Livet på blogg… i bilder.. ;-)

Siden det er ca et år siden jeg startet bloggen, hadde jeg lyst til å vise noen av tegningene jeg har laget til forskjellige innlegg.. Alle her inne på bloggen påvirker meg på forskjellige måter, og noen har blitt avbildet.. Andre har jeg LEKT med på forkskjellige måter, i sene kveldstimer, og for meg har det vært et veldig morsomt år på blogg.. Etter jeg begynte å tegne i Paint, fikk bloggen min et enda mer  Frodith-preg, og tegningene kan noen ganger være det som trigger selve historien… I andre sammenhenger FLYR historien ned på tastene, og jeg kan bare glede meg til å sette i gang å tegne.. Jeg har jo ikke noe avansert utstyr, inget tegnebrett eller noe godt tegneprogram, bare fingeren og en museplate på lap-topen… Men det er utrolig hva man kan få til med små midler, når man koser seg, og VIL noe.. Så her er et lite utvalg som jeg velger i dag:

Om livet mitt som sommerfugl… 


 Hvor det selvfølgelig også er noen humper….


Det gjelder bare å holde seg fast, når det stormer litt…..


så tar man bare fatt igjen, med briller på om man må…

 


Om å glede seg til ting….

 


Om å trippe omkring på isglatte veier, og nekte å gå med brodder. Om å starte  ut som en inbilt vakker dame…

….men egentlig se mer ut som en gammel krok….

 


Om å leve i nuet, om å ha beina plantet på jorda, og leve her og nå- og hverken i fortid eller fremtid…

 

OM ikke å la seg plage av at man har rundet 40 for en LITEN stund siden…. 😉 

Når er det på tide å tilby noen plassen sin? Når er DE gamle nok…?

 

Blir man noen gang for gammel til å gå med saggebukser…?

 

Denne trenger kanskje ingen videre kommentar…? ;-D

 

Og om diverse treningsopplevelser…. 

I starten av treningsøkten…

 

Underveis i treningsturen….

 


Og etter…..


Om å prøve å “unngå” kakespising på jobb, men pga sterkt press må bli igjen, og ikke får trent som man EGENTLIG vil… 😉

 


Om bading i sommerferien med en vakker bloggvenn 🙂

Om å bade sjokobad,  PÅ BLOGG, med vakker bloggvenn man ennå ikke har truffet 🙂

 


Om å være dele Misse-titel med en annen vakker bloggvenn man også har møtt <3

 


Om å ta små steg mot det man ønsker seg her i livet….

 


Om å tillate seg å være litt “spurv” av og til… også på blogg…

 


Om å ønske seg en stressfri sone… 🙂

 

Dette oppsummerer NOE av året mitt på bloggen og i livet utenfor.. 😉

 

42 kommentarer
    1. Siv: Ja, du er også en av de jeg har kjent lengst faktisk her i bloggverdenen 🙂 Ja, si i fra når du kommer til Oslo, jeg er klar jeg 🙂 Gi meg et pip på MAIL, om du kommer, så utveksler vi tlf-nummer 🙂 Nå er jeg på fjellet 🙂

    2. Jeg har vært her fra starten, jeg! Har fått med meg litt av hvert! Jeg håper vi kan møtes snart, jeg! Har starta å tenke litt på et Oslo-besøk! Er i tenkefasen enda, men du står på lista over folk jeg skal møte, det er sikkert!

    3. kommensalisma: Så koselig at du liker deg her inne med meg 😀 Jeg koser meg jo veldig med tegninger og rare funderinger. Og jeg synes det er en fin gjeng her inne 🙂 Klemme kjempsmasse tilbake <3<3

    4. Helge: Ja, du kom hvertfall inn her før jul ja, så må ha vært en gang på høsten 🙂 Ja, det er en fin gjeng, det er helt sikkert 🙂 En del som vet om hverandre her inne liksom 🙂 Koselig 🙂 Så morosmt å gå på sånn lystspill da 🙂 Jeg kjenner nok mest til hun Marianne Krogness, men vet jo om de andre også 🙂 bare ikke sett så mye Med dem. Ha en fin søndag 🙂

    5. ladyaugust: Ååå, jeg sov for lengst jeg da.. 😀 Ja, det er sant det med egen stil 🙂 Jeg føler også det. Er bare MIN som er SÅNN liksom 🙂 Og min strek er ikke lik andres 🙂 Klemmer <3

    6. Herlig “kavalkade”.. 🙂
      Blogginnleggene dine blir alltid spennende og morsomme med dine personlige tegninger til 🙂
      Vi gleder oss til et nytt tegneblogg-år her hos deg <3
      Klemmemasse!

    7. Digge tegninger. Ca 1 år siden du startet bloggen, husker ikke helt når jeg kom over bloggen din først, kanskje i fjor høst. Men her liker jeg meg godt, vi er en fin gjeng her. Du er en kreativ blogger med fine tegninger, konkurranser av ymse art. Så tiden vil vise hva du finner på fremover. I går var jeg i Svelvik og så på “Den gode Hinsigt”, et lystspill på brygga der, omhandler Svelvik på starten av 1800-tallet, mye musikk, dans + mange flinke barn, de hadde selvsagt hyret inn 3 kjente navn som Marianne Krogness, Karl Sundby og Rune Temte, som spilte i stykket. Moro.

    8. Det er jo morro og illustrere litt i stedet for å hente bilder på google hver gang man skal beskrive noe og så få man en egen stil etterhvert 😀 Sove godt og drøm vakkert <3 klæmmerightbækksøsklæmmen 🙂

    9. ladyaugust: Ja, det er kjempegøy, og du var jo inspirasjonen 🙂 Mine tegninger er jo helt anderledes,men man finner sin egen stil eterhvert liksom 🙂 Jeg hadde nok ikke tegnet, hadde det ikke vært for deg <3 Klemmesøsklemmen <3

    10. dandilion: Så koselig at du synes det 🙂 og takk i like måte, koselig å bli kjent 🙂 Blir skikkelig glad av sånt 😀 Gnureklem tilbake <3

    11. De er så herlige de bildene dine, frodith! Talende er de 🙂 Det er kjekt å ha blitt kjent med deg her gjennom bloggen 🙂 *gnureklemmer deg*

    12. Mitt skattkammer: Ja, det er jo DE det 🙂 Ååå, du savner et skikkelig kaffeslaberas igjen? Jeg har VELDIG den blokk-følelsen fremdeles… Jeg har folk i etasjer under og over, noen har flyttet ut, og noen har flyttet til leiligheter nærmere min. DU var på reise en liten stund, men stengte bare av leiligheten for noen måneder,men nå er det åpent igjen og du er tilbake fra tur 🙂 Sånn er det inne i hodet mitt 🙂

    13. Lisbeth Pedersen: Så koselig å høre 🙂 Jeg er kjempeglad du er min bloggvenn også 🙂 Alltid kos å besøke din blogg, og du har da jammen det samme gode humøret du også 🙂 Fine Lisbeth 🙂 Klemmeskviseflat <3

    14. Hanne: Ikke noe dumt spørsmål, jeg er treg i nøtta som fy med alt som gjelder data, så skal ikke være flau overfor MEG hvertfall 😀 Det følger med Windows, så har du DET så skal det være i pakka 🙂

    15. Jeg er så glad jeg ble kjent med deg og bloggen din <3 alltid kjekt å lese dine innlegg, og med tilhørende fantastiske flotte og kreative tegninger. En smilende, glad og herlig Frodith <3
      Ønsker deg en fortsatt strålende lørdagskveld 🙂
      Klemmer i bøtter og spann

    16. MOONBEAMSCORNER: Ja, jeg kommer nok alltid til å tegne på blogg 🙂 fordi det får ofte litt ekstra fram noen poenger jeg har 🙂 jeg koser meg veldig med å tegne. Nesten like mye som selve skrivingen 🙂 God klem fra Frodith <3

    17. Flaggermusvinger: Å ja, jeg er veldig glad jeg begynte å blogge selv 🙂 Er veldig glad du fikk deg blogg også,for DER koser jeg meg fælt også.. 🙂 KLemmer <3

    18. He he jeg må alltid trekke på smilebåndet av de artige tegningene dine. Kreative, fargerike og illustrerende til det du skriver om. Keep on sharing them 🙂 God klem fra månestråle 🙂

    19. Mitt skattkammer: Hvis du tenker på blogganbefalinger så hadde jeg et par rett før sommeren 😀 Og det blir jo noen anbefalinger når jeg driver dissse bursdagsinnleggene 🙂 Så jeg har vel ikke vært like frampå med de i det siste 😀 Men neida, her er det naboer ut og inn hele tida føler jeg egentlig 😀 Har du en fin dag Skatten? 😉

    20. Alltid noen artige tegninger hos deg vennen… og blokka er liker herlig å lese om hver gang… hmmm… lenge siden jeg har lest noe om “oss” der… holder naboene seg for seg selv kanskje…???

    21. Hanne: Ja, de armene blir litt lange 😀 mine også. Hekler med armer og bein om dagen.. Begynn å tegne i Paint du også da vel 🙂 Sikker på du kan jeg 🙂 Og det er supermoro skjønner du 🙂 Men jeg har ingen andre planer enn å ha de her på bloggen 🙂 De egner seg best i sammenhengen her inne 🙂 Paint har mange sånne “hjelpe” figurer også, så det kan brukes i kombinasjon. Rundinger, firkanter osv… 🙂 Prøv da vel 🙂

    22. solkro: Koselig å høre 🙂 Jeg liker best de innleggene selv der jeg har noen tegninger til 🙂 De illustrerer ofte litt ekstra noen poenger jeg har 😀 God lørdag :-)Klem <3

    23. Fru Stussli: Takk i like måde 🙂 Og vi skal nok få klatret noen trær eller badet litt ekte en gang vi også tror jeg 🙂 Det er veldig gøy å se på tegningene og huske forskjellig i forhold til det også 🙂 Det sjoko-badet var ganske spesielt også, for jeg hadde så mye å grue til dagen etter, og vi slo ihjel noen timer her inne, så kvelden ble ganske så morsom i stedet for 🙂 Ha en super kveld du også 🙂 Jeg har heklet med både armer og bein i dag, helt dilla igjen 😀 Klemme maaaaasssssssssssse tilbake <3<3

    24. Disse bildene dine er så moro.
      Kunne ha tenkt meg og prøvd dette. Ikke det at jeg skal herme, men bare ha noe for meg sjøl, kan innbille meg at jeg kan tegne..og ha det moro.
      Du må skrive ut bilder å ha på veggen.. eller gi bort, har ikke du planer om det ?Jeg er nå ferdig med et kjempeprosjekt i ryer, så arma har blitt dobbelt så lange…
      Ha ei god natt <3

    25. Herlig!
      Jeg er så glad jeg ble kjent med deg og bloggen din! Gleder meg til hver dag jeg skal lese og titte inn hos deg.
      Så mange herlige bilder og jeg må smile etterhvert som jeg ser dem og husker innleggene dine!
      Ha en strålende kveld fineste frodith <3
      Klemme masse masse masse masse!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg