Tam-tam-tam, di-di- dam-dam-dam…


Hører du tromme-virvlene? Tenkte du at nå er det 17. mai- øving her inne hos meg? Tenkte du at nå har jeg laget et aldri så lite 17. mai-tog, som kom marsjerende forbi? Ja… ?  For det kunne jeg kjapt ha gjort faktisk 😉 Jeg har hatt karnevalstog her inne tidligere… Alt går an 🙂 Men nei… det er ikke 17. mai-tog på gang… Det du hører er trommevirvlene som varsler at nå er det ikke lenge til jeg stenger dørene i “Galleri Frodith” for denne gangen… Det er trommevirvler som dramatisk varsler at nå må du skynde deg inn i Galleri Frodith og stemme på hvilket bilde du liker best… Jeg vet det er noen flere som sikkert har lyst til å få besøkt galleriet, så dere andre som har vært der får holde ut med meg…. Men jeg LOVER…. jeg skal ALDRI gjøre det igjen… Aldri mase så fælt igjen…. Kanskje….

 

 Jeg kan nesten si med kors på halsen at jeg aldri skal mase sånn igjen…. Kanskje… Det jeg kan si HELT sikkert er at det er siste gang for DENNE gangen… Til og med rotta jeg fikk av Vaniljeogpepper er kjempeflau, og vil ikke høre noe mer… holder seg for både ører og øyne…

Jada…. Jeg LOVER!!! Det blir siste gang jeg sier fra nå… For denne gangen. Men da kommer det for siste gang nå:

Du må altså gå inn HER eller på de to stedene over her med merking, trykke deg inn på det innlegget, og stemme i foto-konkurransen, hvis du har lyst til å stemme, og ikke har gjort det 🙂 Jeg kunne selvfølgelig dratt hele utstillingen inn her, men jeg har altså et lokale inne her allerede, så du får ta deg veien selv,OK?? 🙂

Kåringen av vinneren skjer når jeg har fått alle stemmene i løpet av  dagen og kvelden, og jeg satser på å utrope vinneren i morgen , torsdag 16. mai  🙂

 

 Og eller, for dere som er ferdig med stemmingen, vil jeg bare vise dere det siste jeg har heklet. En kurv, potte-skjuler eller noe liknende, og en  til på vei… 🙂 Dette er ikke premier i konkurransen, bare noen ting jeg prøver på, og øver meg litt på 🙂


Turkis


Bringebærrød

 

Jeg skal handle mer ting i dag til litt kreativ virksomhet , vent og se, hva er dine planer for dagen? 🙂

30 kommentarer
    1. Unni: Hei, hei 🙂 Nå har jeg savnet deg her en dag eller to, selv om jeg har vært fryktelig opptatt inne på galleriet 😀 men merket du var borte <3 Så koselig å reise på hytta da, herlig, masse unger og sol og langhelg 🙂 Ja, neste gang jeg ser deg igjen så er jeg 47 da, regner jeg med :-DSå fint du har bestilt deilig vær til meg da 😀 Du vet du kan stemme i fotokonkurransen, selv om du ikke har blogg? Du kan det 🙂 men bare hvis du har lyst 🙂 Ellers ønsker jeg deg en herlig helg Una, og gleder meg til å se deg igjen over helga 🙂 Stor klem fra Frodith i hvertfall vind nå på vei hjem snart <3

    2. Når tiden teller og pliktene kaller, må jeg trå til vet du 🙂 Vi reiser på hytta nå, det blir virkelig langhelg og det fortjener JEG, hehe. Vi skal ha med barna til en kollega av meg, men det er bare kos, iallfall for ALLE ungene, for oss også så klart :-))) Da må jeg bare få lov å ønske deg en fin slutt på utstillingen for denne gang, en 17. mai, som du vil feire den, og å gratulere med dagen DIN 18. mai, jeg har jeg bestilt SOL til deg t.o.m hele pinsen og enda lenger 😀
      Stor klem fra Una i vind og regn <3

    3. Åhhh… jeg stemmer på den pusetassen som rekker tunge, fordi det var et skikkelig blinkskudd åsså veit jeg ikke hvem det et 😀 Da slipper jeg og være partisk, mihihhi ;D

    4. Ja det er kos å komme heim. Heim til familien 😀 Sofatjeneste i joggebukse på 17 mai hørtes egentlig ganske digg ut 🙂 Eg skal ut å sjå på tantebarnet mitt i toget og kanskje springe med ei potet eller to 🙂 også rømmegraut da ..selvfølgelig 😀

    5. Min matgale verden: Hører rykter fra Inneuteferdig om sol i Bergen 😀 Herlig da! Her har det plaskregnet på mårran 😀 Men jeg har rød regnfrakk 🙂 Ha en nydelig dag du 🙂 Klem <3

    6. Så flink du er til å hekle da. De ble jo kjempesøte:) I dag skal jeg ha klubb, og siden jeg har fri blir det vel litt baking og matlaging:) Og så skal jeg vaske klær og henge ut i SOLEN:) For jeg ser solen borti fjellet, og den er på vei ned til meg:) Nyt dagen:)

    7. Fru Stussli: Hilse masse tilbake til Emma. Her plaskregner det i byen, jeg har fin rød regnfrakk og det er onsdag <3 Jeg strever med å holde bildene tørre, men ellers går det veldig fint her på Galleriet 😉 He en fin-fin dag dere der i Stussli-land 🙂 klem klem <3

    8. Skribenten: Unnskyld!! Ikke bråke før klokka 7, det er rn blokkregel… jeg glemte… 😀 Ha en fargerik og fin dag, med regnfrakk kanskje? 🙂 Klem <3

    9. Helge: Du blir sikkert ferdig med kommoden til 17. Mai da 🙂 Håper du får positivt svar på den jobben 🙂 Her plaskregner det, men jeg har rød regnfrakk og er nesten ikke våt 🙂 bare på beina. Ha en fin dag 🙂

    10. Dette er ikke masing vettu. Det er markedsføring og reklamering, en Direktørs jobb! Og jeg må si jeg synes dette Direktøren på Galleri Frodtih gjør en utsøkt jobb 🙂
      Vi er så spente her i Stusslibloggen….
      Emma hilser herfra og sier ha en fin dag.
      Klem klem

    11. *Holder meg for øra*
      Kjære deg, du må’kke spille trommer så høyt SÅ tidlig.. Au i huet. Forresten så har jeg stemt, så neste gang du må minne folk på å stemme.. så ikke kom med tromma bort til leiligheten min.. kl 6:24 om morra’n.. *gjesp* 😀
      En strålende fargerik dag til deg :))

    12. Fikk kommoden i går kveld, skudde litt i sammen da. Skal fullføre den i dag. Det går grit det bare jeg studerer tegningen nøye. Hjalp litt far litt i går og tok ned noe ifra loftet, en gammel sofa som skal kastes og demonterte et bord. Må uansett ut en tur i dag, venter tlf om en jobb jeg spurte på. Det er best og varme seg inne for det er så kaldt ute, kom nyklig ei sikkelig skur i sta. Nå vil jeg og flere enn meg ha godt varmt sommervær – håper sola kommer en liten tur på besøk 17 Mai. Ha en fin dag.

    13. Flaggermusvinger: Kjempespennende med eksamen i morgen da, dagen før 17. mai… ja-ja, men spennende uansett og jeg håper det går bra 🙂 Du får nok ni-lese litt ja 😀 Ha en lærerik dag 🙂 <3

    14. Fine heklekurver! 🙂 Syns du har “dreisen” på dette! 🙂
      Jeg skal snart avsted til lesesalen, i morra er det vårens første eksamen så da får jeg ni-lese i dag! 🙂

    15. Hanne: Åååå, jeg er spent på hva du skal handel, og lage 🙂 Blir spennende å se. Moro å prøve ut noe. Jeg har først langt møte i ettermiddag på jobb, så derfor må jeg kose meg med litt kreativ shopping etterpå 😉

    16. Hallo!
      Det skal jeg også, handle altså.
      Kom over noe i gårkveld som må prøves ut.
      Ha en fin dag og hold god kontroll på stemmene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg