Snø i Karlstad i desember? ;-)

Om det er snø her nå? Å neida ;-her) Her er så fint vær atte! Sola skinner, og i går var det lett overskyet..Jeg har ikke tenkt å bruke masse tid her ved nettbrettet i dag, hadde bare lyst til å vise deg noen bilder av forskjellien på Karslstad om vinteren og Karlstad om våren… Det kunne vært hvor som helst egentlg, men bare dette med å se forskjell på årstider er en herlig ting egentlig. Sammenlikne og se det positive i HVER årstid. Denne vinterturen jeg var på var rett før jul, i 2011, tror jeg, med to venninner. Temaet for mange av bildene var jul, så luene var på stort sett hele turen.  På vårturen er det ikke noe nisselue i fokus nei 🙂 Her er tema mer sommerkjoler og shopping, morgentur ved Klarelven, svømming i bassenget og hekling av ny veske..

 

 

 

Mammaen til Lille Supermann i snøen 🙂

 Våren på samme stedet

Nevøen og jeg på restaurant 🙂

Her skal det shoppes og trenes litt, hva har du på programmet?

24 kommentarer
    1. Engla: Heftig shopping her i dag. Shoppet skoene av meg 😉 Nå litt avslapping OG trening 🙂 De har bittelite basseng her. Hekler på turen jeg også 🙂 Ha en fin dag og kveld 🙂 klem <3

    2. Lisbeth Pedersen: Tenker du ble litt overrasket 😀 Hva? Snø liksom 😉 Nei, herlig sol, og passe med grader 🙂 Shoppet og gått tur og nå klar for tredemølla, bare bittelitt, for å prøve 🙂 Ha en fin dag 🙂 Klem <3

    3. Unni: Kos deg med hageting- Kjøp 🙂 Jeg har shoppet i filler skoene 😀 Og fått på plass to kjoler 🙂 Nå skal mamma slappe av, og vi trene bittelitt 🙂 Ha en fin fredag Una, godt med helgefri for deg også fredagsklem fra meg <3Eller KRAM som vi sejer her i Sverje 😉

    4. Så herlige bilder <3
      Kos deg med shopping og trening:)
      Her er det innekos og hekling 🙂
      Ønsker deg en fortsatt fin dag!
      Klem fra Engla

    5. Hehe 🙂 artige bilder og sammenligninger. Når jeg ser på bildene dine må jeg innrømme at jeg er glad snøen er vekke.
      Men ser ut som du koser deg da
      Ha en fin trenings-shopping tur

    6. Jeg er SÅ glad på dine vegne at det ikke er snøvær i Karlstad nå, hehe, men det var gøy å se bildene. Håper du har har svart belte i shopping i dag 😀 Jeg har endelig kommet hjem fra jobb, så nå skal jeg på hagesenteret å dra kortet til det skriker 😀 Ha en fortsatt fin dag i utlandet 🙂 Shoppingklem fra Una <3

    7. Det var fine bilder jeg ikke har vært i tror jeg. Venter på brodern som skal hjelpe meg med listene i vegg mot mur. Han er i faget og har noe som heter slagdrill. Ellers så var jeg en tur på Maxbo og tok med litt ymse, skal senere i dag skaffe en ny kommode til sovrom. Ellers er det dugnad i kveld her. Så det er nok ting i dag. Hvor mange mil er det fra Oslo til Karlstad?

    8. Goooooood morrrrrrgen!
      Så fine og morsomme bilder.
      Håper du får shoppe mye.
      Jeg er faktisk i sengen enda, brokket har spilt meg et puss i går og i natt, så vi får se hva dagen bringer. Får besøk av noen i ettermiddag som kommer med putetrekk, de vil ha nett, så jeg får vel komme meg i vigør til da.
      Kos deg med sola og Karlstad.

    9. Min matgale verden: Ja, var mest morgentur, og er en tredemølle jeg skal teste i ettermiddag 😀 og et basseng 🙂 Men mest poseløfting 🙂

    10. cynaracardunculus: Så deilig du har litt fri nå. Skal du drømme om festdrakter? Ja, det har jeg lyst på også, mange fine 🙂 Ja, jeg og søs hadde morgentur, og fikk tatt vårbildrne av samme stedene 🙂 moro 🙂 Ha en flott dag snupps <3

    11. Fru Stussli: Nå titter sola veldig fram her, og vi skal gå i de fine butikkene. Nevø er shoppesyk 😀 Kos dere på Kongsvinger da 🙂

    12. Nemi Rebella: Gleder meg til å se malingen din 🙂 hvis vi får se da? Fortsettelsen? 🙂 Nå skal vi ut å shoppe og gjøre Karlstad 😀

    13. Så stilige ‘før og nå’ bilder,ser ut som du har det gøy,å det liker jeg <3 :))
      Jeg skal drømme om bunader og festdrakter..så skal vi en tur på bibloteket -fri fra jobb og skolebarnehage :))

    14. Herlige bilder!! Når jeg tenker meg om har jeg vært i Karlstad alle årstider, men har liksom bare forbundet det med sommer…. Har jo handlet julestjernen vi bruker hvert år der og frakk og greier, men Karlstad er helt klart vår og sommer-land i mitt hode 🙂
      Ser ut som dere koser dere masse da!!
      Klemklem fra fru Stussli som blir på Kongsvinger i helgen

    15. He he, gøye bilder 😀
      Ahhh, trene… Jeg har ikke fått trent på lenge, aaaargh! Men det må jo bli snart ;D
      På programmet mitt står det med feit skrift: MALE ^_^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg