Løsningen på Frodiths påskenøtter – torsdag

Kyllingen er ikke helt i form i kveld.. Ligger på ryggen med fjæra skadeskutt og beina i været… så i dag blir det ikke noe fjas her i forkant, bare litt plein og enkel nøtteavsløring, og utdeling av egg 🙂 Første nøtt var hvem som befant seg inni egget, noen var innom  Jonas Gahr Støre, men de fleste landet på 

Johnny Depp, og det var det jo. Jeg har ikke samme bilde, fant det ikke igjen, men det ER han altså..

 

 

 så var det denne 80-talls damen.. Jeg ønsket meg så veldig en sånn skjorte husker jeg 😉 men fikk aldri det.. Ikke sveisen heller…

men Diana giftet seg med prinsen og fikk råd til sånn skjorte ja 🙂

Og siste var det en melding til dere, og der sto det: Har du vært en snill kylling i dag? Da blir det egg.

Den som vant av de som var med i dag, som ble trukket opp av kyllingens lomme, og som vinner et egg med mye godt i ER:

 

 
Altså Kjerstisandnes eller Kjersti på påskeferie som hun har vært de siste dagen 😉  Juhuuuu!!!! Gratulere Kjersti!!! I dag var det du som fikk egg,og nå er du hjemme igjen så jeg kan sende dit, når posten er åpen igjen 🙂 Håper du vil kose deg med det 🙂 

Og til deg som ikke vant, jeg har hvertfall 2 påske-egg igjen her, og i morgen er jeg sterkere tilbake får jeg håpe. . Er fjærene bedre, er jeg klar som et egg klokka 8 igjen jeg 😉 Nøttene er nemlig klekket ferdig nesten 😉

24 kommentarer
    1. ladyaugust: Ja, håper på å bli litt bedre nå da,etter å ha kastet opp.. Har spist og ikke kastet opp etterpå. Hadde ordnet med dagens nøtter tidlig i går, så bare ligger her og tar i mot det som kommer av påmeldinger.. 😉

    2. Min matgale verden: Bare koselig 🙂 Jeg ligger nå her med bøtta ved siden av,men nå kommer det nye nøtter, for de laget jeg i går 🙂

    3. God morgen! Og hvilken forunderlig deilig eggende god morgen. Jeg vant!! Tusen takk søteste Frodith, for at du er du og for alt morsomt du finner på her inne. Jeg ble skikkelig glad, og håper virkelig du er på bedringens vei. Gå hen og bli syk i påsken da! Noe så kjipt! God bedring til deg. Og igjen tusen hjertelig takk:)

    4. *Streng stemme* Da går du rett i seng, frøken Frodithsen! Hilsen Dr Mima
      Da kan du sjekke i nnlegget i morra tidlig. Riktig så god bedring! Håper en god natts søvn vil være til hjelp. Magesyke er slitsomt, men jeg tror nok det er at du nå kan være i ro, og har vært stress og mye for deg en stund nå. Som vi snakka om 😉
      Er i dårlig form selv, starta med å våkne med feber og hodepine. Gadd ikke skrive hele regla i innlegget mitt, men er ganske på felgen her. Det sprenger i kroppen. Går sikkert over. Sove nå.
      God bedringsklem :))

    5. Grattis til Kjersti! Hun er en herlig dame, og fortjener et Frodith-egg :))
      PS! Jeg har det bildet av Depp, hehe.. på pc’en min. Skal poste det i et innlegg etterpå, bare for deg, så kan du bekrefte 😀

    6. julianogmamma: Ja, kom tilbake i morgen, du glemte i dag ja 😀 Ikke sett snurten av deg i dag 😉 Skjønner godt det kan bli mye med minsten, goingen 🙂 Ja, vi kommer sterkere tilbake begge to i morgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg