Vinneren av Peter Pan/skyggeutstillingen i “Galleri Frodith”


*Flakse-flakse-flakse…. Lande*….

Hei hei….  Jaaa, her er jeg igjen…og, nå har jeg altså flydd og flakset helt fra Langt-vekk-i-stan, hvor jeg har vært på besøk hos Lille Supermann… Jeg har flakset og flydd, for å slippe å mase med NSB… Men resultatet er at jeg er fryktleig sliten i armene.. Og orker ikke den helt lange avhandlingen og den store sceneopptredenen i dag.. Men jeg har brukt mine siste krefter til å få telt opp stemmer, både på mail, på meldinger og i kommentarfeltet.. Det var stor opplsutning i går, mange som var inne og stemte, og noen som bare så… Og noen kom til om med en tur i dag og stemte, som ikke fikk tid i går, og det var bra. Det har vært mange herlige bilder denne gangen, noen pene og noen morsomme 🙂

Og jeg har komme til en ganske KLAR vinner av 1. plassen, en som lå et lite hestehode foran de andre. Og den som fikk flest stemmer, 1. plassen og denne vesken:

….. er…….. Gubbelure!!!! 

HAn er mannen til Wotka.blogg.no (Hanne) ; og han hadde faktisk veldig lyst på denne veska fikk jeg høre 😀 Men det spørst vel om det er en annen i huset der som får låne den litt 😉 

Han vant med DETTE bildet: (Nr 5)


1. plass altså 🙂

 

Og så kommer på en fin-fin 2.plass, bare et hode bak, og vinner av DENNE vesken :

 

 var dandillion.blogg.no..: 

Og det var med dette bildet: (nr 2)

 Gratulerer så mye til de to vinnerene 🙂 Og TUSEN TAKK til alle som har stilt opp med bilder, og alle som har vært med og stemt 🙂 Jeg blir så glad når folk stiller opp sånn, jeg er glad som en lerke, og flakser av sted som en sommerfugl eller Peter Pan. Ha en fin kveld. Jeg sender premie i posten til de to vinnerene, i morgen tidlig, derer sender meg bare adressene  i meldingsboken/innboksen, OK?   😉 Og under her følger alle bildene med nic eller navn, og i TILFELDIG rekkefølge ETTER vinnerene:

 

Nr 1 – Frokenfjeldber.blogg.no

 

 

Nr 3            – Edelirosa.blogspot.no       

 

Nr 4 -Englas.blogg.no

 

 

Nr 6 – Wotka.blogg.no ( Hanne)

 

Nr 7 – Helge

 

Nr 8- Ideatroll.blogg.no

 

Nr 9  –   Inneuteferdig.blogg.no

 

Nr 10 – Kjerstisandnes.blogg.no

 

Nr 11- Mammaen til Lille Supermann

 

Nr 12 – Oslopadde

 

 

Nr 13 – samboeren til Miriceci

 

Nr 14 – Miriceci.blogg.no

Nr 15 Muumimamma.blogg.no

 

54 kommentarer
    1. Elin Slåen: Jeg har garantert flere foto-konkurranser, og jeg kler meg forskjellig og lager litt forskjellig tull hver gang. Noen nye skygger blir det ikke. Da blir det nok noe annet 🙂 Har en ide nemlig allerede 🙂

    2. For noen fantastisk artige bidrag- mye bedre enn det jeg hadde i tankene, som jeg så fint glemte helt ut :O
      Beste konkurransen ever altså 😉 Hipp Hurra til vinneren-e 😀

    3. frokenfjeldberg: Hi-hi, veldig glad for at du ble med da 🙂 Du var jo en av de første som sendte inn bilde, og jeg synes ditt var veldig fint 🙂 Stor klem tilbake <3

    4. dandilion: Ja, jeg klarer ikke oppskrifter… elller hadde sikkert KLART, men VIL IKKE liksom…:-D Må bare drive i vei, fra hodet 😀 Alle veskene og alt jeg har laget er fra hodet 🙂 Ikke EN oppskrift 😀

    5. ladyaugust: Husker du hun Violet Beugarde i Charlie og Sjokoladefabrikken? 😀 Hun ble et blåbær til slutt 😀 Jada, her skal det lages i vei, blir nok sittende oppe i natt, å hekle et dyr 😀 Begynner jobb på onsdag, skal til Trondheim på plandag 😀

    6. He, he… Jeg heklet fabeldyret mutt ut fra et bilde på garnstudio.com, så det kjenner jeg til 😉 Har ikke helt dreisen på å hekle etter oppskrifter. Har gjort det før, mulig det var duker, så et nytt forsøk må nok til 🙂 Kjekk gave til lille, søte Supermann 🙂 Herlige bilder! Vi har vært på farten det meste av dagen.
      Jeg føler meg som en vinner 😀 Jeg fikk jo stemmer, jo 🙂 Skal sende navn og adresse i meldingsboksen 🙂

    7. hahahahaha ja jeg blir lubben som bare det og nå klemma jeg deg nesten som et blåbær men da kom jeg til å tenke på pannekaker med blåbær så da blir det klæmme flat som en vaffel…….NOPE…..eh….klæmmeflat-som-ei-sild hahaha DEN funker jeg liker nemlig ikke sild 😀 <3 aha kreative prosjekter på gang igjen, du er en liten virvelvind du også haha

    8. dandilion: Ja, du vant jammen meg litt du også 🙂 Sølv er ingen dårlig plassering 🙂 Ikke når 15 bilder er med 🙂 Og du får pompadour-vesken. Ja, jeg lager fabeldyr etter å ha sett på bildet ditt, for jeg likte det så godt 🙂 Jeg bare SER på det da, jeg bruker jo ikke noe oppskrift, men det dyret ditt ga meg virkelig inspirasjon 🙂 Så nå skal jeg lage til Lille Supermann da 🙂 Han på bildet fra i dag tidlig 🙂 Så fint du likte utstillingen og å være med 🙂 Klemmer i bøtter og spann tilbake 🙂 <3 Skriver du navnet og adressen i melding-feltet/innboksen? 🙂 Så sender jeg vesken i morgen 🙂

    9. Gratulerer så MYE til Gubbelure. Og så vant jeg også 🙂 Så gøy! 🙂 Og så gleder jeg meg veeeeldig til å få se fabeldyret ditt. Fabeldyr er gøy. Og at takk for flott utstilling! God, du 🙂 *klem*

    10. Tatt av kvinnene: Ja, du ser ja at det er ganske variert i den konkurransen som var i går, ikke noe ENSARTET liksom 😀 Jeg har hatt flere foto/tegne-konkurranser før, og kommer sikkert til å ha flere 🙂 Hadde en rett før sommeren hvor tema var SKRIK, som i Edward Munchs SKRIK, noen tegnet og andre hadde foto , det var også veldig moro 🙂

    11. ladyaugust: Jeg ler HØYT og hylete her 😀 synes jeg ser deg løpte og lage pannekaker etter hver pannekake-klem liksom 😀 og bare EEESER ut liksom 😉 Jeg hekler fabeldyr 🙂 Moro!! Til Lille Supermann 🙂 Klemmeflatsomsukkererterklemmen…. Hm… ;-)Lød ikke noe særlig 😀

    12. <3 fiiineste søs <3 klæmmepannekake-flat-right-bækk* oi nå fikk jeg lyst på pannisser igjen ogm I G J E N. tror vi må finne på en annen klæm for jeg blir småblubbete snart av alle pannekakene :DDD

    13. ladyaugust: Ja, du stemte på mannen med tenke-hetta 😀 Han ble glad som en lerke og de sitter og ler høyt oppi der, fordi han vant, og da må vi jo bare være glad vel 😀 Når folk LER høyt på blogg 🙂 Ja, jeg er veldig enig i at det var MAAAANGE fine 🙂 Og det å lage morsomme konkurranser går jo av seg selv, når folk bare sender inn bilder, og NOEN har en søster som er flink å lage tegninger, DA blir det lett da 😀 Du hjalp meg jo MASSE denne gangen søs, med både innlegg og kunstverk og ALT 🙂 Tusen hjertelig snuppelupp-søs <3 Klemmeflatsomenpannekake<3

    14. Gratulerer masse og tenk det var den jeg stemte på og så var det han som ligner Einstein så tenkehetta passa perfekt Det var såklart masse fine bilder sååå mange at jeg nesten ikke klarte å velge, tenk det du ! :DDD Flinke Frodith-søs som lager såå morsomme konkurranser for bloggfolket <3 klæmmeflat 😀

    15. whatwouldnemido: Ja, det var artig det, og dette er en mann som stiller opp på Wotka.blogg.-sprell stadig, på Hanne sin blogg 😀 Moro-par det her 😀

    16. Livsrom: Grevinnehenget kommer UANSETT… jeg skal love jeg har… Men skjuler det på alle bilder ;-D ha-ha .. Ja, Gubbelure ler høyt og gleder seg som du ser av kommentaren fra Hanne 🙂

    17. Hanne: Så bra at dere ler og ler 😀 Det er jo moro vi skal lage her inne, er det ikke det da?? 🙂 Og dere er jo jaggu meg med på all moro som er også, og er kreative og morsomme 🙂 Dette var fortjent, til dere begge 😉 En modell og en fotograf,og en herre med bart med lampsekjerm og nå VESKE 😉 Hi-hi, gidder du sende adressen igjen, så slipper jeg lete? 😀 og hele navnet osv 🙂

    18. He-he, jeg tenkte jeg ikke skulle nevne grevinne-henget. Jeg vet jo ikke om du har det;)
      Vesken var kanskje litt feminin for Gubbelure;) Håper det blir gave til kona, ja:D
      Klem<3

    19. Vi ler og vi ler…Skal takke for alle stemmene, Gubbelure er i ekstase og lykkerus.
      Han gleder seg til veska kommer, da blir det nye bilder. Han har stjelt lebestiften min allerede, så nå lurer jeg på hva som foregår i hodet på han.. ja, ja vi får se.
      Tusen takk enda en gang, og tusen takk til Frodith som lager så mye moro.
      Ha en fin kveld..

    20. Livsrom: Ja, det er jo godt for armene, man skulle vel få bukt med grevinne-henget kanskje da? …:-D Men har ikke merket noe stor forskjell ENNÅ hvertfall, må noen flere utstillinger til før jeg meker noe DER tydeligvis 😉 Ja, bildet av Gubbelure, var liksom HANS innlevering, men han gir nok veska til kone-mor tror du ikke? 😀 Klem <3

    21. Så bra at du har kommet ned på jorden igjen. Nei, nå må du ikke misforstå, mente ikke…;) Tenkte bare på armene:D Fin armtrening det der forresten!
      Gratulerer til Hanne! … og hennes modell.
      Ha en fortsatt fin kveld:)
      Klem fra Liv<3

    22. Engla: Ja, nå har jeg tatt av drakta, og satt meg i sofaen med beina høyt, og hekler Fabeldyr, etter inspirasjon av Dandilions sitt dyr 🙂 Hekler selvfølgelig til Lille Surpermann 🙂 Nå blir det ikke noe mer fotoutstilling før nærmere jul kanskje… men man vet aldri 😀 og har en ny ide i hodet 🙂 Stor klem til deg 🙂 Engla <3

    23. Gratulerer så mye til vinnerene og vel overstått til den flinke Direktør Frodith <3
      Ønsker deg en herlig søndagskveld <3
      Klem til deg fra Engla

    24. Min matgale verden: Jada, Gubbelure er med for andre gang 😀 Og nå vant han altså 😀 OG Hanne blir nok glad OGSÅ 😀 Ja, nå begynner det bli litt svung over direktør-faktene mine, synes du ikke? Jeg synes jeg kom FEIENDE FLOTT i går altså, i Peter-antrekk 😀 Ha en fin Kjersti-venn <3 klem

    25. Helge: Ja, det var morsomt det, og kreativt 🙂 Man ler godt av det liksom 🙂 Spørs om han skal bruke den veska, men hvem vet 😀 Hvis ikke blir nok kona glad 😀

    26. Hurra for Gubbelure med lampeskjerm på hode. Han stiller opp han. Og han fikk min stemme, så den vesken er han vel verdt:) Og gratulerer til galleri-direktør Frodith for en fantastisk utstilling! Du er virkelig dreven på galleri-fronten nå:)

    27. Fru Stussli: Den var litt anderledes denne, og anderledeshet liker vi 😀 Og ingen konkurranse skal bli lik her, så lenge JEG er direktør 😀 Jeg har allerde en plan for NESTE, men den kommer nok ikke før nærmere JUL 😉 Ha-ha.. Nå får Gubbelure komme å se at han har vunnet
      😀 Og Dandilion 🙂 Hurra for oss alle!! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg