SE HER!!

 

!

Ja jeg regner med at noen har fått med seg Galleri Frodith skal åpne igjen om ikke altfor lenge… OG jeg er på jakt etter utstillere/kunstnere igjen: DERE!! 

Siste utstilling var den meget populære “Skrik” -utstillingen, som  vi hadde for å hylle 150-årsdagen til Edward Munch, og her er et av bidragene som var med der, og som vant 🙂

Det var den lokale kunstneren og bloggeren  Ladyaugust med sitt, “barn-i-butikken-bilde”. Og Ladyen var på scenen og mottok prisen, fra Galleri-direktør Frodith 🙂

MEEEEN, 

 Nå er det altså ikke Munch-inspirerte bilder som skal pryde utstillingen. Denne gangen er det Peter Pan som er inspiratoren…Og det er foto-konkurranse. Det er leking med lys, sol og skyggene disse gir. Jeg har allerede fått inn noen bilder men vil gjerne ha med MAAAAANGE  flere, og siden Galleri-direktøren slett ikke er sikker på at alle har fått med seg at hun driver med INNSAMLING av fotoer, så trengs det en liten påminnlese.. En litt stor og offisiell med litt brask og bram.. Og den kom altså i dag 🙂 Men  aviser og et lite tilbakeblikk på den forrige utstillingen… Sånn i mimringens navn… 😉

Så hvis du ikke har fått med deg at det er utstilling på gang, og at jeg trenger DITT bidrag til å være med på utstillinen, så er oppgaven denne gangen: 

FOTOKONKURRANSEN:  


Under følger noen bilder, ment  som eksempler, som jeg har tatt, men du kan ta hva som helst, jo mer fantasi, jo mer moro 🙂 


Sånn….

Eller sånn : TE-kanne posituren


Tatt i solnedgangen i Oslo i går…
 


…eller sånn….  (i sola)

eller laget av lamplyset på kvelden….


En snørrhoven guttunge med skygge-lue… (tatt med lampe)


Eller litt tankefull, med hode i hånda… (tatt med lampe)

 

Kom igjen, send meg bilder 😉

 

 

Og her er premiene: 

Sånn, da er konkurransen ENDA mer offisielt annonsert, til og med i avisen 😀

 

Og ellers:  Hva skal du gjøre for noe i dag? Jobb? Mer ferie? Hagesysler? Hussysler? 🙂

34 kommentarer
    1. Ja eg er litt til og fra innimellom så eg får ikkje med meg alt heile tid :-/ Men no har eg fått det med meg 😀 😀 skal sende inn bidrag til deg innen fredag 🙂 skal sende i dag faktisk 😉 😉

    2. Backside: Den er grei 🙂 Men kanskje du kommer innom i løpet av helga og stemmer? 🙂 Vi må jo ha avstemming. Regner med lørdag blir dagen for det 🙂 Har fått inn noen bilder,og venter på et par-tre som har sagt de antagelig sender noe 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    3. Oi! Så spennende! Lykke til med konkurransen:) Gleder meg til å se hva du får inn! Selv er jeg så lite kreativ som man får det! Så jeg orker ikke prøve engang! Takk å lov for at vi alle er forskjellige!!:)

    4. Helge: Kanskje du vinner i Vikinglotto denne gangen, jeg har nesten aldri tippet på sånt. Men vunnet noen ganger på Flax-lodd 🙂 Jeg fikk bildet ditt nå, takk skal du ha 🙂 Moro!

    5. Nå har jeg sendt mitt bidrag til konkurransen, Håper du har fått det. Ellers ville det vært gøy med en sikkelig premie på Vikinglotto, er som regel med men spiller bare 3 rekker fordelt på 5 uker. og av en eller annen grunn krysser jeg av 21 nesten hver gang.

    6. Miriam: Ha-ha, jeg har sagt ETT bilde 😉 Du får lage det KJEMPE-fint, sånn at ALLE stemmer på det 🙂 Men samboeren kan delta med et bilde 🙂 Det er et annet par som gjør det også et fra hver 🙂 Ok? 🙂 Og jeg må få de innen fredag kl 20. Jeg HÅPET du ville være med 🙂 Jeg la ut kokurransenn på mandag ettermiddag, men det ante meg at ikke alle hadde fått med seg det ja 😀 Velkommen til å sende inn, jeg gleder meg til å se 🙂 Stor klem <3

    7. ritahobbyfoto: Disse er bare ment som et eksempel… Hvis du lager et skygge-bilde og sender til meg, så er du med i konkurransen om å vinne de to veskene underst der 😀 Så det er DERE som kan sende meg bilder nå 🙂 Bare bli med! 🙂 Jeg har fått noen, men SLETT IKKE så mange som jeg har lyst til, he-he.. Bare send til den mail-adressen hvis du har lyst til å være med 🙂

    8. Kristin: Hei PUSEN min 🙂 LilleSupermann sin mamma 🙂 Snart kommer jeg og klemmer fælt på dere begge to 🙂 OG så herlig at du har et bidrag 🙂 Da blir jeg så glad 🙂 Jeg satte fristen til fredag jeg, så folk kan få litt tid fram til da… så får jeg heller mase litt og minne på, så folk ikke glemmer igjen 😀 Ja, stakkar Peter Pan… frykletlig resignert.. Han tror sikkert han vår konkurranse med SINE greier .-D See you soon Snupps <3 Klemmepaddeflatklemmen<3

    9. Lisbeth Pedersen: En Mustang-skygge? 🙂 Hi-hi, det kan vel bli noe..? Veldig hyggelig om du blir med 🙂 Hvis ikke blir det stemming i løpet av helga, og da trenger jeg folk som kommer og stemmer på bildet de liker best 😀 SÅ kos med treff i sentrum i dag da 🙂 Det er sol her også, og jeg har allerede vært på tur ut på landet, klippet gress og reist hjem igjen.. 😉 Ha en super dag du også 🙂 Stor klem til deg <3

    10. Håhå, tror jeg har et bidrag 😀 Men synes litt synd på Peter Pan som er så fortvila over denne utstillinga… Du bør kanskje berolige han litt? Si at vi ikke skal gå han i næringa og at det er nok skygge igjen til han??? 😉 Jeg sitter på kontoret i hele dag. Akkurat her jeg sitter nå, ser jeg ikke hva slags vær og vind som beveger seg der ute. Lite med skygge er det her også. Men jeg har en grei dag på jobb. Fotballfolk.. Er det i dag det er Vålerenga – Liverpool? Det kan forklare mistenkelig mange fotballfolk på bussen. Ha en fin dag videre. Så sees vi om litt 🙂 God klem fra lille supermann sin mamma 🙂

    11. Hehe så artig 🙂 du er flink og oppfinnsom. Håper du får masse skyggebilder.
      Jeg får se om jeg får tid til å være med, hehe om jeg finner noen skygger da 🙂
      Nå nyter vi siste dagene i ferien. Dagen i dag blir en Mustang tur til festplassen i Bergen sentrum, der skal det være amcar-treff. Så håper solen holder seg 🙂
      Ha en superduperfin dag
      Klemmer

    12. ladyaugust: Ja, får du tid, og kommer du på noe, blir jeg glad som en ØRN 😀 Du har jo vært med før, og har alltid en morsom vri, som jeg liker så godt <3 Kreativiteten lenge leve 😉 Ha kamera på lur, så ser du om du får tid 😀 Ha en ellers sprudlende dag, beste Ladyen EVER <3 Jeg har klippet gress på landet på morgen kvisten, og er på buss hjemover allerede, buss full av fotballfolk...? Er det kamp i byen 😉 Klemmekjempeflat <3

    13. Hahahaha sååå gøy ! 😀 Hååååper du får masse kule bilder <3 Vet ikke om jeg får tid å tenke ut noe, men skal tenke 😀 Men nå måååå jeg i gang her 1001 ting som må fikses 😀 Klæmmefindag <3

    14. Helge: Ja, bli med da Helge, det er koselig om du finner et fint skyggebilde 🙂 Og premien kan du jo gi til noen du kjenner 🙂 En annen mann er allerede med,og han gir nok premien til kona om han vinner. Tror mest han er med for moro skyld 😀 Fordt han synes det er litt gøy 🙂 Kanskje du vinner i Vikinglotto? Det hadde vært noe det! Jeg er ikke helt bra ennå, men jeg skal også ut til mor, og klippe gress… Det MÅ gjøres, for dra hjem tidlig å legge meg igjen.. Ha en fin dag du også 🙂

    15. Skal se hva jeg kan gjøre med dette, mulig jeg sender inn et bilde hvis ikke så kan jeg avgi stemme. En fordel med sol når man lager slike bilder. Går sikkert med vanlig lampelys også men det blir ikke helt det samme. Har fri idag, har valt vaska bade, vært på kiwi og levert Vikinglotto til ikveld. Men nå skal jeg snart til mine foreldre, siden går det slag i slag utover dagen. Håper du er frisk i dag. Ha en fin onsdag.

    16. frokenfjeldberg: Ja, håper å få med noen flere 🙂 Og i dag skal det være sol rundt omkring også. Jeg skal klippe gress 🙂 Ha en fin dag i kjærlighetsfulle Roma 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg