Om å shoppe skoa av seg…

Har du noen gang shoppet så heftig at skoa har gitt ad dundas? 😀 Vel, nå har jeg gjort det også.. Man snakker om å “shoppe skjorta av seg” eller noe i den duren, som betyr å bruke himla mye penger.. Her er det mer snakk om å shoppe til skoa faktisk falt sammen, og beina var helt uslitt

Men med så mye fine klær i posene, er det helt greit med et par vintersko mindre… 😉

Flower power og påfugltendenser 😉

Deilig lett sommerkjole til solturen i sommer 😉

Så måtte vi måle gangen på hotellet:-:-D med målebånd. Mamma mente den minst måtte være 1 km! Føltes veldig langt å gå…Jeg og søsteren nektet på lengden 😉 Og da må vi jo til med beviser..Den var 100 meter 😀

Mye fint å se på i Karlstad er det også, der Klarelven snor seg gjennom hele byen. Så etter en tur på tredemølla i treningsrommet, og en liten tur i bassenget, så var det ut på tur på vei til restauranten 🙂


Speilbilder er fint

på alle mulige måter 🙂

Når man venter på mat må man få tiden til å gå 😉

 

Nå setter vi snart turen hjemover til Norge igjen.

Hva er dine planer for denne lørdagen?

 

38 kommentarer
    1. Nemi Rebella: Jeg får sette meg ned å designe 😀 Det blir kanskje som den desigual-buksa du hadde kjøpt? Kjempedeilig, myk og slaskete, men litt sexy?? Jeg fikk jo aldri se den 😀

    2. Nemi Rebella: Jeg har egentlig funnet en ekte sånn Anti-du-vet-kjole til deg.. hæ-hæ 😀 Lovet å designe en til deg, som egentlig var skikkelig kosete, MEN sexy 😉 Ikke kommet så langt på den 😀 he-he Klemmer <3

    3. Mohææhæhææhæ, antipulekjole har jeg ikke tenkt på, men det er jo det… For den er langt fra snasen, skikkelig billig dritt som jeg raska til meg på ei kina-sjappe neddi by´n xD
      Kos deg med både biltur og kreaktivitet snuppa 😀
      Klæmma <3

    4. Nemi Rebella: Ja, må til med “Anti-pule-kjole” nå du da 😀 Gleder meg til fortsettelse på bildet ditt, må få sett det ferdige resultatet 😉 Nå er vi på biltur hjemover, skal være litt kreativ i kveld 🙂 klem<3 <3

    5. Er snart på tur i hula mi sammen med Zamba jeg, OG jeg har kjøpt meg ny malekjole 😀 Det blir for varmt og male i antipulebuksa fremover nå, ha ha… xD

    6. eljos: Ja, herlig å planlegge også, man er litt på tur da også 🙂 Det har vært en deilig mimi-tur, men greit å få en dag hjemme også før jobb igjen 🙂 Ha en flott dag Eljos. Jeg skal hjem å hekle ferdig en veske til 🙂

    7. Unni: Litt småsol i Sverige, vi i bilen, så spiller ikke så stor rolle 🙂 Nå skal det hekles en veske til, det er kjempegøy. Deilig med fri i morgen også 🙂 Buen fin de semana Una 🙂 stor lørdagsklem <3 <3 <3

    8. Muumimamma: Ja, jeg blir nok litt eplekjekk i den, tror du ikke? 😀 ha-ha Fornøyd med kjøpene 🙂 Ble bare kjoleting. Men det var vel sko jeg skulle kjøpt 😉 Ha en fin dag Muumi 🙂 Vi er på biltur hjemover nå 😉

    9. Mye fin shopping, deilige kjoler til sommeren som ihvertfall kommer når du reiser til den. Jeg fikk da så lyst å dra på tur her jeg sitter, Men jeg er på en måte på tur, planlegger sommerens reiserute og overnattinger. Har bestilt de fleste nå, det blir en spennende tur tror jeg.

    10. Jeg shoppet skoene av meg i London i fjor, begge hælene ‘frynsa’ seg og da måtte jeg kjøpe enda et par, hehe. God tur hjemover – her er det grått og småkaldt – men jeg har mange innesysler i dag – sånne kjedelige 🙁 Buen fin de Semana = God helg 😀 Klemmer fra Una <3<3

    11. kommensalisma: Ja, bilturen er koselig 🙂 Nå skal vi stoppe og raste etterhvert, sola titter også fram, så kanskje stopper vi ved et vann:-) Kos. Håper du får en nydelig dag <3 klem til deg <3

    12. Det røde Legohuset: De hadde den kjolen i flere butikker, jeg skal sjekke merket og gi deg beskjed 😉 Skoene blir igjen her :-DHar joggingser i tillegg 😀

    13. Nemi Rebella: Ja, nå må jeg få brukt litt kjoler snart, godt jeg skal til Kroatia i sommer, hæ-hæ.. I dag er det litt halvkjipt vær, men nå skal vi bare kjøre hjemover.. Håper du skal ha en kosedag i hula di med Zamba 😉 Vi har kost oss skikkelig, nå skal jeg hjem å hekle ferdig siste premieveska 😉

    14. Jeg gjorde det i NYC. 😛 Måtte bare gå innom første og beste butikk for å kjøpe noen nye for de jeg hadde var helt ødelagte. Nye, tørre strømper måtte jeg også ha. x) Åh, den lange kjolen der var fiin! Sånn vil jeg også ha!

    15. Lithanna: Mamma er over 80 år, men hsr alltid vårt glad i å gå. Men nå føles alt VELDIG langt 😀 Og den var litt lang, men ikke mer enn 100 meter altså 😀

    16. Anne: Tar joggesko i bilen på vei hjem 😀 De andre har gjort svensker av seg 😉 Nå skal jeg hjem å hekle ferdig siste veske til fotokonkurransen 😉 Ha en nydelig dag Anne 🙂 <3

    17. HAhahhahaha, måle gangen XD Litt av ett syn for de andre gjestene. HI hihihi. Stor forskjell på 100m og 1km 😉
      Men det er sånne ting jeg fort kunne gjort ogsåXD

    18. He he , ja det får en si. Du må jo ha tømt lommeboka helt og vandret byen på kryss og tvers, muligens flere ganger,siden skoa dine er helt på felgen. Ta med et par solide joggesko neste gang du skal shoppe da,så beholder du skoa på. Lekre antrekk derimot, ja det fikk du i alle fall skaffet deg 🙂 Så klart når en er uenig om noe, ja da må en finne svaret, og dette søte lille dillemmaet deres var det nok umulig å google, så ja da tar en heller frem et metermål… 🙂 🙂 🙂 Ha en vakker lørdag og pass på skoa :):) 🙂

    19. Fru Stussli: Nei, de skoene var altså HELT ferdig, 😀 de ville bli svensker 😀 Ja, fornøyd med kjolene. Klarer fint å shoppe med søsteren min, hun er lett å shoppe med, ikke alle jeg klarer det like lett med 😀 Nå har jeg lært å lage små blomster i hekling 😉 Håper du får en fin lørdag, Bente, stor solklem fra Karlstad 🙂

    20. Åh så koselig dette så ut! Virker som det har vært en strålende tur 🙂
      Knallfine kjoler! Så flink du er til å handle.
      De skoene ville ikke hjem. De har abdisert og gjort svensker av seg. Fort gjort i vakre Karlstad.
      Kos dere på hjemturen
      Klemklem

    21. Flaggermusvinger: Ja, deilig å være inne og gjøre fornuftige ting når det er grått vær 🙂 Vi skal bare kjøre i gråværet, hjemover igjen. Lykke til med lesinga 🙂

    22. Så ut som en fin tur, og det var noen fine kjoler du hadde kjøpt! Ikke rart skoa ble utslitt, når du på toppen av alt hadde den lange ganga!
      Jeg skal lese pensum i dag. Sto utafor døra til biblioteket og venta når de åpna i morges! Så for meg er det bare fint at været er grått og kjipt. 🙂

    23. Hanne: Ja, jeg kan også se for meg kjolene i varmen. For kaldt nå.. her er det 9 grader, og overskyet. Nå skal det hjem og hekles 😀 søsteren min vist meg hvordan hekle noen slags blomster 🙂 Må hjem å gjøre det, mangler litt ting her..

    24. Hallo!
      Fine resultater av shoppingen, ser for meg at du går langs strendene på kveldene i Kroatia med kjolene.
      Karlstad er en perle, liker den byen veldig godt.
      God tur til gamlelandet .

    25. Helge: Vi måtte måle fordi mamma mente den var 1 km 😀 og det var jo HELT feil… folk tittet ja, og da lo vi fælt 😀 bare moro. Du er flink som sykler så langt da. 2-3 mil hadde jeg aldri klart, men løp 2 km på tredemølla i går.. ikke mye å skryte av det heller, men er i dårlig form om dagen 😛 I dag setter vi nesen hjemover 🙂 Ha en fin dag 🙂

    26. Min matgale verden: Ja, da skal du være flink i dag 🙂 Og du har vel vært oppe og bakt noen kaker allerede? 😀 Vi er på en måte litt heldig med dette med å ha Sverige så nærme, det er litt kjekt av og til 🙂

    27. Fine bilder. Hvorfor måle gangen på hotellet? De andre gjestene så vel rart på dere da tenker jeg, mulig de sa fra om det. Fine sommerkjoler du fikk, den blå var helt herlig. I dag er det bra vær, dugnaden i går kveld ble utsatt pga regn. Skal hvertfall vaske litt tøy, sette ting ned i boden igjen og litt ymse. Sykkle en tur på en turvei jeg har oppdaga så det blir 2-3 mil i dag. Ellers så blir en vanlig lørdag. Ha en fin dag.

    28. Høres og ser ut som en herlig tur, den med påfugltendenser var skikkelig fin:) Og herlig bilde av deg og nevøen. Fikk lyst å reise til Sverige med guttene….men det ER litt langt:) God tur hjemover, jeg skal kjøpe blomster og plante på gravene med min mor. Flink pike idag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg