“Skrik-utstilling” i Galleri Frodith- kom og stem!

“Ja, der står du igjen ja, utenfor her 🙂 Så herlig.. Og jeg er like spent som vanlig. Har pynta meg litt i dag også.. Og nå åpner jeg dørene,bare kom inn..

Sånn ja, da er du vel innenfor- og ta deg gjerne et glass champagne og en kanapee.. 😉 

Ja, da står jeg her igjen da… og jeg vil bare si til de som har kommet: ” I anledning 150-års-jubileumet til Edvard Munch.. (hm.. jammen gammel han har blitt… 😉 )… så har jeg vært så heldige og fått tak i en utstilling som går på temaet ” Skrik”.. Ulike kunstnere, med forskjellige vinklinger har laget en utstilling, og brukt SITT FELT, SIN TOLKNING og SIN KREATIVITET til å fremstille det DE forbinder med temaet SKRIK.

(google)
Her er kunstnerens eget verk ( som har vært til inspirasjon for alle kunstnerene som stiller ut i dag.. Og for å si det rett ut, sånn som gutta på bildet  har jeg også holdt på i natt,med opphenging og bruk av hvite hansker, for ikke å ødelegge noen av verkene …Jeg har poppet den alkoholfrie champagnen, som det bare er å ta med seg inn i lokalet… vær bare forsiktig så du ikke søler på bildene..

 Det har kommet inn et lite og  variert utvalg av bilder, og de står fint til hverandre. Denne utstillingen kom i stand på 2 dager, og jeg er stolt av å kunne presentere dagens kunstnere. Vi gjør som vanlig… 

-Dere titter inn i lokalet, ser dere om på bildene, og stemmer så på det bildet dere liker best. Dere kan stemme i MELDINGS-feltet (innboksen) eller i kommentarfeltet 🙂 Eventuelt på mail hvis noen vil det : [email protected].  Og det er bare lov å stemme på EN kunstner/ EN deltaker. Bare oppgi nummeret, så holder jeg orden, noterer og finner i løpet av dagen ut hvem som får mest stemmer 🙂

Da vil jeg bare ønske deg en fin utstilling, værsågod å gå inn i Galleri-rommet

 

 

.


1)

 


2)

 


3)

 


4)

 


5)

 


6)

 


7)

 

 


8)

 


9)

 

 
10)


11)

Sånn, da er det bare å gå i gang, ha en fin dag 🙂

 

 

67 kommentarer
    1. eljos: Ja, den er litt søt ja 😀 Tusen takk for stemmen din Eljos <3 Nå begynner det å bli litt fart her 😀 Og nå må vi få disse skrikene til å roe seg snart 😉

    2. nei klarer ikke tror jeg, eller kanskje jeg kan stemme på nr 11, den ligger nederst og er litt søt til og med. Ja jeg stemmer på nr 11.

    3. Tønsbergpadde: Tusen millioner padda mi, nr er fin, og laget i oljekritt. Jeg skriver opp stemmen din i boken min 🙂 Og så får vi se i morgen 🙂 Koser du deg i Tønsberg?

    4. Litt vanskelig å se på min knøttemobil 🙂 men jeg tror nr 4 🙂 vedkommende har jo virkelig jobba med tema 🙂 god kveld, og god natt 🙂 hilsen Tønsbergsol.

    5. Engla: Å der kom du, fiine Engla 🙂 trippende og tittende inn døra 🙂 Ja, det var så mye fint og variert i denne utstillingen. Og man får trekke litt på smilebåndet 😀 Og du hadde så skjønt innlegg på siden din da, ble så glad 🙂 For jeg hater tirsdager, det tar livet av meg… og denne var ikke hakket bedre… jeg har prøvd å avskaffe denne dagen,uten hell.. Og så får jeg se det fine innlegget ditt når jeg var ferdig på jobb, da smilte jeg igjen <3 Jeg noterr meg nr 8. Takk for at du kom 🙂 Ha en fortsatt fin kveld du også. Stor klem til deg også <3<3

    6. Wow, her var det mange fine skrik <3
      Herlige bilder og stor variasjon.
      Vaskelig å velge bare en, men jeg lander på nummer 8
      Ha deg en fortsatt fin kveld!
      Stoooor klem fra Engla

    7. Min matgale verden: Takk for klemmer og sympati-tramping 🙂 Jeg tar i mot alt sånt med takk <3 Jeg var nesten på gråten da jeg kom hjem.. Men har kommet meg litt nå 🙂 Og NÅ skal jeg spise is,må bare mase litt på folk igjen først 😀

    8. De der tirsdagene altså! Dårlig gjort når du har dårlig rygg og all ting! Jeg skal trampe litt tirsdagsint i gulvet når jeg reiser meg. Bare litt sånn i sympatiprotest. 🙂 Nyt kvelden, og nyt at den er over:) Klem

    9. Unni: Ja, kom innom å hilse på i morgen, og se hvem som vant 🙂 Er så koselig med besøk her atte 😀 Ble brått i bedre humør <3 Skviseklemmeflat right bæck <3 hi-hi

    10. Unnskyld at jeg forstyrrer i klipping og liming 😉 DET kjennes ut som om jeg er INNI vaskemaskinen, vi har like mye vann i oss, bortsett fra at jeg kutta ut OMO og skyllemiddel, haha. Ha en bedre-enn-litt dårlig-kveld iallfall 🙂 Jeg stikker innom etter jobb i morgen vettu 😀 Skviseklemmeflatklem <3

    11. Unni: He-he, surre rundt meg vaskemaskinen… Ikke INNI vaskemaskinen håper jeg 😉 Jeg tegner og tegner her, til i morgen.. Klipper og limer.. Og enda ikke spist is… Men snart.. for oss begge to 😉 Uff, stress-mage.. jeg har stress-rygg.. Ja, jeg tenker på hva jeg skal gjøre når jeg blir ordentlig gammel jeg også 😉 God bedring til magen din, og ikke la den surre for MYE 😀 *klemme-på* <3

    12. Ta det med ro, jeg holdt både deg og meg for ørene jo 😀 Hvis det er noen trøst, så har Una stressmage, den vil ikke holde på noe i dag, men jeg jobba i vei og drikker vann, ingen liten is engang på meg 🙁 Spis is for meg i kveld du, MANGE, jeg er i kalorimangel skjønner du 🙂 Litt kjedelig å være i uform – og på en tirsdag i tillegg, begge to 🙁 Hvordan skal vi bli når vi blir skikkelig gamle tro, hehe. Vi får holde humøret sånn noenlunde oppe overfor de nærmeste, men det holder hardt :-DD Bra du er på nett, du har jo en jobb å gjøre i kveld, jeg skal surre rundt med vaskemaskinen 🙁 Godbedringklemmeflat flinkeste-Frodith <3

    13. Min matgale verden: Hei, du er ikke sen 🙂 Her er det åpent .-) BLir åpent fram til kl 24-tiden 😉 Det var full rulle i dag, ikke småjobbing som du vet på tirsdagene… Så arbeidsdagen er over, det er den, men det var slett ingen VIPS 😀 Jeg var drittsliten, rygg-sur, og møkklei da jeg dro hjemover, til et hus uten nett, og en oppvask opp til taket. Det hviler en forbannelse over tirsdagene, helt garantert, blæh!! Men jeg har is i frysern som skal inhaleres, og jeg skal tegne litt, så håper jeg humøret er på vei oppover igjen 😉 Og glad du kom <3 Jeg skriver opp din stemme 🙂 Tusen takk <3 Klemmeflat <3

    14. Unni: Han har hylt HØYT , og MED lyd!! *holde-meg-for-ørene*. Er forresten veldig glad du kom innom med ditt blide åsyn, og stemte 🙂 <3 Jeg er veldig sliten idag, ikke helt frisk ennå, og du vet det er tirsdag like fullt som det pleier, og den tar altså KNEKKEN på meg, selv om JEG prøver å ta knekken på DEN... Og syk fremdeles i tillegg.. Kom hjem og inget nett.. BLÆH.. Men nå funker det da.. OG jeg har kjøpt meg is 😉 Og så kom DU, så nå ble det kos. Og jeg noterer enda en stemme 🙂 tusen takk fineste Una. Klemmeflatest 😉 <3

    15. God “kveld” Litt sent ute. Og så mange morsomme skrik du har fått inn. Jeg må gi min stemme til nr 8:) Håper du har hatt en fin dag, og at “prøvejobbingen” gikk bra. Og vips! Så var jobbtirsdagen over.

    16. Hei fra sofaen 😉 Jeg synes Gubbelure er så søt når han skriker, håper det var lydløst, hehe – altså går min stemme til nr 1. Ha en fin kveld flinkeste-Frodith. Klemmeflatere fra Una <3

    17. Lisbeth Pedersen: Så veldig koselig du kom innom 🙂 Det ble jeg glad for 🙂 Ja, det ble en del fine bilder 🙂 Eller jeg synes alle er fine, på forskjellige måter 😀 Variert hvertfall. Tusen takk for din stemme, jeg noterer meg den og gleder meg til å telle opp i kveld 🙂 Ha en fin kveld 🙂 Klem<3

    18. kommensalisma: Takk for stemmer din 🙂 Jeg noterer opp og gleder meg til å se hvem det blir som vinner <3 Det er veldig mange inne og ser i dag, altså i MIN målestokk da, men ikke SÅ mange som stemmer. Men det er sånn hver gang. Mange er bare på utstillingen, og dropper kokurransen for å si det sånn 😀 Jeg takker og bukker for din stemme <3 klemme på<3

    19. Ideatroll: Takk for at du kom, veldig mange fine, og den var veldig spesiell og fin ja 🙂 Jeg noterer meg stemmen og Trollet har levert 😀 HA en fin dag 🙂

    20. Min stemme går til Rebelskaen.. nr 11.. Fordi hun er helt rå til å tegne, og fordi jeg syns hun skal få litt for å klare å lage det flotte skrik-kunstverket fra sykehussengen! <3

    21. Miriam: Nei, bare EN stemme 😀 Du må velge en 🙂 Selv om alle fortjener en hver 😀 Jeg har sånn spamfilter, så jeg må godkjenne før du kommer gjennom, derfor du ikke ser dem før jeg har vært her 😀 Hvilken stemmer du på da ???

    22. Hahahahaha…:) Dette var skikkelig fun fun fun fun 🙂 *ergrer meg over at eg ikkje fikk ut fingeren*
      Synes alle fortjener ein stemme eg…men det går vel ikkje ? Eller ? :p 🙂

    23. Muumimamma: Ja, du sa jo du gledet det til den, i går. 🙂 Den er en del innom på besøk her, men ikke så mange som har stemt, ennå.. Håper det kommer noen flere utover dagen 🙂

    24. Nemi Rebella: Det er bare lov å stemme EN gang Nemi… Men du skal bare LIGGE litt der under 1`ern ja… Det er greit.. Ja, kose-skrik det 😀 Hi-hi 😉 Ligge å slappe av du <3

    25. ewymarie: Ja, jeg liker også flere forskjellige, men jeg får ikke lov å stemme 😛 Så fint at du stemte også 🙂 Jeg noterer meg stemmen din, takk skal du ha 🙂 Klem <3

    26. Helleduss… Jeg tror Lady August har blanda ut sjampisen med noe nord-norsk “husflidskunst”… *HIKK* Jeg tror jeg legger meg litt under bilde nr 1 jeg… Tenk at jeg syntes han var skummel da jeg var lita? Nå er han jo bare nusselig ^_o

    27. muumimamma: Ja, mange fine, jeg likte de godt alle som en 🙂 Noterer meg stemmen din, fint du stakk innom. Ta litt sjampis hvis du finner, Ladyen har stukket av med litt… 😉

    28. Fru Stussli: Takk for både stemmer og ros 🙂 Ja det kom inn mye fint 🙂 Og mange morsomme
      🙂 Jeg noterer meg stemmen fra fru Stussli, ta deg litt champane, og dans ut i verden <3 Stor klem <3

    29. Nå skjønner jeg utfra ansiktsuttrykket hvorfor noen får mer skylda her enn andre. Skal foran speilet å øve litt på noen andre uttrykk for her må horisonten utvides så det holder haha for hun prinsessa i kjolen bak viser ikke med en mine at hun kan ha noe med den bæsjen å gjøre haha hvor digg det bildet var 😀 Jeg vurderte å lage et fotoskrik, men jeg tenkte at dere skulle jo sove i nettene etter dette så jeg skåna verden for det haha De som er med her er heeeeeerlige <3

    30. Nemi Rebella: Nei, jeg hadde jo funnet fram sjampisen jeg… men vips, så var det nesten bare bortevekk liksom 😀 Jeg noterer nr 8, takk for at du fant veien etter en lang hard natt <3 Klemmer <3

    31. Hæhæ… Ja dette var jo noe og våkne opp til xD
      Utrolig mange flotte SKRIK du har fått samla i galleriet ditt! Mumle mumle… Har du gjemt sjampisen eller? :O Lady August sitter jo på hele sjampiskassa… typisk… “Lady… det er ikke eventyrbrus!” xP
      Min stemme går til…. tadaaaaa: Nr 8 ^_^

    32. Oi det bobblevannet gikk rett i fletta, alkoholfritt var det det du sa?? Jeg ligger litt under bordet ditt her så lenge og teller fingre så lenge 😉 Ha en fiiin dag søs <3 klæmmeflat 😀

    33. Fliir Jeg stemmer på nummer 11 og DET vakke meg som slapp den bæsjen med bein i altså, selv om det er en der som ser meeeer suspekt ut enn de andre 😉 Hahahahahaha Den var bra <3

    34. Helge: Takk skal du ha 🙂 Fint du satte i gang stemmingen. Ha en fin dag med alt du skal i dag, og sikkert lurt uten champagne, selv om den er alkoholfri, det tar jo litt tid å drikke opp 😉 Ha en fin dag 🙂

    35. En fin bunke med bidrag dette. Men min stemme går til bidrag nr 8. Må haste avsted med det samme så ikke noe drikke på meg denne gangen – da blir det mere champagne på andre.
      Takk for en fin utstilling, håper det blir en verdig vinner. Have a nice day.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg