg skal redigere litt og fikse på dem 😉

 

 

 

Vil du være med? Skynde deg å sende bilde da 🙂  

33 kommentarer
    1. whatwouldnemido: Så herlig at du blir med, nå ble jeg skikkelig glad 🙂 ja du har jo nettopp vært på karneval, supert, bare bruk det. Fått inn 5 bilder allerede, 6 med meg, og et par-tre er i sving som jeg vet om, og leter eller kler seg ut 😀 Detta blir stas.. Jeg blir om muig gris, tok det i dag, eller jeg finner på noe helt nytt.. måtte bare vise at bare HODE er greit OGSÅ, ikke nøye, det er ikke seriøst dette, bare moro 🙂

    2. cassandraen: Synes det øverste var kjempetøft 🙂 og ja Hanne bare jobber med å sende bilder, og nå har hun sendt 🙂 Og Kjersti kom akkurat på banen også 😉

    3. Min matgale verden: Så bra Kjersti, jeg tenkte du fikk få litt tid på deg, men jeg tenkte at hvis jeg ikke hørte noe til i morgen, så måtte jeg komme å mase på MELDING, men det slapp jeg 😀 Jeg visste jo at du til stadighet driver og kler deg ut, både som påskehare og mann, så regnet med du har litt å ta av av bilder, hi-hi 🙂 Har fått inn 4-5 bilder så langt, parade skal det bli 🙂 Flere jobber med sakene nå 😀 Jeg satte frist til onsdag for å kunne ha innlegget på torsdag, siste februardag 🙂 Koselig at du blir med<3

    4. Nå skjønner ikke jeg hva du ikke skjønner;)) Åhhhh, du mente at Hanne var i gang med å sende deg bilder du… Jeg trodde hun også var i gang med en konkurranse;)) Var innom bloggen hennes, men fant ingen forstår du… hahahaha..
      Helt greit… du fikk jo velge bilde;))

    5. cassandraen: Skjønte ikke helt… de andre har bare sendt meg bilder, var det jeg mente de var i sving med 🙂 Så bildene dine, kjempefine, tok det første jeg 🙂

    6. cassandraen: Flott, bare det kommer innen onsdag kl 20, for jeg må ferdig til torsdag… 😀 Februar er jo snart slutt 😉 men du har et par dager på deg 🙂 Kjempefint at du blir med 🙂 Hanne er snart i gang også 🙂

    7. Monica prøver: Så bra 🙂 Jeg har fått av to allerede, og flere sagt de vil være med. jeg stresser litt fordi februar er karnvalsmåneden, og den er jo snart over 😛 Lettest å få til hode for de fleste, men noen har noen gamle bilder i hel-figur og de er greit også. Alt er lov 🙂

    8. Bra at bare hode også er lov! Nå har jo mange sett meg som Zombie, og jeg har flere ekle bidrag, men kanskje jeg skal kjøre det stikk motsatte for en gangs skyld? Må litt i tenkeboksen og gjennomfører í morra 🙂 Enten gamle bilder, eller ta nytt 🙂 Gleder meg!

    9. Helge: Her kan man være så kreativ eller lite kreativ som man vil, noen velger en hatt og litt sminke, og andre kler ut hele kroppen. Men bare hode er greit også 🙂 Jeg klarer ikke å sette alle bildene sammen, inne på redigeringen i bloggen her, så det blir en ganske enkel framvisning. Det skal ikke være så seriøst. Og skal være så lett som mulig for folk å være med på. Jeg legger ut et par bilder i kveld. Men bare HODE er altså lov.

    10. Håper man ta google ibruk og være litt kreativ, ellers så er det jo en smal sak og kle seg litt ut. Og det er bare et bilde fra hver, tar det som en selvfølge for det kan jo bli litt av en jobb for deg som skal redigere det hele.

    11. muumimamma: Ja, man bestemmer selv 🙂 Men er ikke nødt å ha HEL-kostyme, maske og ansikt er nok, jeg klarer jo ikke redigere slik at vi kan gå rundt med kropper alle mann 😀 Skal legge ut et eksempel på hva noe i kveld, som jeg kanskje stiller med i paraden 😀 Men ikke noe tvang, bare hvis man har lyst ;-D

    12. Hm, tror ikke dette er mi greie, jeg liker ikke å kle meg ut. Men lykke til til alle som liker det og hiver seg med på karnevalet 🙂 Det nærmeste jeg har kommet kostyme i voksen alder var pysjen da jeg var på pysjamasfest i helga :))

    13. Støvkorn: trenger ikke være kostymer hele veien.. kan være ansikter og sånn 😀 Jeg legger ut et eksempel en dag 😀 Hvis du har lyst til å være med 🙂 Hatt, maske osv er bra nok 😀

    14. Jeg vil være med, og sender bildet på mail, så snart jeg har funnet det fram. Jeg hadde et fra før nemlig, og det er vel ok? behøver ikke være ferskt fra i dag?

    15. Hanne: Det må være innen onsdag Hanne 🙂 Går det bra? 🙂 Håper det.. Jeg skal legge ut noen “teasere”, eller forslag, men trenger ikke være veldig bra greier, en lue, hatt, en bart, parykk, eller annet rart, så er man utkledd nok 😀 Håper du får både energi og bilde klart 😉 Det er et par -tre i tillegge til meg foreløpig 🙂

    16. Hahaha, ja, venta på nye oppdrag, love it. Kommer energien og alt det der blir det ett bilde fra gamal også. Kommer tid, kommer råd…

    17. Helge: Hi-hi, ja du hadde rett, en hatt og en bart, og en frakk, eller parykk, så er man utkledd 😀 Ja, kan tenke til onsdag 😉 Men vi må skynde oss litt, snart er karnevalsmåneden slutt..

    18. ladyaugust: Så flott, da er vi hvertfall fire foreløpig 😀 Du, Helg, Monica har sagt ja tidligere, og meg 😉 God morgen til deg også søs <3

    19. Ja dette blir jeg med på. Hadde det på føelsen at du kom til og skape en karnevalsparade her i og med at du nylig spurte oss hva vi ville kle oss ut som. Bilde kommer, må tenke litt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg