Jeg skulle så gjerne visst…. ;-)

 

 

Jasså, du synes du har sett den før, og er ikke videre interessert i å svare?? Ha-ha, da kan du bare legge deg tilbake i sofaen, og sløve videre.. . Men for deg som kanskje leser nå, og som er en av mine NYESTE bloggvenner, så er det noen småting jeg så gjerne skulle visst om deg. Fordi det er hyggelig å bli litt bedre kjent, og fordi det kan være fine opplysninger for meg å ha i noen sammenhenger… Hm… ble du redd nå? Nei, ikke til noe skummelt.. det er jo ganske ufarlige spørsmål, og du har jo samme info om meg her.. så vi bytter bare litt info 😀 Jeg bruker bare infoen til hyggelige ting uansett 🙂  Dere som ikke har vært med på denne spørre-runden vet det jo selv 🙂 Bare svar i kommentarfeltet :-)Det jeg gjerne vil vite er: 

1: Når har du bursdag?

2. Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje?

3. Hvor liker du å reise?

4. Hvilken type filmer liker du?

5.. Hvilken er din favorittfarge?

6. Hva er hobbyen din? 

18 kommentarer
    1. Å ja men jeg elsker regnvær også jeg:)) Og SLOTT masse slott..
      Husker feriene mine i Danmark, måtte innom alle slott og fangekjellere:))

    2. Mira: Takk for svar 🙂 Godtt å ha denne spørrerunden, så vet jeg noen flere småting om folk på vennelista mi 🙂 Jeg skal også til Irland en dag 😀 foreløpig har jeg holdt meg til Skottland 🙂 Ha en fin dag 🙂 <3

    3. Hei igjen Frodith:))
      Svare litt jeg da:
      1. 3 november
      2. Sikkerhetsvakt
      3. Hmm..lista krymper veldig her for har vært så mange steder, men tror neste blir Irland:)
      4. Thriller/Action/Katastrofe
      5. Sort og grønn
      6. Foto, tegning, musikk og katter:)
      Ha en flott dag:)) <3

    4. Livsrom: Herlig, du var en av de jeg håpet kom innpå nå 🙂 Fint å vite litt mer om folk jeg har på vennelisten min. Bli litt mer kjent 🙂 Takk skal du ha. Herlig på Algarvekysten da <3

    5. Tante Jul: Jada, det punktet var der 😀 Jeg lurte det ikke inn etterpå 😀 Men fint, ikke for sent å si etterpå 😀 Dette er det ingen FRIST på 😀 Takk skal du ha <3

    6. muumimamma: Lykke til med operasjon, jeg visste ikke før nå.. Håper alt går fint og at du er i grei form etterpå 🙂 Vi satser på det 🙂 Stor klem <3

    7. 1. Jeg har bursdag 23.06 (St. Hans-aften).
      2 .Utdannet intensivsykepleier, men ufør…..:(
      3. Favoritt reisemål er Portugal, Algarvekysten, men hvor som helst det er litt varme
      4. Spenning / action, men også drama
      5. Vet egentlig ikke, kanskje rød…
      6. Hagen om sommeren, leser mye, interiør /oppussing

    8. Hm, var virkelig punktet om filmene der hele tiden? Det overså jeg visst. Jeg liker kostymedramaer i Jane Austen-stil, britisk krim og lett action. Og eventyr, naturligvis, som LOTR og HP.

    9. Her tror jeg at jeg setter meg godt tilbake og gjør ingenting 🙂 Siden jeg har svart før kan jeg heller fortsette å se på de to karene på tv som skal kjøre tvers over Nepal :), og gjøre meg klar til i morgen. Da skal jeg møte på sykehuset klokka ni for en ny operasjon, og når jeg kommer hjem får jeg se om jeg er i god nok form til å gå på avslutningsfest på skolen til Julie. Noe som IKKE frister særlig å gjøre når jeg er nyoperert :/

    10. Støvkorn: Ja, her jobbes det på 😀 Du fikk ikke vært med på siste utstillingen da 😉 Den var morsom, Skrik-utstilling. foto og tegning 🙂 Jeg får jo stadig noen nye bloggvenner, i et tempo som passer meg, og noen har ikke sett denne spørsmålsrunden, så da må jeg prøve å skaffe meg litt info 🙂 Takk for svar Støvkorn 🙂 Ha en god natt <3

    11. Du er utrettelig altså 🙂 jeg svarer så godt jeg kan jeg 😉
      1: Når har du bursdag? 13 oktober
      2. Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje? Snart student igjen 🙂
      3. Hvor liker du å reise? Storby
      4. Hvilken type filmer liker du? Romantisk klissklass og historiske dramaer
      5.. Hvilken er din favorittfarge? lilla
      6. Hva er hobbyen din? Lese!

    12. Tante Jul: Så koselig at du svarte på denne 🙂 mange av bloggvennene mine har svart på den, men jeg har fått noen nye, og det er hyggelig å få vite litt mer om de som sitter rundt her og prater med meg 🙂 Det passer jo supert for Tante Jul å ha bursdag midt i desember <3 Det blir veldig spennende med svar fra den jobben din da! Du hadde forresten en herlig reise-lyst-liste 🙂 Jeg elsker Storbriannia. Det er drittvær der, men jeg og samboeren har vært to ganger i Skottland, og DET er herlig det. Så spesielt og samtidig litt kjent, likner noe på Norge, men allikevel HELT anderledes. Masse vær,men spiller ingen rolle fordi det er så herlig der at man glemmer det 😀 Tusen takk for svar 🙂 Nå vet jeg litt mer om deg 🙂

    13. Hm. Jeg kan jo fortelle litegranne, i alle fall. Hei. Jeg er Tante Jul, og her er mine svar:
      1: 12. desember. Akkurat halvveis gjennom adventskalenderen, der trives jeg godt 🙂
      2: For øyeblikker permittert fra en jobb jeg egentlig liker veldig godt (pga dårlig likviditet), venter i uutholdelig spenning på svar fra en annen jobb jeg har søkt.
      3: Jeg får nesten aldri reist noe sted, men vil gjerne reise mer i Storbritannia og i Tyskland. Og så drømmer jeg om å sykle Nordsjøruta, og om å gå pilegrimsvandringen på Compostela de Santiago. Og kanskje reise Silkeveien.
      4: GRØNN.
      5: Bake deilige kaker og lage konfekt, lese, male (vegger og slikt), dyrke ting jeg kan spise, plukke ville ting jeg kan spise.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg