Jeg er nominert… <3

I dag våknet jeg til verdens beste overraskelse <3 Nydelige Kjersti har nominert meg til å få pakke!!!  Det er så koselig å være nominert, jeg sitter her og smiler 🙂 Det at Kjersti tenkte på meg og nominerte meg, til å vinne en gave, det varmer langt inn i hjerterota. Og tenk å få VÅKNE til det da. Også på en TIRSDAG da Kjersti 😀 Hun vet at det er verdens verste dag for meg, alltid… Men I DAG var det ikke noe verste dag, men derimot en veldig veldig fin en, fordi den startet med noe så hyggelig som dete. Tusen takk Kjersti <3 for nominasjonen 🙂 Gå inn til Kjersti å se, så skjønner du hva jeg mener.  

 

 
Takk <3<3  *klemmehardt*

22 kommentarer
    1. ladyaugust: Nei, du rangler om natta 😀 Men jeg har en ønskeliste til deg i dag, på nye innlegget mitt, når du våkner… Ha-ha 😉 æsjj… Klemme-våkne-klemmen <3

    2. mirandashobbyhjorne: Jeg hadde en sjokofri uke FØR påske en gang, men jeg var syk, en slags langvarig omgangssyke HELE påsken.. så var ikke særlig lysten på godterier, og det jeg spiste kom ut igjen 😛 Men NÅ spiser jeg sjoko igjen hvertfall 😀

    3. Så kjekt at hun gjorde det for deg 🙂 Men det stemmer jo alt hun skriver om deg i innlegget sitt. Var vel påskequizen din som fikk meg til å banke på døren din…. Fristet så godt….. Forresten, klarte du holde deg sjokoladefri helt til påskeaften? Fikk aldri det med meg 🙂

    4. Hanne: Ja, det hadde vært morsomt 🙂 Men bare å bli nominert av Kjersti er kos bare det 🙂 Jeg ble så glad atte 🙂 Kanskje jeg får det hun ba om 😀

    5. Lisbeth Pedersen: Det ser ut som det er 30 pakker, men det er jo MAAAANGE nominerte da 😀 Vinner ikke så ofte jeg heller.. men kanskje denne, som jeg ikke har meldt meg på selv heller. Og hun skrev så pent om meg også 🙂 Hvis jeg vinner får jeg fine ting <3

    6. Ja enig, det er sååå kjekt å være nominert, at du tenker på en, kjempegøy.
      Håper du vinner. Jeg har aldri vinnerlykke, blir liksom sånn at jeg ikke gidd å konkurrere for jeg er aldri den heldige vinneren.
      Men tok sjansen og er med på Kjersti sin giveaway, der en kan vinne vannfilter-mugge.
      Vi vinner ikke noe om vi ikke prøver.
      Håper du blir vinneren av pakken, krysser alle fingre og tær for deg.
      Klem

    7. Lisbeth Pedersen: Det var kjempekos 🙂 Jeg har liksom vunnet litt allerede føler jeg, bare ved å bli nominert av noen, og det var så kos at Kjersti hadde tenkt på MEG 🙂 She Made my day 🙂 Hadde vært gøy å vinne, men det er bare en bonus 🙂 Klem <3

    8. Engla: Det var kjempekos av Kjersti, og det gjorde dagen min fin, superfin 🙂 En herlig start, som gjorde verdens verste uke-dag, til en riktig så god en 🙂 God klem til deg <3

    9. Løøøøøøpe inn og kikke! Skal ikke tulle med nominering, det er stas 🙂 Nå er jeg så spent på hva du er nominert for at jeg ikke kan drive å dalle å skrive her!
      Magisk klem er sendt til frodithvenn <3

    10. Monica Myrvang Friis: Nei, IKKE feil, og hvis jeg ikke vinner pakke, er det allikevel så koselig å blli nominert av noen. At noen tenker på en på morgenkvisten og synes at man fortjener en pakke 🙂 Det er kos nok i seg selv, pakken er bare en bonus, hvis det blir noen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg