Løsningen på 18. mai-nøtten ;-)

 Jeg la ut en nøtt i dag tidlig, den så sånn ut


Og jeg spurte: Hva er dette?

 

Det kom forslag som at:-  jeg er prinsesse-sommerfugl i eget hjem, eller dronningen av oreo-kake, eller dronningen av sjokolade 🙂 Og alt det der er jeg jo 😉 Samt dronningen av ferdig-mat. Men hovedsaklig er jeg i dag

– “dronningen av 18. mai!”

Det betyr at jeg i dag har bursdag :-)Mange gjettet det jo 🙂  På profilen står det 47 år. Og det kjennes ganske så greit, nesten som å være 46 eller 45, og det har jeg trivdes godt med 🙂  Jeg har hatt en deilig og avslappende dag, med :

-kafe-treff med venninne

– oreo-is (vi fant ikke oreo-kake;-D )

– indisk mat her hjemme 

– og fikk en herlig gave av en av de beste venninnene mine, og den må dere se, for den er omtrent sånn som jeg føler meg innimellom 😀

-mange hyggelige sms-er og gratulasjoner på bloggen

– et kjempehyggelig bursdags- innlegg fra Monica Prøver  🙂


Herlig bilde i keramikk, som passer ypperlig inn med de andre rare bildene vi har 🙂

 

Og jeg akter å feire tre dager til ende, så i morgen går turen mot nye topper 😉


Du har kanskje sett tegningen før, men da gjaldt det Galdhøpiggen… I morgen er jeg redd jeg må bli båret opp på Kolsåstoppen 😉 Pust..Pes…

 

 

25 kommentarer
    1. kjersti sandnes: Ja, jeg skjønte at DU klarte ikke denne nøtten i dag 😀 Ha-ha, litt moro da, var veldig mange som bare trodde det var kake som var svaret 😀 Jeg har hatt en deilig dag, sånn som jeg liker den. Nesten bare vanlig dag, men littegrann over det :-)Litt snop,litt kafetreff med venninne, litt pakker og litt ekstra oppmerksomhet her og der 🙂 Har Norge vunnet Grand Prix eller? Jeg bare hekler jeg skjønner du 😀 Må ha noe å ha på på fredag på In August-konserten 😉 Kosleig du kom innom igjen nå da 🙂 Ja, jeg gleder meg til å se deg i sommer også 🙂 Klem tilbake <3

    2. Åh! Gratulerer til min kjæreste bloggvenn. Ble helt matt. Jeg skjønte jo ingenting jeg. Gratulerer masse med din store dag. Høres ut som en perfekt dag. Jeg feirer deg egentlig litt nå. Samtidig som jeg feirer mgp. Hipp Hurra. Gleder meg til å se deg I sommer<3 stor bursdagsklem<3

    3. Ja det var veldig fint bilde 🙂 Kjekt å høyre at du har hatt ein fin dag 🙂 🙂 håpar resten av kvelden din blir like fin 😀

    4. Anne: Så koselig 🙂 Jeg er jo oppe i otta jeg vet du og legger ut innlegg, om det er helg eller hverdag, som regel da.. Ikke alltid, men nesten alltid 🙂 Koselig du kom innom, spiller ingen rolle med klokkeslettet 🙂 så: takk-takk 🙂 Klem <3

    5. Therese Nybu: Den har vært herlig 🙂 Rolig og god, som jeg liker den 🙂 Og i morgen skal jeg ut å bevege meg litt, på en bitteliten topp 🙂 Håper din dag har vært fin også 🙂

    6. Fy for skamm da, jeg har ikke lest innlegget i dag, jeg før nå 🙁 Men like mye fra hjertet kommer det sent men godt
      Gratulerer så mye med dagen 🙂 <3 Klem Månestråle 🙂

    7. Miriam: Du har jo ikke gått helt glipp av det 🙂 Du er jo her nå 🙂 Og det var veldig koselig at du kom før dagen var helt over 🙂 Jeg har hatt en fin og rolig dag med is og venninne, og middag og mann ;-D Og heklet. Og fått fint bilde i gave som du så 🙂

    8. Ideatroll: Takk -takk, jeg har hatt en deilig solfylt, rolig og koselig dag,som jeg liker den 🙂 Spist is og indisk mat med kylling 🙂 Og nå hekler jeg topp, som skal bli ferdig snart 😉

    9. Engla: He-he,nei jeg er tidlig pån om morgningene som regel jeg 😀 Legger ut når jeg står opp. Takk-takk 🙂 Jeg har hatt en fin og koselig dag 🙂 Og har snart heklet ferdig en singlett-aktig topp, er spent på om den passer når det blir ferdig 🙂 Kanskje blir jeg ferdig i kveld 🙂 Klem <3

    10. Helge: Ja, den har vært fin 🙂 Stille og rolig, som jeg liker det. Men akkurat litt uteom det vanlige, men ikke noe voldsomt 🙂 Jeg feirer nesten hvert år, mange ganger 🙂 Litt med den ene,litt med den andre… Da får jeg liksom pratet med alle. Ja, tror det har vært litt ekstra sol i dag fordi jeg hadde bursdag, he-he 😉 Ha en fin kveld du også 🙂

    11. Det var et fint bilde du fikk i dag. Det har vært sol og sikkelig varmt i hele dag – mener nok at værgudene leser bloggen din og visste at du hadde bursdag idag, så sola har varmet til ære for deg i hele dag. Håper at du har hatt en fin dag – den er jo ikke over enda. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg