Hva er dette?30 kommentarerPosted on 10.09.2013 kl. 16:40 En bitteliten gjettekonkurranse….. Kan noen gjette hva som befant seg inne i denne esken jeg fikk i posten i dag?? Esken er 18cm x10 cm x 8 cm Og den veide veldig lite..Noen forslag? Riktig svar senere i kveld 😉 30 kommentarer
Fru Stussli: Avslørrer snart hva det var 😀 Sier ikke noe akkurat nå 😀 Har du hatt en fin dag i byen? 🙂 Reply
eljos: Å jasså, så det tror du? 😉 Jeg som har fått alt mulig rart i posten i sommer 🙂 Alt fra bikini-shorts til høner… Avslører snart 😉 Reply
Flaggermusvinger: Hm… Hjælp!!! Sa du rotte? Er det rotter her??? Jeg er jo livredd rotter… 😀 Avslører senere i kveld, hva den inneholdt 😉 Reply
Hanne: Det var da et vakkert dikt du hadde laget 😀 Herlig 🙂 Avslører innholdet senere i kveld 😉 Reply
Elin Slåen: Jeg regner med du mener Vaniljeogpepper-rotta? 😉 Den andre der kjenner jeg ikke til ;-D Jeg avslører innholdet i kveld , hi-hi 😉 Reply
Rotta fra Stavanger kom, hun lå en ei eske som ikke var tom. Hun var hoppende glad, og Frodith hun sa: Min elskede rotte, her er du da:-) Reply
Er det Vanilje og Petter Råtta som har kommet hjem fra ferie? Siden jeg har vært på ferie selv, så er jeg litt usikker på om den har kommet hjem 😛 Men hu er kanskje ikke sååååå stor :O Reply
Fru Stussli: Ja, hadde jeg ikke vært på jobb i dag hadde jeg meldt meg på umiddelbart 🙂
Det hadde vært stas!!!
Fru Stussli: Så deilig 🙂 En annen gang håper jeg å få somle rundt sammen med deg 🙂
Jeg koste meg masse. Skjeldent jeg har tid til å somle rundt sånn helt alene 😀
Fru Stussli: Avslørrer snart hva det var 😀 Sier ikke noe akkurat nå 😀 Har du hatt en fin dag i byen? 🙂
eljos: Å jasså, så det tror du? 😉 Jeg som har fått alt mulig rart i posten i sommer 🙂 Alt fra bikini-shorts til høner… Avslører snart 😉
Anonym: HI-hi, kanskje -kanskje ikke 😉 Jeg har jo fått mye rart i posten i sommer jeg… 😉
Vaniljeogpepper??
Så klart, Vaniljeogpepper er hjemme igjen!!!!
vanilje og pepper 🙂
du sa de skulle komme hjem snart 🙂
Lithanna: Ho-ho!!! Vent og se 😉
Vanilj og Pepper is BACK 😀
Flaggermusvinger: Hm… Hjælp!!! Sa du rotte? Er det rotter her??? Jeg er jo livredd rotter… 😀 Avslører senere i kveld, hva den inneholdt 😉
Elin Slåen: <3
En rotte! 😀
Jeg også når du sa det og jeg fikk sett det 😀 ha ha..
Elin Slåen: Jeg lo godt 😀
Noen ganger går det litt fort når man skriver- og jeg har en kollega ved navn Petter 😛
Elin Slåen: Hi-hi 😀
Ha ha ha.. Petter faktisk :O PEPPER, så klart! VaniljeogPEPPER-råtta <3
ninaoglivet: Hi-hi 😀 Du får svaret litt UTPÅ kvelden.. 😉
Hanne: Det var da et vakkert dikt du hadde laget 😀 Herlig 🙂 Avslører innholdet senere i kveld 😉
Helt blank i denne blonde skallen min i kveld, dessverre 🙂
Elin Slåen: Jeg regner med du mener Vaniljeogpepper-rotta? 😉 Den andre der kjenner jeg ikke til ;-D Jeg avslører innholdet i kveld , hi-hi 😉
kommensalisma: I hear you 😀 Avslører innholdet senere 😉
ninaoglivet: Men hva kan det være DA….? 😀
Rotta fra Stavanger kom,
hun lå en ei eske som ikke var tom.
Hun var hoppende glad,
og Frodith hun sa:
Min elskede rotte, her er du da:-)
Er det Vanilje og Petter Råtta som har kommet hjem fra ferie? Siden jeg har vært på ferie selv, så er jeg litt usikker på om den har kommet hjem 😛 Men hu er kanskje ikke sååååå stor :O
Jeg gjetter at det er vaniljeogpepper som har kommet hjem 🙂
Hmmmm….. ikke mobil, for de er annerledes pakket.