Jeg er en glad direktør :-)


Her er jeg, direktør i ” Galleri Frodith” , jeg har altså mitt eget galleri her inne (foto-konkurranse) , og her det stort sett bare fryd og gammen må jeg si 🙂 Jeg rusler omkring i Galleriet mitt, og ser på fine kunstverk, og det har vært MANGE innom og tittet disse to dagene!!!  I min målestokk vel og merke, he-he 😀  Og jeg blir SÅ glad over oppmøtet!!! Hopper opp og ned av glede, når du ikke  ser på. Når du er innom står jeg stille og rolig borte ved bildene, og ser veldig “kunstnerisk” ut…. Jeg ser “galleri-direktør-verdig” ut, og holder masken så godt jeg kan, med hatten og kjolen på… så fort du er ute av døra, spretter jeg omkring her som en liten kanin, i joggedressen med en rotte på hodet …

 

 Jeg hopper rundt her av glede 🙂 For dette er kjempemoro, og jeg begynner å se noen som skiller seg litt ut her når det gjelder stemme-sankingen… Men jeg trenger flere stemmer, for å avgjøre dette med litt SKIKKELG smell!!! Så om du ikke har stemt i foto-konkurransen min ennå, så har du sjansen NÅ, og fram til i morgen kveld..

Du kan gå inn HER, så kommer du rett til innlegget som er selve foto-konkurransen. Her kan du se på bildene, og gi en stemme til ET bilde i kommentarfeltet 😉 Nå blir det ikke MANGE påminnelser til… kanskje ;-D Men hvem vet… 

16 kommentarer
    1. Lisbeth Ørskog: Hei-hei 🙂 så koselig du kom innom da 🙂 Ja, jeg så plutselig på bildet hennes fra dere i festdrakter. Og det liknet da mistenkelig på deg 😉 Ikke så forandret,selv om det er så mange år siden 🙂 Spørs om det blir noen burugle-reise på meg med det aller første, men til høsten igjen kanskje.. Høres ut som en fin høst-aktivitet 😀 Igjen, kjempekos du kom innom meg 🙂 Kom gjerne igjen, jeg driver nå her og fjaser på bloggen 😀 Klem <3

    2. hei hei Solfrid 🙂 Ja bildet av deg med Rotta på hodet, der er du slik jeg husker deg fra døveskolen 🙂 Morro at vi har felles venner (Anita) Du skal bare kom ned på buruglekveld, trenger flere burugler 😉
      Kjekt å sjå deg 🙂 klem fra Lisbeth

    3. Blunck: Ååå, der var du, så flott 🙂 Ja, da går du inn og stemmer, I like 🙂 Ja, måtte ta rotta fatt her 😉 VI spratt rundt her begge to i går, skikkelig glade, men i dag er det en annen lyd på rotta (se dagens innlegg ;-)) Nå skal jeg sjekke stemmen din 🙂

    4. Du var nå såå søt da, med rotta på hodet, det kler deg helt sikker mye bedre enn sånn der “verdig kunstnerisk galleridirektør holdning” 😉 husker jeg hadde rotter som kjæledyr jeg…å moren min fikk hetta av det hele..pøh-så søte atte! Og jeg har ikke fått stemt! Jeg er jo med selv, men jeg skal ikke stemme på meg selv, det er ikke rett å gjøre, dessuten var det ekstremt mye bra kunst å velge i der inne! Jeg har hatt litt hektiske dager, der av lite blogging. Og når jeg da skrev et innlegg i dag som ble mer populært enn forventet..ble det litt for mye for meg oppi det hele..Har “friske dager” til meg å være, og da har jeg 100 prosjekter i gang hihi, men NÅ skal jeg inn å stemme .-) ha en god natt kjære Frodith!

    5. Anne: Så bra da Anne, ja, dame for min hatt 😀 Har du lyst til å stemme også? 🙂 Mange av kunstnerene har vært innom og stemt 🙂 Enten på andre eller på seg selv 🙂

    6. For en propper direktør da, og ikke minst en dame for sin hatt, kan jeg se 🙂 🙂 🙂 Har tuslet rundt og sett meg om i ditt flotte galleri 🙂

    7. Helge: JA, kom igjen sier jeg også, men som ved stortingsvalg, er det ofte noen som sitter på gjerdet til sise dagen, siste timen 😀 Men jeg får bare være en skikkelig seriøs direktør,og dra folk etter ørene inn i lokalet 😀

    8. Her har alle stemmerett gammel som ung og man ikke gjemme seg bak et avlukk for å stemme, slik det er med stortingsvalg. Men her kan man stemme fra puben, kafeen, fra stua eller fra båten. Så stem i vel folkens.

    9. Flaggermusvinger: Så koselig 🙂 Jeg gjør så godt jeg kan her i mitt lille galleri ;-D Og i morgen stenger dørene for denne gangen.. Snufs.. Men da blir det kåret en vinner, og jeg legger ut innlegget om det på torsdag hvis jeg får tid. Blir dumt om det blir 17. mai liksom..

    10. Hanne: Jepp 🙂 Det er veldig koselig at så mange er inne og kikker 🙂 Uansett stemming eller ikke 🙂 Og du har kost deg ute i verden i dag ser jeg 🙂 Fikk ikke gått inn, men så deg akkurat på feeden 🙂 Kommer snart 😉

    11. kommensalisma: Ja, ikke sant 🙂 Så det blir litt brask og bram over sluttinnspurten 😀 Jeg har jo vesker i fleng som vil bytte hjem her 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg