Super-woman og de fire røverne… ;-)

Her så du kanskje for deg en Supermann-figur som er ute og fanger røvere? Vel, det er ikke akkurat det. De som har kjent meg en stund her inne, vet at denne tegningen er av en spesiell super-woman her inne: Hun er slett ikke ute og fanger røvere, i disse dager er hun mer inne…. MYE inne, og øver…. Vi snakker om Lady August.  Hun spiller i bandet ” In August”. Jeg tegnet tegningen i forkant av den konserten jeg var på i februar. Hvorfor super-woman?  Jo, hun er herlig, varm,  kreativ, snill og omsorgsfull og så morsom at jeg nesten ligger og hikster etter å ha lest innleggene hennes. Det er FÅ innlegg som ikke får meg til å trekke på smilebåndet. Hun er energisk og aktiv, og masse av energien og personligheten bruker hun i  her på blogg og får oss til å le 🙂 Og enda mer energi bruker hun på bandet “In August”. Og er ikke alt dette defenisjonen på en Super-woman, så vet ikke jeg. De fire røverne? Jo, det  er gutta i bandet det, som hun holder hardt i ørene når det må til, he-he..

 

Konserten i februar var herlig, og jeg anmeldte konserten i etterkant. “Terningkast  7”. Både pga  at  treffet med Lady August var et herlig møte, (vi fant hverandre som et par ukjente søstre vi <3), pga Lady Augusts herlige vesen og stemme på scenen og pga  hele ” In August” ga en herlig konsert som fikk taket til å fly 😉 

Konserten på FREDAG 24. mai, på Fiasco, blir sikkert minst like bra, om ikke bedre. Så jeg anbefaler alle å gå å se “In August” på Fiasco på fredag. Da treffer dere selveste Super-woman og Lady August, og en dame inni alt det der, som er aldeles herlig 🙂  Så dette var dagens lille reklame for en konsertopplevelse du bør få med deg!! Jeg skal hvertfall dit, for å få øra blåst ut, og for å treffe Ladyen herself 😉 Og det er allerede i morgen!!

Bildene jeg tok forrige gang var ikke de beste, men viser litt av trøkket og energien som bor i den damen.  Klikk dere inn på siden hennes, og se 🙂 Mye info om konserten der i disse dager,og mye annet gøy 🙂

Skal du på konserten hennes? Hva er din siste konsertopplevelse?

 

 

25 kommentarer
    1. Unni: Så utrolig herlig å være på Lionel Richie-konsert da 😀 Gode gamle Lionel liksom. Det hørtes herlig ut 🙂 Hvis du skulle få lyst til å komme i morgen, plutselig sto helt uten planer og fikk lyst til å treffe MEG 😀 så må du si ifra, så kan jeg møte deg 😉 Men det blir litt spesielt nå som jeg kjenner henne litt. Har bare truffet hverandre EN gang da, men vi fikk skravla mye på de timene 😀 Ja, og i morgen skal vi pynte oss fra mårran av Una, ikke sant, fordi det er fredag 😉 Kose puta høres deilig ut, men jeg må hekle ferdig toppen min 😉 Kos på DEG i stedet <3 he-he

    2. I morgen er det FREDDAN, jippi, og jeg skal spise middag på Oro sammen med kollegaer 😀 Siste konserten jeg var på var i oktober i fjor, Lionel Richie i Spektrum 😉 Jeg er soul-woman ‘for alle penga’ skjønner du, hehe. Kos deg masse på konserten i morgen, du kjenner jo artisten, bare det gjør konserten til noe ekstra 😉 Nå skal jeg kosa puta en halv time zzzz. Klem fra Una <3

    3. ladyaugust: Åja, sånn nå skjønner jeg 🙂 fordi jeg spilte trommer ja 😀 Var skikkelig dårlig da, og spilte vel i 2 måneder, kanskje 5 øvinger til sammen 😉 Ja, dere får stå på med pakkinge etc 🙂

    4. Haha, nei du snakka med bassTom du 🙂 Det hadde vært kult, men ille for radio 😉 Ja vi har hatt morgenkorøving i dag ellers er det å begynne å pakke 🙂

    5. ladyaugust: Ja, det var han som kunne tegnspråk ja, får ta et kurs med hele bunten ja 🙂 Eller det kan vel han 😀 Så kan dere “tegne” til sangene, så blir det skikkelig døve-vennlig 🙂 Øver dere nå? Til i morgen altså? Ikke på tegnspråk 😀

    6. eljos: Er deilig med sånne småkonserter også, ute, inne, små lokaler osv. Den i morgen er litt varighet på, og det er to band som har sammen. Lady August er jo blogger også, som jeg har truffet, så det er jo ekstra moro da 🙂 Kjempefin jente 🙂 Ha en fin dag 🙂

    7. Tuusen takk :DDD Vi skal kooose oss trallalala 😀 Du får friske litt opp med Morten da vettu Frodith 😉 Bandkurs ? Kanskje jeg skal melde In August på kursing haha
      DET hørtes jo riktig så morsomt ut Lithanna 😀 Det må du gjøre Helge, har bestilt fint vær også så får vi håpe værgudene hører meg 😀

    8. Siste konserten jeg var på, hmmmm må tenke, jo det var faktisk med Gjertruds Sigøynerorkester, en strålende opplevelse. Og før det, trompetkonsert med klassisk trompetmusikk, direkte fra Japan og Kyoto!!! Stort spenn med andre ord……Jeg er ganske altetende…..men liker det best i småporsjoner egentlig, men det er jo vanskelig så lenge det som oftest er en hel konsert.

    9. Lithanna: Ja, jeg prøvde meg også bittelitt når jeg gikk på lærerhøyskolen, bare for moro. Spilte trommer jeg da 😀 GLeder meg til konsterten 🙂

    10. Jeg er ikke noe konsertmenneske og går sjelden på konserter. Forrige konsert jeg fikk med meg var med Barnegospel og frøkna var med og sang. De var så flinke 🙂 Kos deg på konsert! 🙂

    11. Men det er i feil by !! XD
      Men, følger bloggen hennes og hun virker virkelig som en energisk og fine dame 🙂
      Må være kult å synge/ spille i band og få det til.
      Jeg gikk på bandkurs en gang, jeg feilet epic, men det var gøy da XD

    12. inneuteferdig: Jepp, det blir bra 😀 og antagelig kommer det noen flere inne herfra også 🙂 Noen jeg kjenner LITT her og andre jeg ikke kjenner 🙂 Men har jo truffet Ladyen selv da hvertfall,og hun er KNALL 🙂 Ha en fin dag du 🙂 I kveld skal jeg bare ta det med ro,og lade opp til i morgen, he-he 😀

    13. Skulle gjerne opplevd en slik konsert jeg også, men bor litt langt unna…. Kos dere masse og ha en kjempekjekk kveld igjen. Slikt gjør livet herlig og bare flott å leve.:)

    14. ladyaugust: Du fortjenet hvert ord, er så sant atte! 🙂 Bare si det til de fire røverne, og er det noen av mine lesre som ikke har fått med seg at dere skal ha konsert, så får de vite nå, og tar seg kanskje en tur inn til deg 🙂 Ha en smaskens dag beste Ladyen <3 Skvis <3

    15. Snufs, nå ble jeg rørt jeg <3 <3 <3 Sååååå mange fiiine ord og så var jeg innimellom dem sukk <3 Tuusen takk snilleste Søs! Skal printe det ut og lime på veggen til guttene så kan de også se at jeg er snill haha ;)))) Det var såååå morsomt at du kom på konsert på Deville's! 😀 Tenk at i morgen er det konsert og jeg gleeeder meg, gjett om tiden flyr 😀 Har sånn ca 1000 ting å fikse og det er bra trallalalala, ha verdens fineste torsdag kjæreste Frodith :DD Klæmmeskviizeflat <3

    16. Helge: Det ligger ved bussterminalen i Oslo. Mye moro med sånn små-konserter også, som dukker opp her og der. Jeg er ikke så ofte på konsert, mest hvis det er noe jeg liker veldig godt :-)og kanskje har likt i mange år. Eller hvis man synes man kjenner utøverne litt 🙂 Ha en fin dag 🙂

    17. Min matgale verden: Sist jeg var på konsert var med In August 😀 Er ikke så ofte på konsert jeg heller. Før det, må ha vært Katie Melua med søsteren min .-) Ha en herlig dag du også Kjersti 🙂

    18. Og hvor ligger Fiasco, et sted i Oslo kanskje? Hvis jeg finner ut hvor det er så kan det hende at jeg drar. De virker flinke ut og den dama der har god sangstemme og bandet har nok guts på konsertene. Min siste konsertopplevelse? Tja, må tenke, hører jo på mye rart jeg. Men det må være en konsert i regi av Musikkens Venner her i byen, det var en konsert med blanding av klassisk, humor, trylling og mere moderne toner – en vårkonsert. Men det er mulig jeg drar på konserten du skriver om her. Sikkert kult og bra. Have a nice day.

    19. Hanne: Herlig med mange i familien som spiller da, blir jo små konserter hele tiden 🙂 Ja, jeg skal dit :-)Huna har også de fineste tegningene, herlig uttrykk på dem 🙂 Ha en flott dag Hanne, i regnværet 🙂 Klem <3

    20. Hallo!
      Dama er kjempe moro, og hun har slike fine tegninger.
      Regner med at du skal dit?
      Siste konsert, husker ikke, lenge siden..men jeg har mange konsert opplevelser her i heimen og hjemme hos mine barn, nesten alle gutta i familien, både store og små spiller.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg