Overrasket?….. ;-)

Nei…. Egentlig så er det kanskje sånn man blir seende ut etter å ha ligget syk i mange dager.. Litt hul, og GAL i ansiktet… Men det er også ganske likt SKRIK synes du ikke? Vel, her er et nesten identisk innlegg med det i går morges… 😉 For å få alle som vil være med på konkurransen min, til å forte seg å sende inn bidrag.. Jeg fikk inn en del bidrag i går, men har lyst på MANGE, MANGE flere <3

Her er den lille konkurransen som jeg startet i går, og dere har  DAGEN i DAG, fram til midnatt, til å sende inn bidrag. 

 

  I anledning Edvard Munchs jubileum., han ville vært 150 år i år… om han hadde levd…og da vil jeg  ha

En liten SKRIK-konkurranse 🙂

Dere kan løse den på to forskjellige måter,

-1 ) Enten med et BILDE/FOTO av deg selv eller noen du kjenner, i en “Skrik”-posisjon… ELLER

-2 ) Du kan tegne en tegning som viser en “skrik”-positur…

Det er ikke det viktigste å være HELT lik det kjente bildet SKRIK, men det er jo morsomt hvis det har noen likhetstrekk da.. Man kan tegne digitalt eller for hånd med blyant, strektegning eller male-og fotograffere digitalt etterpå å sende meg. Det er ikke lov å sende kopi av Munchs bilde 😉

 

Send ditt bidrag til

[email protected] innen mandagen er over, altså mandag 3. juni,  I DAG!!!..

Stemmingen på bidragene vil skje i løpet av tirsdagen, og det blir kun EN vnner 😉


Her er mitt bidrag, men det skal jo ikke være med… Bare et eksempel 😀
 

 

 

Dette er vesken du kan vinne 🙂 Den som ble til overs etter Galleri Frodith

 

Da håper jeg du blir med 🙂 

Skal du ellers gjøre noe hyggelig i dag? 

 

 

14 kommentarer
    1. Unni: Ja, kom og stem hvis du får tid 🙂 Jeg legger ut de bildene jeg har fått i morgen tidlig, regner jeg med 🙂 Uff, det høres litt stressende ut for deg nå, det er det som blir for mye for meg også, og da blir ryggen FÆL!! 😮 Jeg har vært på jobb,men løp fort hjem når jeg var ferdig å undervise .. Så er det sofaen resten av dagen her.. Kanskje litt hekling hvis jeg orker.. Begynner å bli et miniskjørt den kjolen 😀 Håper du ikke blir et stort skrik og borte vekk :-D, fine Una, passe på deg også <3 Klemmeflatest tilbake <3 😉

    2. Jeg har gjort noe hyggelig i dag, vært på jobb 😀 Stress! Jeg skal prøve å få stemt på ‘Skriket’, men her er det full pakke ;-( Vi har to bursdager til helga og meny, pynting og innkjøp må bestemmes, og så må plenen klippes, IGJEN 🙂 SÅ bra at du er bedre og i gang igjen, nesten for fullt? :-))) Blir det litt stille fra meg, da skjønner du at jeg er et STORT SKRIK :-O denne uka. Klemmeflates fra Una <3

    3. Lithanna: Det hørtes deilig ut, været er hvertfall deilig HER 🙂 Og ja, jeg gleder meg også til å vise de bidragene som kommer inn 🙂

    4. Hanne: Hi-hi 😀 Ja, og for et fint skrik du sendte i mail-boksen min 🙂 <3 tusen takk for det 🙂 Stor klem og god bedring med formen :-)Klem <3

    5. Nemi Rebella: Ikke friskus, men på jobb.. så bra du står på med bildet 😀 Ja, det er jo slltids noen andre motiver der 😀 Hs en fin dag snupps, håper du blir bedre fort! Klemmeflat <3 <3 <3

    6. Fru Stussli: Kanskje dere rekker innen kvelden, hvis dere har lyst da 🙂 Fristen er i kveld, midnatt, ha-ha 🙂 Ha en nydelig dag <3 klem <3

    7. Mårn sunshine ^_^
      Her jobbes det på spreng for og få et visst skrik ferdig til kvelden… Hvis jeg ser at det blir litt dårlig med tid, tar jeg med meg mobilkameraet mitt og knipser noen pasienter som sjangler i gangene her… Jeg mangler ihvertfall ikke motiver xD
      Håper du får en fin dag snupps! (Er du friskus?)
      Klæmma <3

    8. Helge: Ja, fint om du kommer og stemmer 🙂 vi trenger stemmere! Det blir antagelig i morgen, hvis jeg rekker å lage innlegget 😀 Ny bok og litt musikk høres ut som god investering 🙂 Ha en fin dag 🙂

    9. Tror jeg hopper over denne konkurransen – andre har større behov for en slik veske enn meg. Men mitt bidrag i så måte er jo at jeg kan avgi stemme. Skrik er jo et berømt bilde og har inspirert mange. Husker jeg ikke feil så var det KLM(de gamle humorgutta i NRK) som lagde en liten historie i forkant at det bilde og flere til. I dag skal jeg til fotpleier, så skal jeg investere litt i kultur. Ikke slik at jeg skal kjøpe et kunstverk, men jeg skal skaffe noe musikk og ble tipset om ei bok på en blogg i dag. Ha en fin dag.

    10. Min matgale verden: Æsj, dumme sauene 😀 Bare send i kveld du, jeg gleder meg 🙂 FLere som har tatt av seg selv 🙂 Morsomt <3 Ha en fin dag 🙂 Jeg går i sneglefart og skal ta jobben med ro... Klem <3

    11. God morgen. Dumme sauene var preget av det lille regnet og gjemte seg i buskene! Måtte ta biler av meg selv. Men har ikke fått sett på dem enda. Men det kommer i kveld:) Ha en fin mandag:) Synes det var et kult skrik bilde av deg jeg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg