Kom og lek ;-)

Nå det tid for en aldri så liten høstlek. Det er en aldri så liten oppvarming til ting som vil komme litt nærmere jul 😉 Eller vi kan nesten kalle det en liten Give-away… noe skal hvertfall gis bort også 😉 Det betyr at en av disse veskene her, blir premie i denne lille konkurransen

Og her er konkurransen:

Kjenner du igjen hvilke firmaer/butikker etc representerer disse logoene??


Svar i kommentarfeltet 😉 Og lykke til 🙂 Blir det mange som får riktig, trekker jeg blant dem.

Jeg legger ikke ut kommentarene til folk, før litt senere, så dere får gjette uten noen “påvirkning” 😀 

 

 

 

 

24 kommentarer
    1. kommensalisma: Ja, du rakk 😀 Jeg har ikke satt noen frist,men jeg har ikke gitt ut svarf og vinnerinnlegg ennå, så alle rekker fram til det 😀 I mine konkurranser er jeg ikke så nøye på om folk titter på andre, det blir bare en premie uansett 😀 og trekker melleom de som har riktige svar 🙂 så koselig du ble med 🙂 Jeg skal prøve å annonsere vinneren i kveld, men jeg har en annen liten sak jeg hadde lyst legge på samme innlegg 😀 så må kanskje ordne litt først 🙂 Så kos du tok med dataen <3 Er så kos å prate med deg 🙂 Klemmer <3

    2. Tatt av kvinnene: Flott, jeg noterer meg svarene dine og avslører vinneren i kveld. Det er mange med like svar, så jeg må nok trekke 🙂 Jeg ha prøvd den til mobil/nettbrett, og jeg synes den var morsom, men noen var vanskelgie, helt enig 🙂

    3. Så kult! Logoer er gøy, har du prøvd det logospillet til mobil? Den synes jeg er supervanskelig da, så jeg prøver meg her isteden.
      Apotek 1, Brilleland, Expert, Netcom, Nordea, Platekompaniet, Telenor og tilslutt Vinmonopolet 🙂

    4. Lithanna: Ja, det er lov, man vet jo ikke om det er rett, og hvis flere riktige så trekker jeg uansett 🙂 Moro med logoer synes jeg 😀

    5. LOL…Jeg sliter…Jeg henger meg bare på de andre her jeg..*kremt*
      a) Apotek 1
      b) Brilleland
      c) Expert
      d) nettcom
      e)Nordea
      f)Platekompaniet
      g)Telenor
      h) Vinmonopolet
      *lalalalala*

    6. muumimamma: Ja, jeg håper det 🙂 Jeg var i opera, hos frisør, på middag osv. 🙂 Og søndagen hadde jeg en avtale, som ikke ble noe av likevel,men måtte jobbe med diverse i till skolen, så dagen var stappet. Nå skal jeg til Holmsbu til helga, Spa, det blir deilig 🙂 Si fra neste gang du er på tur i byen, så prøver vi da 🙂 Det er ikke SÅ ofte jeg har stappet helg, men et par tre nå har vært det. Takk for svar, jeg forteller i ettermiddag hvem som vant 🙂

    7. Apotek 1, Brilleland, Expert, Necom, Nordea, Platekompaniet, Telenor, Vinmonopoet
      Litt usikker på platekompaniet, men prøver meg for det 🙂 Synd du ikke hadde tid i helga, håper det passer neste gang 🙂

    8. Backside: Det var blitt så sent på kveld så jeg la ut de svarene jeg hadde fått 🙂 Om de er riktig eller feil vet man jo ikke før i morgen 🙂 Og jeg trekker om det er flere 🙂 god natt 🙂

    9. Flaggermusvinger: Jeg noterer svaret,, og gir beskjed i morgen en gang hvem som ble vinneren 🙂 God natt og sove godt, Klem fra Frodith ;-D

    10. a) apotek1
      b) brilleland
      c) ekspert
      d) Netcom
      e) Nordea
      f) platekompaniet
      g) telenor
      h) vinmonopolet
      Hu, e var ikke lett å finne ut av! Men med en teknisk anlagt datter så klarte vi å finne det ut. Det er kanskje juks å få hjelp, men jaja! 🙂
      Forresten har jeg ofte lurt på hvorfor du kaller deg frodith? Er det egentlig dekknavn for Afrodithe, eller hva? 🙂 Mye jeg lurer på her i verden, vett du. 🙂

    11. Wiie!!! 😀
      A) Apotek 1.
      B) Brilleland.
      C) Expert.
      D) Netcom
      E) Nordea.
      F) Cdon.
      G) Telenor.
      H) VINMONOPOLET- for pokker! Jeg drikker tydeligvis alt for sjeldent! Jeg har sittet i en EVIGHET og tenkt på denne, uten å komme på det- jeg holdt på å klikke. Så skyper Mannebeinet meg, og jeg forteller frustrerende om denne logoen med en V med krumseduller rundt- han bare, Vinmonopolet? Og jeg måtte google det, og blei nesten gal fordi det var riktig! Ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg