løsninger og vinner av årets siste påskenøtter hos Frodith

Her ser du to personer som du sikket kjenner som nøtte-kongene, sjefene over alle nøtter, nøtte-fabrikk-eierne eller Mr Påske-nøtt og hans “sønn”

(google)

De har holdt på i mange år, og om de har gitt seg og noen andre har tatt over, så blir det aldri det samme. De vil for alltid være påske-nøtt-generalene.. Men fordi jeg i år har satt i gang en ny tradisjon på bloggen min, med Frodiths-Påskenøtter, så vil jeg i det minste kalles Miss Påskenøtt heretter, ved påsketider, OK???   😉

 

Vel, ikke mye nytt å melde her fra sykesenga, så jeg starter bare rett på med løsninger og den siste vinneren av et stort påske-egg 😉

 

 

Den lille luringen i det første egget, var selvfølgelig Kronprins Håkon Magnus 

 

 

Og her var jo han som har blitt nevnt som svar i diverse andre nøtte-oppgaver… Selveste:  

 Jonas Gahr Støre 😉

 

Og kjekkingen i dette egget var ikke, Kjersti, Rob Lowe. Men en man som prøver så godt han kan borte på andre siden av “dammen” nemlig 

 Presdient Barack Obama

Den eneste som har mistet ansikt i dag var: 

 

Wenche Foss… Også hun hadde jo gjenkjennelig hår og stil.

 

Og her kommer den lille luringen…… det er jo 

 

MEG, Frodith, Den Gale/ syke kyllingen  eller heretter Miss Påskenøtt, ved disse tider ..osv…  Altså ingen berømthet, men et lurespørsmål 😀

Til slutt sto det: “takk til alle som har vært med på påskenøttene mine. Det har vært veldig moro!”

 Og det har det. Takk for meg, som Den Gale Kyllingen, og velkommen tilbake i mer vanlige Frodith-former i morgen 😉

Nå kommer avsløringen av dagens vinner av det STORE egget: 

Det ble HELGE!!!!! Gratulerer så masse Helge!! Du vant det siste egget, det STORE egget 🙂 Nå håper jeg du skal kose deg med påskegodt, til ut i neste uke hvertfall. Og du, jeg har adressen din fra du var med i fotokonkurransen, så den trenger jeg ikke om igjen 🙂 Egget kommer ut i uka, som de andres også gjør.

Og for deg som ikke  vet hverm Helge er: Han har ingen blogg selv, men er allikevel en blogger, er inne med kommentarer titt og ofte, både hos meg og hos mange andre her på blogg.no

 

Vel da er det bare å takke for seg, og  si:

 

14 kommentarer
    1. Min matgale verden: Ja, vi to burde starte en egen Misse-forening her på blogg, kanskje vi skal ha en Misse-konkurranse? 😉 for egenkåring av litt rare Misse-titler? 😀 Joda, Rob Lowe er som snytt ut av nesen på Barackk Obama 😉

    2. Helge: Ja, det ble deg 🙂 Ingen aprilspøk nei, helt sant. Jeg har bare kost meg med dette, og bruker gjerne litt småpenger på dette, det er jo litt hobbyen min. Og i så måte er det en billig hobby i forhold til det andre har 😉 Det er bare koselig. Nå sender jeg alle egg i morgen, så kan dere slafse og kose dere, og det gleder MEG 🙂 Ha en fin dag 🙂

    3. Ideatroll: Ja, han slår til rett som det er 😀 Nå vant han ikke før siste dag, men når man venter på noe GODTERIER, venter man ikke forgjeves, eller noe sånt.. 😉

    4. Synes nå fremdeles at Barac og Rob ligner SVÆRT mye;). Haurra for Helge som fikk stor-egget. Og Hurra for Miss Påskenøtt! Du burde fått et sånt missebånd til å ha på, jeg ønsker meg et med miss åsabu, du kunne hatt miss påskenøtt. Så kunne vi vandret rundt og kastet ut smågodt til almuen…..;) Takk for en spennende påskenøttpåske. Du er best på påskenøtter:)

    5. WOW – ble det meg…Tusen tusen hjertelig takk. Bra det enda var mars da den siste trekningen var ellers hadde jeg trodd det var en aprilspøk. Mange takk til deg som har ordnet alt sammen, fine tegninger innkjøp av påskeegg og ikke minst lagt ut en liten formue til porto. Og du er jo den kreative Miss Påskenøtt som hadde fortjent en oppmerksomhet i posten eller noen linjer i Aftenposten. Tusen takk igjen, dette var uventa. Håper du er frisk igjen. Ha en strålende dag.

    6. 🙂 en verdig vinner 🙂 Gratulerer til Helge! Han har vel vært med hver eneste dag? Flott innsats, må jeg si. Og takk, Frodith, for at du har moret oss med påskenøtter 🙂 Din blogg er alltid vel verdt å lese. Moro og spennende 🙂 God natt 🙂

    7. eljos: Bare glad dere har kost dere jeg, det er takk stor nok, at folk har hatt lyst til å delta 🙂 jeg koser meg minst like mye selv som dere, kanskje ENDA mer 😀

    8. Gratulerer til helge og tusen takk til Frodith som har aktivisert oss i påsken. Du hadde sannelig fortjent en gave du også, kanskje kommer det en overraskelse i posten til deg også, når posten åpner etter påsek…..

    9. Nei, egg trenger ikke jeg, for det første jeg blir kvalm, for det andre Wotka, min hund, er en hund etter egg og stjeler..(se blogg)
      Men det har vært moro å være med.
      Det er det første jeg har tenkt på når jeg har våkna på mårran, nøttene til Frodith..
      Så takk for at jeg kunne få delta..
      Nå, skal bare kanskje blogge litt, så i seng 🙂 Natta

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg