Gullhår og de tre bjørnene…;-)

Nei, det var ikke helt tre bjørner.. og heller ingen Gullhår.. Men det er mulig Ivo Grbic, kunstneren og motstandsmannen jeg fortalte om  på lørdag, følte han hadde litt gullhår, da de tre søskenene fra Norge kom på besøk til galleriet hans igjen 😉 Min søster kjøpte bilde nummer 2, og jeg kjøpte mitt første. Og vi  måtte selvfølgelig ta flere bilder sammen med han, han fortalte flere historier og ga oss et lite ekstra kunsthefte over hva han hadde laget til en opera her nede og flere kort han hadde laget. I tillegg ville han ha hilsen fra oss på en stor plakattavle han hadde der. En absolutt sjarmerende, litt skjelven eldre mann som har opplevd mye. Før besøket traff vi broren min og svigerinne og spiste middag på det vi kaller Brimi-restauranten..fordi han spiste der første kvelden vi var her 😀


Søteren min og svigerinnen min


Bror, meg og nevø. Fiskemat, kylling og pepperbiff sto på menyen;-)

Noen danset foran teaterhuset..

 Jeg fikk et bilde med Ivo Grbic 🙂


Dette var det jeg kjøpte. Det heter “Orchestra”, er et grafikkbilde! Og er laget første gang i 1991, men han har laget opp nye i 2012, hvis vi forsto riktig 😀


Her er alt jeg fikk med ekstra 

I dag skal vi på en liten øy som ligger rett utafor her, som heter Locrum. Det blir vår siste dag her.. Litt trist, det har vært herlig her, men mye herlig venter hjemme også 🙂

Håper du får en fin dag, skal du gjøre noe hyggelig i dag? 

22 kommentarer
    1. Flaggermusvinger: Ja, du har hatt litt bloggferie? 😀 Kos å se deg igjen 🙂 Jeg klarte ikke noe ferie 😀 Begynte med litt postkort-variant her, og da var det gjort 😀 Kos du har fått sett litt på bildene mine, jeg har ikke så mye SÅNNE innlegg til vanlig. Ha en fin kveld 🙂 Drar hjem i morgen. Klemmer <3

    2. Helge: Har fått kjøpt mye fint i dag også, tenkte det er lurt å dhoppe litt. De har andre ting her enn hjemme, så man får slå til 🙂 Det har blitt mye is her også 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    3. Fru Stussli: Vanskelig å kjøpe bikini synes jeg, alt ser feil ut på nå for tida 😀 men jeg fant en som var ok med litt hjelp 🙂 Jeg kjøper veldig lett andre ting må jeg si 🙂 I dag har vi vært på ny øy med bror og svigerinne, litt mer rosa.. og shopping av div. I morgen er det nesa hjem til samboeren og leiligheten 🙂 gleder meg <3 Kosemoseklem right back <3 Dere feiret litt i forkant da? 😉 Ikke sant 🙂

    4. ladyaugust: Ja, endelig, nå er det jaggu din tur til å bli rosa 😀 i bikini-buksa 😉 Jeg må innrømme å ha brukt LITEN bikinibukse her 😀 Klemmeflat <3

    5. dandilion: Ja, sko er viktig faktisk, har jeg skjønt, selv om jeg synes det er veldig kjedelig.. må ha gode sko på tur. Lurt å gå inn 🙂 Ha en fin kveld, nå skal vi pakke her 🙂 Klemmer <3

    6. Lisbeth Pedersen: I dag har vi hatt siste varme soldag, og siste shopping. Kjøpt masse fine ting, litt gaver og noe til meg selv. Gleder meg litt til å komme hjem nå 🙂 Deilig det også:-) Klemmer <3

    7. Nemi Rebella: Ja, jeg koser meg masse. Vært siste dag i sola i dag, og shoppet masse 😉 Nå har jeg fått så smaken, så MÅ din vei til høst, vinteren 😉 Kldmmer til fineste snupps <3

    8. Nå har jeg skulka litt igjen, så nå måtte jeg lese meg opp på bloggen din! For en fin tur dere har, og godt at regnværet ble avlyst! 🙂 Masse flotte bilder her, og så fint kunstverk som du får med deg hjem også!
      Her hjemme har jeg endelig sett sola de siste dagene, så jeg koser meg vilt! Klem – og kos deg videre!

    9. Fine bilder av mange ting her, flotte bilder dere kjøpte av han kunstneren, kom nylig fra jobb, har tatt litt is nå, så skal jeg bade i det samme tjernet som på lørdag. Og i morgen har jeg fri, har et ærend i Bærum den dagen. Må stelle i stand noe mat når jeg kommer hjem fra badinga så må jeg ta litt klesvask iløpet av dagen eller morgendagen. Ha en fin kveld.

    10. Så herlige familiebilder! Når jeg ser dem ønsker jeg at jeg var tettere med min familie, men men..
      I dag fyller vi hagen med venner som vil feire at jeg blir noe med tretti for siste gang (hvis jeg ikke blir 130år da…)
      Det gule bilde du kjøpte var veldig flott. Likte bevegelsen og energien i det!! Åsså gult!! Kan ikke få blitt feil med gult 😀
      Nå skal jeg til byen å lete etter badedrakt 😛 Og jeg som hater å handle klær. Elsker å bade da, så da får det gå 😀
      Ha en strålende siste dag i den vakre byen!!
      Kosemoseklem!

    11. Goood mornings, tralalalalalala, her er det sommer og sol 😀 Så fiiiine bilder, morro at Brimi var der da, har sett noen matprogrammer med han 🙂 Kooos deg med siste dagen <3 klæmmeflat 🙂

    12. Koselige bilder! Nyt den siste dagen 🙂 Jeg har ingen konkrete planer, men må vel ut og jakte på sko. Oppdaget hull i de jeg gikk med i går og det andre paret jeg bruker er også ganske slitt. Greit å gjøre det i god tid før vi reiser slik at jeg rekker å gå dem inn 🙂

    13. Min matgale verden: Ja, jeg er fylt opp av minner og sol og noe småtteri i kofferten 😉 Nå er det snart din tur 🙂 Klemmeflat <3 Du må legge igjen mobilnummeret ditt i innboksen før du forsvinner, eller hvertfall kommer jeg innom med mitt snart 😀 Så du har det 😉

    14. Engla: Ja, nå går jeg løs på siste feriedag, og nå blir det faktisk litt godt å komme hjem 🙂 Til samboeren og leiligheten 🙂 Ha en fin dag søta 🙂 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg