Og vinneren er…. ;-) + litt Vaniljeogpepper-news.. ;-)

I går hadde jeg en liten gjettekonkurranse som gikk på å finne ut logoer til forskjellige bedrifter/butikkeer etc… Og her var oppgaven


Og de riktige svarene var : 

a) Apotek 1

b) Brilleland

c) Ekspert

d) Netcom

e) Nordea

f) Platekompaniet

g) Telenor

h) Vinmonopolet

 

Og det vinneren kunne få i premie var en av disse veskene 🙂

Det var flere med riktig svar, så det ble derfor trukket, og den saken har Vaniljeogpepper og samboeren foretatt 😉 

Og vinneren ble: 

Flaggermusvinger.blogg.no !!!  Gratulerer! Du er nå en eier av en fargerik sommer/høst/vinterveske 🙂

Du kan bare komme inn til meg å si hvilken av disse du har mest lyst på 🙂 Så får du den i posten om en straks 🙂

 

Men til slutt en liten hilsen fra en som du kjenner godt nå… Noen har vært med og gjettet i en annen konkurranse, over hva jeg skulle bruke dette røde garnet til:

 

 

Det kom inn mange morsomme og gode forslag som f eks:  Nisselue, nytt fabeldyr, teppe til Vaniljeogpepper, luer til Salt og Pepper ( Men Helge.. de bor ikke hos meg men i en butikk 😀 ), små hjerter, eller små sokker til Vaniljeogpepper… Men desverre var ingenting egentlig riktig, og det begynte å bli vanskelig å skulle velge ut NOEN som gjettet mer riktig enn andre her… 😉 Så jeg kårer ingen vinner av DEN konkurransen, men jeg avsører NÅ hva det var jeg strikket : 

EN GENSER til Vaniljeogpepper i rødt… Så kan man jo bare lure på hvorfor hun skal gå rundt i rød genser…. 😉 Se hvor flink hun er å posere…


Forfra


Og fra siden… 

Ha en fin kveld 🙂

 

22 kommentarer
    1. Lisbeth Pedersen: Den logo-konkurransen startet i går kveld, og varte bare til i kveld. Kun avbrutt av det ekle flueinnlegget mitt i dag tidlig 😀 Så det var ikke noen langvarig sak. Men det var litt moro… Og nå er det jo ikke lenge til julekalender…. eller litt lenge er det vel.. men Der trenger jeg mange lure nøtter og oppgaver 😀 Skikkelig spent på klærne. Få se jakke da!! Få se !! 🙂 Masekråka 😀

    2. Ja den logo-konkurransen din har rett å slett gått meg forbi 🙂
      Votte-fri så bare det og det blir ikke sydd votter på en stund heller.
      Meeen nå har jeg begitt meg ut på å sy klær, hjeeeelp, dette har jeg ikke gjort før. Første plagget jeg nå har begynt på, er en svart ulljakke i litt lengre modell og med hette. Er akkurat ferdig å klippe opp alle delene, hvor enn de hører til 🙂 jaja får se hva det blir, hahaha kanskje det blir et plagg jeg må omdøpe til noe annet:)

    3. Flaggermusvinger: Hi-hi 🙂 Så bra 🙂 Ja, de var skikkelig flinke med trekkingen. Det er som regel samboeren som må trekke 🙂 Jeg har jo adressen din <3

    4. Akkurat det jeg trenger, en liten overgangsveske som passer en veskeløs som skal over i de beveskedes rekker! Og den er jo så fargeflott at jeg ikke kommer til å glemme den noe sted heller, så det er fantastisk. Jeg kommer til å bruke den! Helt sikkert! 🙂
      Gleder meg! Takk snille Frodith og samboeren og Vaniljeogpepper!

    5. Lisbeth Pedersen: Ja, hun er klar for julemiddagen 😀 Bare ingen spiser HENNE… Hjælp! He-he.. Ja, moro at Flaggermusvinger vant. Og var gøy å prøve seg med liten logo-konkurranse 🙂 Håper du har hatt en fin dag Lisbeth, du har vel votte-fri du nå 😀 Klemmer <3

    6. Flaggermusvinger: Altså den svarte med litt høst-oransje og gult på 🙂 Ja, det er flott, da er den på vei 🙂 I morgen 🙂 Ja, du er jo ikke noe veldig veskete som jeg forsto 🙂 Men disse er veldig lite veskete skjønner du, og ganske små. Er mest plass til bare det brillehuset som er på vei 😀 Og litt mobil etc.. 😉 Ja, er hun ikke fin og klar for desember 😉

    7. Gratulerer til Flaggermusvinger 🙂
      Å så fin rotten ble da i rød genser, hmm må være første gangen jeg sier en rotte er fin. Men nå er hvertfall klar julemiddagen 🙂
      Klemmer

    8. HURRA! Nå ble jeg kjempeglad, skal jeg endelig få meg VESKE, liksom?! Yeeeeah, da er det jo ikke no’ problem om jeg må få meg briller, har jo veske til brillehuset! 🙂
      Jeg er veldig glad, som sagt, og jeg digger veskene dine. Min datter syns jeg burde velge alle, men jeg er litt mer høflig enn som så. 🙂
      Det var litt vanskelig, men etter mange runder her så måtte jeg bare elle-melle, og da var det den nede til høyre som vant!
      Vaniljeogpepper var vakker i den nye genseren, og klar for jula, hehe! 🙂

    9. Min matgale verden: Klart hun er BerGENSER 😀 Hun var jo i ukesvis der hos dere også 😀 Hi-hi, hun passer i det minste på Brann stadion 😀

    10. Fru Stussli: Ja, nå er hun litt jule-rotte faktisk… 😉 He-he..Ja, fin i rødt og flink med poseringen
      😀 Håper du koser deg i Stusslihuset i kveld 🙂 Jeg lader opp til helga <3 Klemmegulogblå 😀

    11. Gratulerer til Flaggermusvinger <3 HURRA HURRA HURRA!
      Kuleste rotta på jord og hun kledd rødt! Nå er hun litt julerotte 😀
      Klemmebåderødoggrønnfaktisk

    12. Min matgale verden: He-he, ja hun er nok på vei mot Bergen, og Brann 😀 garantert 😀 Gleder seg vilt! Hvis hun drar, så blir jeg med 😉 Litt dyrt med alle flybillettene ja, vi får finne en mer billig reisemåte…kan jo ta Post-bilen igjen 😉

    13. En genser altså!! Så søt!! Og jeg vet VELDIG godt hvorfor hun har fått rød genser! Hun er blitt BRANN supporter, og jeg må si det varmer mitt hjerte. Men, kanskje ikke så rart etter all den tid hun brukte i Bergen i sommer. Jaja, hun skal vel fly over på hver hjemmekamp nå da, og stå midt i Store Stå og synge. Blir artig å se, men kanskje litt dyrt for deg med alle flybillettene… Men men, er man supporter så er man supporter:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg