En sydenfarer må også bli eldre eller??

Men det ser jammen ikke sånn ut egentlig 🙂

Et aldri så lite innlegg om en vakker dame som har bursdag i dag. Hun har ikke vært på blogg på månedsvis, så jeg har mistet litt tråden på hva hun bedriver… men hun  dukket opp igjen i forrige uke 🙂 Og hurra for det!! 🙂 Vi snakker om  Julianogmamma. Julianogmamma farter rundt i verden, og har hvertfall gjort det i hele sommer, ikke kan JEG skjønne annet hvertfall 🙂 Kiel, Hellas,  og  til Kypros 😀

Herlig, dette fortjener du i bøtter og spann Nina.  Og turene høres fantastiske ut, hvor dere har blitt tatt godt vare på.

 

Julianogmamma skriver om alt mulig på bloggen sin, men mye om turer, barna sine og ikke minst lille sjarmøren Julian, som ikke har hatt den letteste starten på livet tror jeg. Damen bak bloggen virker sterk og med masse bein i nesa. Hun har brettet opp ermene mer enn EN gang, og står på for gutten sin. Hun virker livlig og blid, og fritt-talende. Gidder ikke forestille seg, men kaller en spade for en spade, når DET trengs. Jeg anbfaler alle å ta en liten titt på bloggen hennes, mens hun er og soler seg på en av strendene på Kypros 😀

Så,Nina, jeg håper du koser deg på Kypros på bursdagen din. At den blir som du ønsker deg og at du får masse fine gaver 😉

Gratulerer masse med dagen!!

Store klemmer og en is skal du få, for de kakene mine klarer seg DÅRLIG i varmen der nede… <3<3

 

 

5 kommentarer
    1. Mitt skattkammer: Så koselig 🙂 Håper hun kommer innom og ser 🙂 Jeg har gitt henne beskjed 😀 Ja, håper hun koser seg på stranda. Hun fortjener alle soldagene hun kan få <3 Det gjør du også <3 Klem <3

    2. Sender varme hilsener til en flott dame og gratulerer henne med dagen …. håper hun er på stranda med lille vennen sin og koser seg, for det fortjener de begge to… :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg