Men sola var jo der…. :-)

Jeg har gått rundt her et par dager, med en tordenværssky rundt ørene, en litt tung svær en, skygget slik oppi der at jeg så jo ikke at det faktisk var SOL ute… Men i dag tok jeg den digre føneren fatt, og jaget vekk både høst-monstrene og aldeles for teite uværsskyer… Og bak der lå det jo ei fin-fin sol, og fikk fram Peter Pans skygge-rike igjen… Jeg har jo tidligere i sommer hatt både skygge-foto-konkurranse og noen andre skyggebilder til visning. Men i går så jeg noen aldeles herlige skygger da jeg var på vei hjem. Sto og ventet på t-banen hjem og så det yrende folkelivet på stasjonene, pulsere… Og jeg synes dette viser byen og Peter Pans skyggeland i et og samme knips 🙂

 

 

 

 

Det kom og gikk folk hele tiden…. og plutsellig kom banen og det ble fullt overalt…

 


Så når man tar den digre føneren fatt og blåser bort alle skyene, så viser sola seg så klart… Den var jo egentlig der hele tida, bare BAK skyene… OG med sola kommer det fram mye morsomt, som dette lille spillet på veggen der bak også 🙂

Hva liker du best å ta bilder av? 🙂

 

 

32 kommentarer
    1. Livsrom: Ja, du er blomster-Liv, eller vår Rose eller noe sånn 😀 Og det kan jammen meg DU 🙂 SÅ fine rosebilder 🙂 Jeg har en greie med det med skygger ja, fått i sommer egentlig 🙂 Synes det er mye morsomt. Håper du koser deg med sol og skygge der du er 🙂 Klemmer <3

    2. outofoffice: Ja, ikke sant, vi trenger det innimellom. Noen kraftige, mentale fønere som kvitter seg fort og greit med tordenskyene 🙂

    3. Lithanna: Ja, fine Kera er kos å ta bilder av 🙂 Og som du sier, når det finnes skygger må det finnes sol også liksom 🙂 Herlig 🙂 SKjønner du ble hjemme uten bridgen i dag 🙂 Kosse deg 🙂

    4. Så morsomme skyggebilder. Du har en greie der, med skygger altså;)
      Jeg vet ikke om jeg behøver å fortelle hva jeg liker å ta bilder av. Du har jo tidligere døypt meg “Blomster-Liv”, så…….Ellers liker jeg å ta bilder av alt som er vakkrt, eller som fanger interesse på annen måte.
      Ha en fortsatt fin kveld:)
      Klem<3

    5. Fru Stussli: Jeg har vært hos frisøren nå, 2, 5 time 🙂 Skikkelig deilig 🙂 Og helt rød igjen. Har strevd med bloggdesignet i dag tidlig og var fryktlig frustrert i dag tidlig, men nå har blogg.no ordnet det 🙂 Heldigvis. Håper du blir fort frisk da vennen 🙂 Det er ikke noe gøy å være syk. Jeg synes også synd på deg 🙂 Kjøp noe trøstestoff og trøstesjokolade mørk <3 Stor frisk basillfri klem tilbake <3<3

    6. Flaggermusvinger: Åå, det hørtes spennende ut 🙂 Med litt portretter og sånt også 🙂 Du er jo velddig god på dyrebildene hvertfall 🙂 Jeg kommer og tar portrett hos deg 😉 Håper du har en dag 🙂 I dag skal jeg i opera 🙂 Figaros bryllup 🙂 Klemmer<3

    7. Kuuuuuuuuule skyggebilder!! Du er flink med kamera <3
      Jeg elsker å ta bilder av mennesker. Tar bilder av alt mulig, men mennekser er nok favoritten.
      Fru Stussli er superforkjøla og sitter inne i stua si og synes synd på seg selv... Mulig jeg må kjøre ut og trøstekjøpe noe stoff...
      Stor lørdagsklem (uten alle basillene mine)

    8. Fine skyggebilder du har fanget! 🙂 Jeg liker godt å ta bilde av natur og dyr, men har liggende noen store blitser som drømmer om et fotostudio å bo i. Hvis den drømmen blir oppfylt skal jeg nok ta portretter også. 🙂

    9. inneuteferdig: Men det som er rart er at de jeg har sjekket, som ser like rare ut som min, de ser ikke selv at det er rart hos dem… Blir gal av sånt tull. Din, Ladyaugust, livsrom ser vanlige ut når jeg skriver inn adressen utenifra, googler altså… Men min, cyanaracardunculus, muumimamma osv ser helt rare ut når jeg googler, skriver inn adressen uten å gå inn innlogget 😛 Nå må jeg bare logge av snart å prøve å glemme deg… Ikke et pip om hva det kan være ennå fra blogg.no..

    10. Herlig lørdag og sol og så skal du tilogmed til frisøren, deeeelig 😀 Kooz deg masse. Her er vi inne i siste sluttspurt på video og lydjobbing så det blir spennende 😀 Klæmmelørdagsklæmmen og den er gooood den <3

    11. inneuteferdig: Ja, vi får håpe det dukker opp en megaføner, snart, så du får gjort ferdig der nede:-) Jeg liker også å ta naturbilder 🙂 Ha en kjempefin dag du også 🙂 Jeg har noe tull på bloggen min, den ser helt rar ut, og herfra ser andre blogger rare ut også, noen typer design i det minste… Så prøver å finne ut av det… Frustrerende… 😛

    12. Jeg skulle ønske at jeg hadde en stor føner… En som kunne blåse bort regnet og tørke plassen nede nå. Har så lyst til å gjøre ferdig plattingen nede, men det har regnet igjen, og det er vått…
      Sygge bilder er fine de. Fantasien får lov til å jobbe.
      Selv er jeg glad i naturen, og flotte motiver der og da..)
      Kos deg denne lørdagen, og ha ei herlig helg.:)

    13. kommensalisma: Jeg synes jeg får morsomme resultater, men er ikke teknisk noe god 😀 Men motivene er det jeg fokuserer mest på da 🙂 Ha en fin dag 🙂

    14. Nemi Rebella: Ja, skyggebilder er veldig gøy, og plutselig får jeg øye på noe som fanger interessen, og da er det gøy å ha apparatet i nærheten 🙂 Ha en flott dag 🙂 Klemmeflat <3

    15. ladyaugust: Jepp, måtte fram med megaføneren 🙂 Nå skal jeg snart til frisøren, herlig 🙂 Hvis bare dette tullet med bloggen kunne komme i orden nå så… Kjenner det er et irritasjonsmoment 😀 Ha en herlig lørdag selv,med godis og alskens herlig ting på programmet 🙂 Klemmeflat <3

    16. ritahobbyfoto: Ja, moro med skyggebilder 🙂 Jeg tar også alt mulig, men får se noen fine skyggebilder innimellom 🙂 Og det er gøy 🙂

    17. Min matgale verden: Ja, så klart du liker det 😀 Og kose deg på teaterøving, jeg skal slite med blogg-designtull som har dukket opp… Kjedelig.. Ser helt rare ut deres blogger også, herfra… utenom Ladyen sin.. Ha en fin dag 🙂 Klemmer <3

    18. Stilig sol-spill på veggen på bildet der! Thats how art is born! 🙂
      Jeg har alltid med meg et lite kamera.. men er egentlig ikke så god på å ta bilder;) Jeg liker å ta bilder, men det blir som oftest kjedelige resultater! ;p

    19. hahahaha sååå lurt, stoor føner :DD Det var jammen bra at sola var bak skyene. Deilig lørdagsvær i dag takket være deg <3 smask 😀 Jeg tar egentlig ikke så mye bilder, det blir mest slik på mobilen i full fart 🙂 Ha en spruddlene fiiin <3 lørdag <3 klæmmeflat 😀

    20. Utrolig stilige skygge-bilder. Kunne blitt en hel føljetong i 14 deler med de menneskene der:) Nå løåer jeg på teaterøving, og kanskje jegskal ta noen bilder der:) Og hva jeg liker å ta bilde av…mat såklart. klemklem

    21. Helge: Jeg har egentlig ikke gjort noen ting, men jeg ser at det er skjedd noe der,jeg husker jo knapt hvordan den så ut, men jeg ser jo bilde er borte etc… Skal høre med blogg.no. For selv har jeg ikke endret på en TING! Ikke rørt en knapp.. må ha skjedd over natta… Takk for at du sa i fra 🙂 Ha en fin lørdag du også 🙂

    22. Slike skyggebilder kan sette fantasien i gang, så jeg likte det siste skyggebilde best, mye folk, en trapp og en sykkel. Er klar for svømming nå og ute blir det en solrik høstdag. Har du lagt om bloggen din litt? ha en fin lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg