Her er jeg! Hvem er du? Del 4…. eller var det 5?

 

 

De som har kjent med en stund her inne begynner vel å bli MØKK-lei denne tegningen her 😀 Og med en gang de ser den, så VET de, at den gjjelder ikke DEM lenger.. Eller noen har sett den, og vil ikke svare… Og det er greit også. Her er det ikke noe press, he-he… Men for deg som kanskje leser nå, og som er en av mine NYE bloggvenner, så er det noen småting jeg så gjerne skulle visst om deg. Fordi det er hyggelig å bli litt bedre kjent, og fordi det kan være fine opplysninger for meg å ha i noen sammenhenger… Hm… ble du redd nå? Nei, ikke til noe skummelt.. det er jo ganske ufarlige spørsmål, og du har jo samme info om meg her.. så… Dere som ikke har vært med på denne spørre-runden vet det jo selv 🙂 Bare svar i kommentarfeltet :-)Det jeg gjerne vil vite er: 

1: Når har du bursdag?

2. Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje?

3. Hvor liker du å reise?

4. Hvilken type filmer liker du?

5.. Hvilken er din favorittfarge?

6. Hva er hobbyen din? 

23 kommentarer
    1. Det røde Legohuset: Jeg skulle fått denne før bursdagen din vet du ;-D neida, veldig fint å få uansett nå også.Jeg trenger litt info til alt jeg styrer med her, og litt moro å vite litt mer om folka man er bloggvenn med 🙂 Takk skal du ha 🙂 Klem <3

    2. 1: Når har du bursdag? 1.mai
      2. Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje? Student (nesten ferdigutdannet som noe helt awesome), servitør, kokk, husmor, etc. :p
      3. Hvor liker du å reise? Liker meg i USA. Er ikke så overbegeistret for charterferier…
      4. Hvilken type filmer liker du? Fantasy, humor, og action/gangsterfilmer. Åh, og katastrofefilmer.:3
      5.. Hvilken er din favorittfarge? Lilla/turkis/rød
      6. Hva er hobbyen din? Tegning/skriving

    3. dottehaseinarsonhasarvidiosadn: Absolutt godkjent 😀 Og nyttig for meg å vite 😉 Man blir jo litt bedre kjent, og det er jo poenget med blogging, synes JEG 🙂 Ikke ute etter MASSEvis av lesere jeg ikke kjenner. Synes mer koselig med en litt gjeng jeg kjenner litt 🙂 Supert med litt info. Varmere strøk og avslapping blir MIN reising i år også 🙂

    4. 1: Når har du bursdag?
      Eg har bursdag 30 desember. den nest siste dagen i året 🙂
      2. Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje?
      Eg er ufrivillig heimeværende husmor ( les: sykmeldt).
      3. Hvor liker du å reise?
      Før elska eg å være ute i naturen, eg elsker det fortsatt men energien er ikkje heilt på topp så no er det varmere strøk og avslappning som gjelder.
      4. Hvilken type filmer liker du?
      Eg elskar skrekkfilmer,men det tørr eg ikkje sjå aleine så når eg er aleine blir det klissete romantiske komedier.
      5.. Hvilken er din favorittfarge?
      Lilla 😀
      6. Hva er hobbyen din?
      Eg elsker å ta bilder og er kjent som paparazziaen :p ellers så maler eg og blogger 🙂
      Er det godkjent informasjon ? 🙂

    5. muumimamma: Skikkelig glad i animasjon jeg også 🙂 Nå har jeg økt på med en hobby till her, driver og hekler 😀 Moro! I turkis faktisk… blir nok en veske til 😉

    6. 1: Når har du bursdag?
      13.juni
      2. Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje?
      Jeg er hjemmeværende, men har planer om å komme meg i jobb fra høsten av 🙂
      3. Hvor liker du å reise?
      Rundt i Norge, men gjerne også i Europa også 🙂 drømmemålet er Antarktis 🙂
      4. Hvilken type filmer liker du?
      Animasjons og eventyr. F.eks Nemo, Istid, Ringenes Herre osv
      5.. Hvilken er din favorittfarge?
      Tyrkis og oransje
      6. Hva er hobbyen din?
      Maling og bøker!

    7. cynaracardunculus: Ha-ha, ja her var russeversjonen ja 😀 Det er jo lit gøy å få den også 😉 Og nå vet jeg jo at du liker Kvikk Lunsj også 😉

    8. Minner meg om slike skoledagbøker vi hadde på skolen hvor vi måtte skrive opplysningene våre.
      I og med du har spurt meg flere ganger velger jeg å svare russeversjonen ;))
      1: Når har du bursdag? 1 gang i året.
      2. Hva gjør du? Svarer på dine spørsmål.
      3. Hvor liker du å reise? Inn i tankene .
      4. Hvilken type filmer liker du? De med farger..eller sort,hvit.
      5.. Hvilken er din favorittfarge? Regnbuen!
      6. Hva er hobbyen din? Jeg er ikke så glad i Hobby,men jeg er veldig glad i Kvikk Lunsj 😉

    9. Lithanna: Hei-hei 🙂 og du befinner deg i Barteland og alt 🙂 Fint at du gir litt info om disse spørsmålene ;-)Kos deg videre med Lego-damen 😀 ha en fantastisk helg 🙂

    10. Åh så morro 😀
      Jeg har bursdag – 10.Juli
      Jeg jobber som Vekter og sitter i resepsjon på dagtid.
      Liker å reise til steder med historie eller bare ett spennende sted 🙂
      Veldig glad i Fantasyfilmer og Action ( Ringenes Herre, Hobitten..ect er favorittene )
      Favorittfarge er Grønt
      Hobby : En hel haug… Hærkamp, Sang, Kor, Tegning,Tening, Hund,venner…ogsåvidere…
      :p

    11. Synne: Så artig med litt nye folk inn på siden min 🙂 og fra Paris da 🙂 Herlig! Der har jeg vært noen småturer. Interrail-turer og klasseturer for mange år siden. VELDIIG lenge siden nå altså, he-he… gammel dame.. 😀 Ja,du har jo bursdag snart 🙂 og jeg også. Feirer den sjelden da,men likevel.. kaskje ut å spise eller noe sånt.. det er kos 🙂 Jeg er heller ikke glad i skrekkfilmer, ikke splattere heller… men thrillere- jess 😉 og action.. synes drama er ganske kjedelig etterhvert.. sett for mye action.. alt annet virker for SAKTE.. 😉 God helg! 🙂

    12. Oi! Jeg slenger meg med!
      Bursdag: Femti juni. Bare en drøy måned igjen, hoho!
      Okkupasjon: Student – jeg studerer fransk, som jeg synes er et så flott språk.
      Reisemål: Jeg vil aller helst reise konstant, og så lenge det ikke er rene heisaturer med solstikk og altfor mye alkohol, er jeg glad i alle typer reiser. Kom nylig hjem fra en miniferie i Sør-Frankrike, og det var herlig.
      Filmer: Fantasyfilmer, thrillere, splattere. Ikke romantiske komedier og ikke skrekkfilmer, hehe.
      Farge: Grrrrønnnn!
      Hobbyene mine er for øyeblikket litt begrensede, ettersom jeg er lutfattig utendlandsstudent, men i sommer gleder jeg meg til å spille golf og gå på kino og bake masse, slik jeg pleier. Dessuten liker jeg å sende god, gammeldags brevpost!
      Riktig god helg! Klem fra Paris!

    13. Therese Nybu: Så herlig å ha egne, så fine fugler da 🙂 Det er det ikke alle som har nei:-)God helg ja 🙂 Nå skal det nytes fri i fulle drag her, til jobben begynner igjen mandag 😉

    14. Jeg har noen høner (dverg kochin) , pekingender og påfugler 🙂 så ja det er min fugl 🙂
      Bare hyggelig, koselig å bli kjent med deg og 🙂
      God helg!

    15. Therese Nybu: Hvordan fugler er det, var det DIN fugl før i dag? 😀 Mye spennende hobbyer da 🙂 Takk for info, er fint å bli litt mer kjent 🙂 Ha en fortsatt fin kveld 🙂

    16. 1 : 16 sep
      2: Er hjemmeværende med min sønn , skal jobbe litt i sommer, og så skal jeg begynne på skolen til høsten, på Vea 😀
      3: jeg hadde sakt ja takk til alle turer, mye å se. Men håper en dag jeg kommer meg til Roma
      4: Ringenes herre, stolthet og fordom, sjokolade, stekte grønne tomater, the help, star wars og de fleste filmene til Tarantino <3
      5: Turkis
      6:Hage, fuglene mine, scrapping, naturen, jakt og skyting...
      🙂

    17. Amorartis ~ Tegning og diverse: Ja, ikke sant det er kos å bli litt mer kjent 🙂 Jeg synes det er noe av kosen med å ha blogg og bloggvenner. At man vet LITT hvem de er 🙂 de man prater med hver dag 😀 Så tusen takk for info, :–) Håper du har en fin kveld. Jeg skal i gang med noe mer premie-ordning her i kveld 😉 til konkurransen 🙂

    18. Flaggermusvinger: Gøy at du har hatt tegnspråk i valgfag da. Jeg har holdt på med tegnspråk i 17 år nå, og føler aldri jeg blir helt utlært, stadig noe nytt 🙂 Og det er det som gjør det litt spennende også 🙂

    19. Flaggermusvinger: Herlig! Tusen takk 🙂 Fint å få litt info om dere nye spesielt, så blir man litt bedre kjent. Og jeg liker nemlig å kjenne bloggvennenne mine:-) Synes det er en del av gleden ved å ha blogg 🙂 Håper du har en fin fredagskveld 🙂

    20. 1. Jeg har bursdag 9.september, og da blir jeg 22.
      2. Jeg går på høyskole og studerer på en bachelor, pluss at jeg har en deltidsjobb på bensinstasjon, hvor jeg jobber ca 6 vakter I månden.
      3. Jeg liker å reise til Nye steder, litt utenfor charterferiestedene. 😛 til sommeren skal jeg til tjekkia, og har store drømmer om å reise til USA.
      4. Jeg liker alle typer filmer egentlig, så lenge de er godt laget, men er svak for dramar og skrekk,helst med litt klassisk preg. ^^
      5. Favorittfarge er lilla og gråblå.
      6. Hobby er Jo så klart tegning. Videre er det foto, turgåing, matlaging og sosialt samvær. 😛
      koselig å bli bedre kjent da! 😀

    21. 1: Når har du bursdag?
      3.oktober
      2. Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje?
      Er biologi- og bioingeniør-student, og jobber i hjemmesykepleien. (jada, alt på en gang).
      3. Hvor liker du å reise?
      Jeg liker å reise overalt. Min beste tur var kanskje Svalbard…
      4. Hvilken type filmer liker du?
      Ringenes Herre <3
      5.. Hvilken er din favorittfarge?
      Har ingen. Eller alle!
      6. Hva er hobbyen din?
      Foto, natur, hage...
      Jess, dette er meg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg