Jaaa…. her er det jaggu meg igjen… ;-)

I det siste har det tittet noen nye lesere inn hos meg, og det er kjempekoselig 🙂  Det gjør jo at jeg trenger å vite litt om dem.. det er hvertfall sånn jeg liker å ha bloggvenner. Så når det er kommet noen nye, så er det jo på tide at vi presenterer oss litt ordentlig. Og dessuten er det jo noen andre kanskje som IKKE har fått med seg dette innlegget før, og som EGENTLIG har lyst til å svare på det: Dere som  har vært inne på det før vet det jo selv, og skulle dere svare om igjen så er jo ikke DET noen krise 😀 Jeg kommer til å legge ut dette innlegget litt av og til, så du som er dritlei det, bare hopp glatt videre til bakingen eller støvsugingen, og kom tilbake til meg i morgen 😀

Så her er litt om meg:

 

 

 

Og så sparker jeg ballen over til deg 🙂 Jeg trenger litt info, som kan komme godt med i noen sammenhenger. Ikke noe “farlig”, bare hyggelige sammenhenger 😉 

1) Når har du bursdag?

2) Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje?

3.) Hvor liker du å reise?

4) Hvilken type filmer liker du?

5). Hvilken er din favorittfarge?

6) Hva er hobbyen din? 

 Bare svar i kommentarfeltet 🙂

12 kommentarer
    1. frokenfjeldberg: Kan du ikke svare på de 6 spørsmålene også? Hvor du liker reise…favorittfargen osv… ? De spørsmålene i innlegget? PLEEEEAAASE 😀 Så har jeg litt mer info <3<3

    2. Backside: Så fint du svarte på denne, jeg tenkte litt på deg .-) Jeg kjente jo nesten ikke deg en gang, når du hadde bursdag 😉 Da har jeg litt mer info om deg, flott, og du har litt om meg 🙂 VI kan trenge det litt av og til skjønner du 😉 Ha en fortsatt fin ferie 🙂 Klem <3

    3. Hehe… Ja her er meg:
      Bursdag, 8. Juli… Så det er ikke så veldig lengd siden jeg ble 32;)
      Jeg er stort sett hjemmeværende… Men håper på å komme meg mer tilbake i jobb etterhvert;)
      Reise… Hm… Hvor som helst egentlig! Synes spania er flott da… Så der har jeg vært mange ganger:)
      Av filmer liker jeg det meste, men ikke skumle! Da blir jeg søvnløs!!’ Hehe!
      Favoritt fargen er uten tvil RÅÅÅÅSA!! Hehe… Og sort da:)
      Hobby… Tror ikke jeg har noen… Blogge kanskje? Elsker jo å trene, så det blir nok trening og bloggen som blir hobbyen min:)

    4. mimmimor: Ja, de har det 🙂 Blir sikkert greit 🙂 Og liker jo å jobbe… Men LITT tregt akkurat når man begynner… skuldrene er langt lavere når jeg går her og slenger. Men HELE året hadde jeg ikke orket slenge nei 😀

    5. Lenge siden, ja. All skriveenergi går til boka. Den kommer i hyllene i september, mener redaktøren. Gleder meg litt, jeg 🙂
      Jeg er i full jobb etter tre uker ferie. Pussig hvor fort man kommer inn i tempoet igjen. Grue deg? Det er nå litt greit, syns jeg, med disse daglige rutinene og kosen med fri i helgene. Tror det ville vært kjedelig med bare fridager hele året. Morsomt at dere skal til Trondheim – tidligere Møller har jo et godt miljø for tegnspråk, tror jeg.

    6. mimmimor: Å joda, den har du svart på 😀 Derfor jeg kunne lage bursdagsinnlegg til deg vettu 😉 Men koselig du kom innom likevel, lenge siden jeg har sett deg både her og der 😀 Håper du koser deg i ferien, og at det er full fres på bloggen fra høsten 😉 Jeg begynner snart å jobbe igjen.. første plannleggingsdager lagt til med statped-øst i Trondheim i august… Begynner å grue til jobb igjen allerede… og det er jo 14 dager til..

    7. Denne har jeg aldri svart på, tror jeg? Tar den nå, jeg 🙂
      1) Når har du bursdag? 13. mars.
      2) Hva gjør du? Jeg jobber på masterutdanningen i spesialpedagogikk. Og i Statped. Og i barnevernet. Og skriver. Og sover når jeg har fri…
      3.) Hvor liker du å reise? Storbyer. Hvilke som helst, elsker byferie.
      4) Hvilken type filmer liker du? Drama. Action. Eventyr. Science fiction…
      5). Hvilken er din favorittfarge? Petrol.
      6) Hva er hobbyen din? Skrive, brodere, scrap. Men det er sjelden timer igjen til akkurat det…
      Hm, det var visst det – sånn ellers har vi jo litt historie du og jeg, men det vet du jo 🙂

    8. Fru Stussli: Ååå, så koselig, bare komme inn og klemme i vei 🙂 Jeg spiller wordfeud, strikker, hekler, blogger og ALT på en gang 😀 Og i morgen skal jeg treffe Kjersti igjen, en til gang før hun drar,og jeg har et ovveraskelsested vi skal, som er litt hemmelig som jeg tror hun blir glad for å gå på 😀 Kommer inn og forteller 😉 kose-mose-klem <3

    9. 19.sep
      Jobber som konsulent på sykehus
      THAILAND!
      Når det gjelder filmer er jeg ganske altlikende – så lenge den er bra. Men jeg holder meg unna romantiske dramagreier.
      Lys orange
      Skrive, hekle, brodere, filmer, game

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg