“Galleri Frodith” har åpnet!!! Kom inn og stem!!! ;-)

 

Tadaaaa!!! Her kommer jeg!!! Ble du overrasket nå? Du ventet å se meg innafor døra der som forrige gang?… tittende bak gardinene i stivpyntet laaaang kjole…spent på hvor mange som sto der ute…Trippende og nervøs på innsiden, som VANLIG.. Det var sånn du tenkte det.. var det ikke? … Jeg begynte jo å mase om at jeg ikke hadde noe å ha på meg, på bloggen her  i går, så jeg la vel litt opp til det selv… ?

 
Sånn liksom…. som over her….Var det det du forventet?

Vel, nå er det altså sånn, at HER, hos meg, kan man ikke forvente noe som helst! Her endrer ting seg, og nå kommer jeg altså SÅNN…. *FLAKSE-FLAKSE-FLAKSE… lande* Fordi jeg er ikke SÅ nervøs denne gangen, så jeg tenkte at jeg skulle være litt mer uformell… Og fordi hva er vel bedre måte å hylle Peter Pan og hans lek med skyggen eller  hans lekenhet generelt, enn å kle seg i HANS KLÆR? Jeg håper han ikke blir sur når han oppdager at drakta hans er borte fra tørkestativet….;-)

 

Så, da kan vi begynne! Jeg har nøklene klare, og du som var innom i går, vet jo at jeg holdt på her nede med klut, bøtte og masse såpevann… Så nå skal det være skinnende gullende rent, som det pleier..Det har kommet inn mange herlige bilder. ALLE er herlige, fordi folk har tatt seg tid, lett fram fra arkiver eller vært ute og tatt bilder  nå nylig, og så sendt det til “Galleri Frodith”, for å glede oss alle som skal inn på utstillingen nå.. Galleri-direktøren, er glad som en lerke, og jeg  vil før vi starter si TUSEN MILLIONER takk til alle kunstnerene som har stilt opp og gjort denne utstillingen til den uforglemmelige utstillingen jeg VET den vil bli…

Når du kommer inn døra, står det, som forrige gang, litt champagne til hver og en. Den er min egen champagne, laget her på bloggen, og den er alkoholfri… hvis noen skulle lure.. Bare forsyn dere mens dere rusler og ser på bildene…

I tillegg har vi vært så heldige å få en lokal kunstner, nemlig,  Lady August, som vant 1. premien på SKRIK-utstillingen, til å stille med et TEGNET bilde her i FOAJEEN, rett innenfor døra……………. Det er en liten ” teaser” altså en liten pirrer… slik at du vet hva du har i vente når dørene til selve utstillingslokalet åpnes. Lady August tegning er IKKE med i foto-konkurransen, men ønsker du å kjøpe noen bilder hun har laget,  kan du gjøre det likevel 😉 Inne hos henne, etterpå 😀

 

Her er Lady Augusts tolkning av “skygger”  

Herlig, ikke sant. Er så glad jeg fikk henne til å åpne utstilingen <3

Sånn, da regner jeg med du er veldig klar til å gå inn for å se foto-utstillingen? Noen har nevnt en titel litt sånn i forbifarten, men ikke alle, så da lar jeg bare ALLE bildene snakke for seg selv 🙂

SÅNN STEMMER DU: 

Når du har sett gjennom bildene, noterer du deg NUMMERET og går til innboksen/Meldingsfeltet eller kommentarfeltet og sier hvilket nummer bildet hadde, som du likte best 🙂 . Man kan også stemme pr mail: [email protected], hvis man vil være anonym.  Det er kun EEEN stemme per person, så stem på det bildet du liker best 🙂 Det er åpent for stemming fram til kl 23.59 i kveld, lørdag 🙂

Ok HEEEEER kommer kunsverkene!!!! Værsågod tre inn, NÅÅÅÅ begynner utstillingen: :

 


Nr 1

 

Nr 2

 

Nr 3                   

 

Nr 4

 

Nr 5

 

Nr 6

 

Nr 7

 

Nr 8

 

Nr 9     

 

Nr 10

 

Nr 11

 

Nr 12

 

 

Nr 13 

 

Nr 14 

Nr 15

 

Sånn, det var hele utstillingen 🙂 Takk for at du kom! Jeg håper at du har kost deg, og jeg håper du stemmer slik at vi får kåret en vinner 🙂 Altså, stem med nummeret som står ved fotoene 🙂 Ha en fin dag 🙂

56 kommentarer
    1. cynaracardunculus: Ok 🙂 Jeg hadde egentlig stengt dørene i går ved midnatt 😀 men jeg har tatt i mot de to som har kommet i dag også 😀 Er jo ikke SÅ streng på reglene Så nr 2 er noetert 🙂 Det var veldig mange fine bilder, og det synes jeg alltid det er på utstillingene egentlig 🙂 Takk for at du stemte Cynara <3 Ha en fin dag 🙂 Klemmer <3

    2. Min favoritt er nr 1 ,den er enkel ,kontrasfylt ,myk og vakker -liker godt det rektangelet i høyre hjørnet som ‘strammer’ opp det myke…#selv om det kanskje er en tilfeldighet#

    3. kommensalisma: Ja, din kommer akkurat med fordi jeg ikke har laget innlegget ennå 🙂 Det var fint 🙂 Jeg noterer nummer 15 fra deg 🙂 Ha en fin dag du <3 Stor klem til deg <3

    4. Å, dette var vanskelig 🙂 Mange fine skygger her, ja 🙂 Jeg sliter med å velge mellom 2-3 stykker – … Hm.
      Sender min stemme på mail 🙂 Klem 🙂

    5. Engla: Ja, mange flotte bilder 🙂 Noen morsomme og noen vakre , og alle bare herlige rett og slett 🙂 Takk for at du kom 🙂 Og jeg noterer nr 5 på deg 🙂 Ha en fin kveld fine, gode Engla. Klem <3

    6. Livsrom: Ja, kjempegøy å fly, det er lett som bare det når man har riktig drakt 😀 Nei, ikke lett å velge blant så mye fine bilder. Men her har det kommet en del stemmer i dag, så det BLIR en vinner til slutt 😀 Jeg forteller i morgen 🙂 Litt utpå kvelden .-) Ha en fin kveld Liv 🙂 Jeg er og koser med en baby i dag 🙂

    7. lirosa: Jada, du rakk det. Jeg blir flyvende rundt her til kl 12 i natt jeg 😀 Ja, det går visst litt unna med Chanmpagnen her, men.. neste gang må jeg ha mer klart tydeligvis 😀 Det er lov å tenke tanken om sin egen, det hadde vært lov det også 🙂 Men nå noterer jeg meg nr 15 fra deg 🙂 Og jeg er kjempeglad at det ikke er MEG som skal avgjøre, for jeg synes at ALLE er fine, så jeg hadde ikke klart å bestemme meg 😀 Takk for at du kom, og kom snart gijen 🙂 Og god helg fine Lirosa som laget innlegg til meg og alt. Klem <3

    8. Gratulerer med nok en fantastisk flott utstilling fineste frodith <3
      Har var det mange flotte bilder <3
      Men mitt førstevalg går til nr 5 😀
      Ønsker deg en fortsatt fin lørdagskveld <3
      Stooor klem fra Engla

    9. Er det gøy å kunne fly? Her har du samlet et knippe flotte skygger:) Ikke så lett å velge, men jeg tror min stemme går til nr 14.
      Så får du ha lykke til resten av åpningstiden:):) Klem<3

    10. Phu… Rakk jeg det? (-heblesende-pustogpes) Er det noe FrodithChampagne igjen??? Nei nei, bare en pitteliten ørliten skvett kanskje, men skit i det, dørene var iallefall ikke låst! Å du og du så mye spennende fint det her var å se:
      (hadde egentlig nesten tenkt å stemme på min egen, -men FY ikke si det til noen, for når jeg ser så mye flott skjemmes jeg over den flyktige tanken) La meg nå se, -det var virkelig ikke lett å velge.
      Men jeg fallt litt for den siste nummer 15, -nesten som en liten grøsser vil jeg si. Hi Hi Ja stemmen min går til den OG DU: Riktig God Helg og tusen Hjertelig Takk for Champagnedråpen:-)

    11. inneuteferdig: Takk for at du stemte Vanja, enhver stemme teller med her, og fint det kommer noen nå utpå kvelden også 🙂 Ja, jeg er fornøyd med utstillingen denne gangen og synes det var HERLIGE bilder alle sammen 🙂 Ha en fin kveld 🙂 Klemmer <3

    12. Lisbeth Pedersen: Så kos at du kom Lisbeth, her har det kommet og gått folk,så og si i hele dag , og jeg flakser rundt her og har god oversikt 🙂 Jeg noterer nr 2 fra deg og ja, jeg er spent på hvem vinneren blir jeg også 🙂 Takk for at du kom 🙂 Ha en fin kveld 🙂 Klemmer <3

    13. lithanna: Ja, ikke sant det var mye fint 🙂 Moro å lage utstilling 🙂 Veldig glad for at du kom innom Lithanna, vet du er høyt og lavt med Kera idag, men kom en tur likevel 🙂 Tusen takk. jeg noterer nr 6 fra deg 🙂 Ha en fin dag 🙂

    14. Tusen takk for innbydelsen til dette kule galleriet :)og et herlig antrekk.
      Var ikke lett å velge, masse flotte bilder. Tenkt og tenkt, havnet da havnet valget mitt på bilde nr 2.
      Da var det å vente spent på hvem som blir vinneren.
      Lykke til med konkurransen
      Klemmer

    15. cynaracardunculus: En stor bukett sjokolade 😀 herlig!! Du vet hva jeg setter pris på 😉 Ja, det var mange fine bilder og mange som har måttet tenke litt og så kommet tilbake, og noen som bare har vært og tittet 🙂 Veldig glad du likte den 🙂 Jeg flakser bare rundt her og kan ikke lande 🙂 Og er glad det ikke er jeg som bestemmer vinneren 😀 Klmmer <3

    16. Helge: Flott Helge, veldig fint du kom og stemte 🙂 Ja, det er flere som har måtet tenke litt 🙂 Det er jo så mye fine bilder 🙂 Da noterer jeg nr 9, fra deg 🙂 Ha en fin dag 🙂

    17. Aaaaah ,for en nydelig utstilling !!!!Den flotteste jeg har vært på lenge <3
      Jeg bringer selvsagt en flaske vin ,av beste sort og en stor bukett sjokolade 😀
      ...meeen det å velge bare et bilde her er jo utrolig vansklig -jeg likte dem alle ,de hadde flott uttrykk alle sammen.

    18. Her var det mange fine skygger – alle kreative på sine måte. Jeg måtte tenke litt men min stemme går til nr 9.

    19. Miriam: Koselig at du kommer inn her med festivalantrekk og stemmer 😉 Herlig 🙂 Jeg har da notert nr 10 på deg 🙂 Ha en fortsatt fin festivaldag 🙂 Klem <3

    20. Flaggermusvinger: Ja, du må ikke være så lenge borte vettu 🙂 Savner deg og innleggene dine 🙂 Alle dyrene 😀 jeg har anbefalt det til en på blogg.no 🙂 Fordi jeg liker bloggen din så godt 🙂 Da har jeg notert nr 5 🙂 Ja, mange favoritter 😀 Ha en fin dag 🙂 Klemmer og velkommen tilbake <3

    21. Nyyyydelig champagne og fantastisk outfit 😀 😀 eg er på festival i dag,men stikker kjapt innom og gir stemmen min til nr 10 🙂

    22. Heihei, jeg var visst for lenge på ferie til å få med meg konkurransen din denne gang, men så flotte skyggebilder! Har lidd valgets kvaler, men landet på å stemme på nummer 5. Morsomt bilde. 🙂 Selv om det var mange favoritter her!! 🙂

    23. Vanskelig, vanskelig..
      Men jeg tror jeg blir å stemme på bildet nummer 11. Skyggen kom virkelig i fokus der og det bare falt helt i smak!

    24. ritahobbyfoto: Takk for at du kom innom og stemte, herlig med folk som kommer og ser på de fine bildene. Nr 3 er notert 🙂 Ha en fin dag 🙂

    25. dandilion: Neida, her er ikke FOR mye å gjøre 😉 Jeg BLAFRER nå rundt her, og småsludrer litt med de som kommer innom 🙂 Bare koselig 🙂 Og det er jo så mye fint å se på så jeg storkoser meg 🙂 Mange er innom, og noen flere ganger, før de stemmer. Dette er veldig moro! Takk for stemme, har notert 🙂 Klem <3

    26. Mmm… Det var herlig forfriskende med et glass champagne nå. Det er en solfyllt varm dag og jeg har nettopp vannet i hagen. Etter å ha tenkt litt går min stemme til nr 15. Jeg liker den eventyraktige stemningen i bildet 🙂 Ha en fin dag, Frodith! Håper det ikke blir altfor travelt i galleriet 🙂

    27. Fru Stussli: Jeg er SÅÅÅ fornøyd med Galleriet denne gangen, og med FLY-antrekket 😀 Det er mange som har vært innom allerede, og alle TENKER og TENKER, så dette blir spennende 😀 Jeg klarer jo ikke å lande, så gira er jeg 😉 Ja, magen er viktig for alle og enhver, og jeg noterer en mage-kriblende 2 fra Stussligjengen 🙂 Stooooor klem right back <3<3

    28. Åh så moro!! Etter laaaang betenkningstid og flere runder i galleriet har Stusslifolket tatt en avgjørelse på hvem som får stemmen deres. Det blir nummer 2. Fordi det fikk det til å krible i magen. Og magen er viktig i Stussliland :-)))
      Tusen takk for inbydelse til d kuleste galleriet i bloggverden <3 Blir spennende å se hvem som vinner denne gangen 🙂
      Stoooooor klem til fineste flyvende frodith <3

    29. ladyaugust: Ja, jeg synes det var kjempemange fine med 🙂 Flyr rundt her og koser meg 🙂 Ja, var jeg ikke FIIIN i dag, det var liksom HELT rette antrekket i dag 😉 Og Peter han er sikkert sur som eddik, men det blåser jeg i 😉 Nr 5 er notert, på tenkehette. Du MÅTTE jo få åpne utstillinga,med DEN fine kunsten 🙂 Er så glad at du lagde den <3 Ha en fin dag søs, jeg drar ti supermann etterhvert 😀 Klemmefatklemmen <3

    30. hahahahahah såååå fiiin du er :DDD Som er riktig eventyrfigur <3 Det er sååå mange fine at jeg nesten ikke klarer å bestemme meg, men nummer 5 likte jeg så godt, en helt egen tenkehette og det kunne jeg jammen trengt selv hahaha så stemmen min går til nummer 5. Tenk at jeg fikk åpne utstillinga med min tolkning av skyggebilde !!! Tuuusen takk og hurra for alle som er med, dette var jammen FLOTT! Nummer 15 var nesten som hulken haha, jeg prøvde å ta bilde jeg også men jeg ble bittelita som ei kule og forfengelig som jeg er....well haha Ha en fiiin dag flotteste søs <3 klæmmeflat 😀

    31. Nemi Rebella: Hi-hi 🙂 Ja, ikke sant 😀 Hun som eier bildet kalte det ” meg og Shrek”. Litt morsom den 😀 Takk for stemmen. Det har vært mange innom allerede i dag, men de tenker og tenker før de stemmer, og jeg flyr rundt her og årner i mens 😉 Ha en fin dag snupps <3 Klem <3

    32. Mårn tuppelure 😀
      Jeg stemmer på nr 15, den fikk meg til og se for meg en voksen sinnataggen som står og er forbanna fordi noen tydeligvis har større “makaroni” enn han xD

    33. frokenfjeldberg: Takk for at du stemte 🙂 Jeg noterer nr 10 🙂 Og LOVE,ja det var litt i din ånd,hi-hi Ha en nydelig dag der i kjærlighetens land <3 klm<3

    34. Hanne: Takk for stemmen Hanne 🙂 Å, jada, jeg flakser omkring her og holder styr på at alle oppfører seg 😀 Ikke RØRER bildene, og ikke drikker for mye osv 😀 Det var jo veldig greit med dette antrekket da 🙂 Jeg får jo litt bedre oversikt også 😀 Ha en strålende lørdag du også Hanne 🙂 Klem <3

    35. Ja, du har vel ikke landet enda du..
      Mange fine bilder, og det blir et vanskelig valg..
      Jeg har landet på nr 13 det er et bilde som viser mye…og ha mange fine elementer i seg.
      Håper du holder styr på alle, det er sikkert bra vanskelig når du ikke har bakkekontakt.
      Ha en fin lørdag!

    36. Min matgale verden: Ja, jeg er spent på den derre ill-sinte Peter Pan… men han skulle egentlig bare være glad, for at vi hedreer han, så jeg får vel roet han ned 😀 Da noterer jeg nr 5 på deg 🙂 Ikke sant det var mye fint her 🙂 Koooooser meg 🙂 Bra du tok litt ekstra champagne til føttene, så du kommer deg gjennom en hard dag, med mange sysler på kjøkkenet 😀 Jeg har nok SETT allerede 😉 Stor klem tilbake <3

    37. Gratulerer med en fantastisk utstilling!! Og med en helt fantastisk “outfit” Den drakten satt som støpt! Og fordelen er jo at de VET at ingen andre kommer med samme drakt, eneste du kan forvente er en naken, illsint Peter Pan;) Fantastisk flotte bilder. Og jeg stemmer her jeg, for jeg synes det er så morsomt å se hva andre stemmer:) Nysgjerrig som få… Min stemme går til bilde nr 5, det fikk meg til å le, og jeg lurer på om jeg ikke kjente igjen den skyggen der…. Men stemmen gir jeg for den spontane latter det bildet ga meg:) Ha en deilig dag i galleriet. Nå har jeg forsynt meg grådig av champagnen, og skal la boblene gi meg ekstra energi til alt jeg skal foreta meg idag:) Stor klem til Galleri-vertinnen:)

    38. mimmimor: Så bra du kom og stemte Mimmimor, ja greit med litt kunst til morgen-kaffen 🙂 Lykke til med fotballen 🙂 Og ha en ellers fin dag 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg