He-he… Nå skjer det snart noe… ;-)


Hm…. Hva er dette da…?? Du som har kjent meg en stund, kjenner igjen dette fjase-fjeset, og vet at når DET kommer, er det hemliser på gang… Og noe fjas rett rundt hjørnet 😉 Så jeg kan ikke si idag hva som skal skje… da blir det jo ikke noe moro… Men du kan jo gjette litt, … Dette ansiktet er som sagt noe folk vet skjer i forbindelese med noe tull eller fanteri, fjas eller moro.. På bloggen her har jeg hatt julekalender, karneval, talentiade og påskenøtter… Men det er f eks første gang jeg ligger i en kurv , og logrer med halen…;-) Hm…  Jeg skal avsløre SNART hva jeg pønsker på, kanskje allerede i morgen 🙂 Tenker du ble nysgjerrig nå… 😀 I mellomtiden kan du jo tenke litt, og så har jeg  en aldri så liten 1. mai-nøtt  som kanskje har noe med saken å gjøre… Eller kanskje IKKE, det vil jo tiden vise 😀 

Hva er det som ligger i denne kassen eller boksen?

 

 Ellers: Håper du får en fin 1. mai, og at du skal gjøre noe hyggelig?  🙂

 

 

46 kommentarer
    1. Anne: Jepp 🙂 Den i kurven, avslører i morgen hva som skjer 😀 Og den under der, kommer ut i kveld ;-D Håper du har hatt en fin dag Månestråle 🙂 klem <3

    2. Du er i kurven og ser da ut som en katt som er i boksen…da er det bare å følge med på hva damen i kurven nå pønsker på 🙂

    3. Muumimamma: Pus, pus… Den øverste er en løve ser du 😀 Ha-ha, en stor skummel løve 😉 Men den i den grønne boksen er hemmelig herfra helt til i kveld… da avsløres den.. det er ingen premie… Men i morgen kommer en overraskelse som du har skjønt… 🙂 Var Kiel-turen bra ? 🙂

    4. dottehaseinarsonhasarvidiosadn: Nei, sol og ser ut som vår her, men kaldt så jeg har vondt i ørene 😀 Ja, følg med i morgen hvertfall 😉 Raspeball høres herlig ut, spiste et par ganger, likte det 🙂

    5. dottehaseinarsonhasarvidiosadn: Svaret kommer i kveld, på nøtta, og den ordentlige overraskelsen kommer i morgen 😉 Håper du har en fin 1. Mai. Her sløves det. Vært på landet hos mor, og nå på sofaen hjemme <3 Klem 🙂

    6. Martine: Ha-ha 😀 den øverst eller nederst 😉 Bare tuller, men sier ikke svaret før i kveld, he-he. Håper du har en fin dag, tante”ungen” min <3 Hils familien din <3

    7. Engla: Hi-hi, ja nå får vi se 😉 svaret kommer i kveld, for i morgen begynner den andre moroa, forhhåpentligvis… 🙂 Håper du har en fin dag 🙂 Jeg er på landet noen timer, med nettbrett og strikketøy 🙂 klem <3

    8. Herlig bilde <3
      Jeg tror nok også at det må være en liten pusekatt 🙂
      Eller kanskje en stor en 🙂
      Ønsker deg ihvertfall en riktig så fin maidag 🙂
      Klem fra Engla

    9. cynaracardunculus: He-he, JEG har hvertfall ikke fått kattunger 😀 jeg lo høyt 😉 Men har ikke katt, bare en rotte, og den føder ikke 😉 Svaret kommer i kveld… på nøttene..og i morgen begynner den andre moroa 😉 Ha en fin dag. Klem <3

    10. H,mmm ,det ser n å ut som en katt i den grønne boksen…jeg har forsåvidt hørt om veldig hårette mennesker oxo :))
      Snakker vi om kattevask eller…har du fått kattunger..ikke du men katten din ??

    11. Unni: Du er LIKSOM egentlig ute og raker løv ja 😀 hi-hi Må jo ha litt pauser innimellom 😉 Svaret på 1. Mai nøtta kommer i kveld, for i morgen begynner annen moro 😉 hvertfall synes JEG det 🙂 Ja, mye hemmelgheter i deg. Kos deg med svigers og barna Una, stor klem til deg <3

    12. Tror du har kledd deg ut som en rev der du ligger i kurven din, halen er litt stusselig, men 😀 I boksen ligger det vel også en rev, eller? Jeg er egentlig ute og raker løv, hehe, alle naboene er i sving. Gleder meg til middag hos svigers i dag, det er hemmlig hva vi får :- Alt er visst hemmelig i dag 🙂 Ha det kos hos mammaen din 🙂 1.mai klem fra Una <3

    13. Lithanna: Hi-hi, vi får se.. svar kommer i kveld 🙂 Håper du får en flotters dag med Anders og Kera 🙂 Her er det NESTEN sol… 😉

    14. kommensalisma: Det er jeg som har kledd meg ut.. men til hva.. hm.. den andre i boksen der er det jaggu ikke godt å si hva er 😀 Ha-ha.. svar kommer i kveld.. i morgen begynner annen moro 🙂 I hvertfall synes JEG det 🙂 Ha en flott dag du også 🙂 Stor klem <3

    15. Bente og Lars O: Åååå, det hørtes koselig ut 🙂 Håper dere får en flott dag. Jeg husker sånne turer som de beste i min familie, turene ut med niste 🙂 Jeg skal på landet 🙂 Svaret på nøtta kommervi kveld, for nå begynner snart noe annet fjas 😀 Klem <3

    16. ladyaugust: Ha-ha-ha, for det tror DU <3 Svar i kveld 😉 tror jeg... for i morgen begynner det andre fjaset 😀 Ha en flott dag selv fiiiineste Lady August <3 klemme-søs-klemmen <3

    17. Min matgale verden: Her skal nytes 😀 Ikke kle seg ut 🙂 behøver ikke begynne å sy om ENNå hvertfall, kle oss ut har vi gjort før 😀 Avslører i morgen.. men svar på nøtt kommer i kveld 😉 Nyt dagen du også,og ikke sy om ENNÅ 😉 klem

    18. Jøsses, der ligger du og logrer, og inne i en liten eske ligger en sinna katt…. Handler det kanskje om at vi skal gjemme oss?? Gjemmespill på nett….går det an?? Finner du meg i det store skapet jeg har, hvis jeg kler meg ut som en elefant?? Ja, for det er vel det vi skal, ikke sant?? Kle oss ut som dyr og gjemme oss!! Lurer på om jeg får på meg elefantkostymen guttene hadde når de var små….kanskje hvis jeg syr begge sammen?? 🙂 Ellers går dagen her med til å lage mange mange kjøttboller i tomatsaus til en konfirmasjon som skal holdes i helgen:) Nyt dagen

    19. Helge: Ja, får prøve å få i gang de små grå som det heter 😀 Mest av alt er det så gøy for meg dette at jeg hopper i stolen her, he-he… Og i morgen blir det mer moro, og det er IKKE nøtter 😉 Men noe annet 🙂 Svaret på nøtten kommer i kveld 🙂 Tenker jeg nok… I dag skal jeg på landet 🙂 med nettbrett og strikketøy 🙂

    20. julianogmamma: Jepp, pønske-pønske… er jo så moro at jeg nesten spretter i sofaen her, sammen med rotta jeg fikk av Vaniljeogpepper :-D…. Skikkelig barnslig fremdeles hvertfall 😀 Svaret på nøtten kommer i kveld…. tror jeg… må bli det… pga i morgen er det jo ANDRE greier på programmet… 😀 Ha en fin dag N 🙂 Klem <3

    21. Hanne: Gubbe-lure svarer også på nøtter 🙂 Moro! Fin hale ja 😀 He-he.. Si til Gubbelure at svaret på nøtten kommer i morgen…. tror jeg…. 😉 KAnskje i kveld også…. 😉

    22. Skal på tur i dag, ikke langt bare såvidt over grensa til vestfold sammen med noen folk, Du setter igang hjernene våre igjen, hva ligger i kassa? Er det av mineralriket eller planteriket?
      Mulig en apekatt eller en klovn. Sesongen for sirkus har startet opp og der finner vi klovnen og som kjent har man mange ansikter. Og nå har kanskje klovnen kommet i kassa di. Ha en fin dag.

    23. Hmmm du og dine små pønskinger….. Gleder emg til i morgen for sjekke ut hva du har på planen da. Og i boksen, så ser det ut til å være et katteskinn :))

    24. Hanne: Hm….. du kjenner meg jo godt nok til å vite at det kommer ikke noe svar I DAG 😀 Men kanskje i morgen ja… tror nok det ja… 😉 Fint med svar et Hanne-svar og et Gubbelure-svar 😀 Jeg stikker på landet i dag, med nettbrett og strikketøy 😀 og tilbake i kveld 🙂 Koser dere i vårværet her tenker jeg?? 🙂

    25. Sniff, snute, dette må nok være en bissevovv. Ta den ut av esken, må ikke drive med slikt, legge den i en eslke, da kommer mat tilsynet. Hehe

    26. Det røde Legohuset: Moro-fjas på gang, snart…. VELDIG snart … Svaret kommer i morgen 🙂 Hi-hi 😉 Og du skal hvertfall ha en fin dag, på bursdagen din 🙂 klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg